Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zawieszenie pneumatyczne do Z350


Łukasz83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

BR racing i wszystkie te chinole odradzaja za oceanem, zwlaszcza do jazdy na torze. Moze na codzien i bez wiekszych i czestych obciazen bedzie ok. Chyba bym D2 racing wybral z tych tanszych. Kumpel zapodal w M3, jezdzilem z nim na Jastrzabiu i na najmiekszych ustawieniach bylo juz dosc twardo. Przechyl boczny mial za duzy ale mysle ze to rozporkami by zalatwil.  Ale jemu w sumie odpowiadalo i mowi ze nic nie bedzie zmienial.

 

"BC racing and the rest of its china and Taiwan made shocks are garbage. The first problem is lack of quality control, it could actually be the largest problem since it bleeds over into ever subcomponent.

Next is the raw materials used. Generally you see quality aluminum and steel alloys used on top end manufacturers that are machined to the tightest specs and highly controlled for any defects. Again, In the subpar groups, base materials are used that may or may not have defects that are put on cars.

They also cannot consistently manufacture components. This is commonly seen in the shim stacks that are used for valving. It part of the reason why when a shock says it has 32 clicks of adjustment, shock dynos will only show about 4 of those clicks actually do anything for rebound or compression. There are very few companies that can manufacture those shims with the precision needed. Ohlins, Koni, Bilstein and KW are a few of those that can.

Next is the design, almost all china shocks are generic copies of other makes. they usually don't incorporate designs to prevent cavitation or the gas and dampening fluid. They are prone to failure due to faulty seals or piston rods and they are usually not rebuildable. Also out of the 4 shocks from the china brands, rarely will the 4 shocks match each other performance wise.

BC, K sport, D2 , CXracing, top speed, godspeed and those other cheap coilovers are all the same stuff, just different anodization. All crap."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie zawieszen to BC sa mocno polecane jako malo budzetowe zawieszenia, sa podobne do reszty d2 i isc ale ponoc bardziej wytrzymale... oczuwiscie nie ma co porownywac ich do ohlinsa, zeala,kw czy teina, chociaz mialem kilka teinow i moje odczucia byly slabe, ale moze przez to ze bylo to ss ktore juz chyba nie jest produkowany i jakosciowo bylo slabe, farba odpadywala a same amory zaczęły stukac

 

Tapniete przez p8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wstawiaj na YouToube'a i daj linka  :icecream:

Dziś założyłem konto na youtube. Jak wstawić tam filmy?

Pytanie czym skutkuje jazda bez ustawienia geometrii?

Problem - obecnie mam auto 6 cm nad ziemią i pod te wysokość mam ustawiona geometrię ale niestety jest to za nisko na polskie drogi. Mogę podkręcić go na stale z 2 cm wyżej przestawić geometrię i po problemie ale podoba mi się taka gleba. Teoretycznie mogę zostawić tak skrecony i podwyższać na nierównych drogach na PLS do 14 cm a na prostych drogach i postojowe opuszczać. Ale co będzie jak będę robił dużo km na 14 cm jak geometria jest ustawiona pod 6 cm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

Edit 14.03.2018

Hej czy znacie może kogoś w Warszawie lub okolicach kto zajmuje się zawieszeniami pneumatycznymi? Mam mały problem u siebie i chciałbym by ktoś na to zerknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...