Łukasz83 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 No właśnie z grubsza o coś takiego mi chodzi. A jak masz typowy air ride to nie jeździsz tez na spuszczonym powietrzu a pompujesz tylko na przeszkodach? Jaka jest różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Mozna kupic gwint gdzie amor masz razem ze sprężyną z tyłu. Swoją drogą nie przesadzaj ja mam dość nisko skrecony i wyjeżdżam ravzej wszędzie tam gdzie chce a obstawiam że ty az tak nisko swojego bys nie skręcił wiec spokojnie będziesz się poruszać po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 No mowie ze teraz wchodzę na styk np na parkingach podziemnych wiec gdybym dał gwint i obniżył np ok 4 cm to nie przejadę bez tego. Gdyby było inaczej nie rozwazalbym tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Na air normalnym jezdzisz ja napompowanym, bo poduchy za sprezyny robia, na normalnym airu nie masz sprezyn. Tu masz wszystko oryginalne, a tylko na amora nakladasz taki kubeczek. Przez to auto podnosi sie o 3cm, ake wtedy gwint opuszczasz o 8cm, przy przeszkodzie podnosisz o 5cm i masz jak oryginal. Bydle, u mnie jest podobnie, wjazd do garazu przebuduje, ale w nietkorych miejscach przednia dokladke urwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 No to może to jest najlepsze rozwiązanie. A są jakieś wady tego podczas jazdy? Będziesz wkładał u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie wiem wlasnie, ale podejrzewam ze podczas jazdy to tak jak by tego nie było, jakbys podkladne zalozyl sobie na amory. Wiadomo jak rozmawialem z Mapetem to mowil ze wszystko bedzie ok. No jak narazie to nic innego nie przychodzi mi do glowy. Gwint juz mam, wiec nie bardzo chce kupic inny, ale moze bedzie trzeba, choc nie wiem czy sam przod nie wystarczy, bo nie czesto tylem sie wadzi. Pewnie będę zakladal, ale pod koniec sezonu, jak wszystko z mocą opanuje. Musze jeszcze zrolowac nadkola i bede muslal co dalej. Bydle, podaj jakies przyklady gwintow z podnoszeniem. Jakie sa ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie rozumiem o jakie gwinty z podnoszeniem Ci chodzi, możesz sprecyzować? A u Mapeta to sie nazywa PLS i minusy tego sa takie ze po pierwsze to kiedyś ktos mi mówił ze sa one bardzo awaryjne i czesto poduszki sie przecieraja a po drugie u mnie np gwint z tyłu jest skrecony prawie na minimum - doslownie 5 mm luzu zostało a i tak nie ma srogiej gleby wiec jak dolozysz od góry poduszke to okucie i poducha beda mialy z 3-4 cm wiec.nie zejdziesz jakos szczególnie nisko na tym rozwiązaniu. Przy tych pieniądzach jakie ladujecie w swoje auta lepiej kupić takie zawieszenie jakie ma Kaniowy u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 A jakie ma Kaniowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 On ma aira normalnego, tylko że ze stanów zestaw sprowadzał i u Czesława robił. No nie wiem, gdzieś pisałeś chyba o jakimś gwincie z funkcją podnoszenia, ale to może nie byłeś Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) No nie wiem czy taki zwykly bo to jednak jest K-sport a nie jakis custom firmy no-name: A czeslaw mu tylko to montowal. Juz chyba to pisalem i jest w tym wszystkim jedno wielkie "ale" - te zawieszenia nie maja homologacji wiec w razie wypadku i upierdliwego policjanta czy firmy ubezpieczeniowej moga byc klopoty np z wyplaceniem odszkodowania bo teoretycznie takie auto nie jest dopuszczone do ruchu. Edytowane 30 Marca 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 No wlasnie wiem z ta homologacja jest problem. Dlatego mysle o tym PLS. A skad masz info zeb sanslabe i sie przecieraja? Kurde musze poszukac kogos kto to ma zalozone, bo jezdzic tak wysoko to troche chujnia, a znow co chwila urywac zderzak tez mi nie pasuje B-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Kiedys z kims gadalem ale to z 3 lata temu bylo i nie pamietam ale z kims kto mial to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Troche lipa by była to wymieniać, bo to kosztuje 2200zł na jedna oś, nie wiem ile poduchy do aira, ale podobno nie tak dużo Bydle, o czymś takim pisałem. http://www.kwsuspensions.net/kw/info/kw_hls/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 To jest to o czym ja pisałem wyżej kw hls. Hot rider pisze o problemach ze szczelności systemu no i to juz kilkanaście tysi bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 http://www.kwsuspensions.de/kw-hls-2-hydraulik-liftsystem-f-kw-damfper.html Zobacz cene i to bez amorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 No właśnie widziałem drogo jak diabeł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Nie warto chyba. Już chyba wolabłym te PLS na przednią oś tylko dać. Całkowity koszt z kompresorem i założeniem to chyba 4,5tysia, ale nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Ciekawe na ile czasu trzeba im auto wstawić? Czesław to gdzieś pod Łodzią nie tak daleko ale Mapeta to Tarnowskie Góry - drugi koniec Polski jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Nie wiem czy to nie jest do ogarnięcia w jeden dzień, albo wysyłka zestawu i Twój mechanik powinien sobie poradzić. To nie air przecież, no też nad tym myśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 No wlasnie wiem z ta homologacja jest problem. Dlatego mysle o tym PLS. A skad masz info zeb sanslabe i sie przecieraja? Kurde musze poszukac kogos kto to ma zalozone, bo jezdzic tak wysoko to troche chujnia, a znow co chwila urywac zderzak tez mi nie pasuje B-) Mariusz a PLS ma homologację? Na pierwszy rzut oka wygląda to na dobre rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Tego nie wiem,ale jezdzisz na amorach i sprężynach cały czas. Wada taka ze tylko na przod u nas da sie to założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Wysłałem zapytanie o to do Mapeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Nic nie posiada homologacji. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Rozmawiałem przed chwila z Mapetem i mam parę info. Wiec najlepszym (najbezpieczniejszym) rozwiązaniem będzie PLS. Żadnych poduszek wiec nic nie pęknie. Jeździsz normalnie na gwincie a przy przeszkodzie można podwyższyć o 5 cm. Sam ,,kubek,, ma ok 2 cm a więc jak spuścizny auto na gwincie o 7 cm to możemy go podnieść do pozycji seryjnej. PLS można u nas dać tylko na przód. Koszt 2222 zł plus ok 1500-2000 kompresor, butla , złączki itp (zestaw rozbudowany) plus koszt roboty. Z robota na sile wyrobia się w 1 dzień. Teraz pytanie do Kolegów jaki gwint zapodać? Mapeta chwalił BC racing. Wiecie coś na temat tego gwintu? Może jakieś inne dobre propozycje macie? PLS on board. Gdyby ktoś kiedyś był zainteresowany tematem odsyłam do mojego wątku w ,,projekty i prezentacje" lub na PRIV. Chętnie rozwieje wątpliwości odpowiadając na pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 pokazuj filmik jakiś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.