Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Szarpie i Gaśnie podczas jazdy pomocy !!!!!


domelboss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem mianowicze do południa jeździłem samochdem było wszystko dobrze zgaśniłem silnik po pewnym czasie przyszłem ruszyłem i na skrzyżowaniu po prostu mi zgasł jagby paliwa nie dostał silnik zapaliłem ponownie normalnie pojechałem po jakims kilometrze poczułem ze zaczyna sie dławić i znowu zgasł zapaliła mi sie czerwona informacja check egine po zapaleniu ponownym samochodu lampa zgasła podczad jazdy czułem lekkie szarpniecia i znowu bez powodu zgasł na wonych obrotak silnik pracuje normanie nie gaśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wtyczki wtryskow i przewody do nich idące te gowna lubią się łamać - miałem podobnie w 1,9 dci 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sytuacja się ma z filtrem paliwa ?Ja w swoim doszłem do wniosku , że rok w rok wymieniam filtr paliwa,bo jakość paliwa jest kiepska.Jest troche zabawy ,ale mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na diagnostyce wyszło mi cos takiego ze problem z ciśnieniem paliwa 4 wtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buhahaha

to oświeć nas bo tez słyszałem jak kolega

 

A podobno filtr paliwa w p12 jest niewymienialny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   A to ciekawe.samochod bez filtra paliwa.Jeszcze takiego nie widzialem.Filtr znajduje sie przegrodzie silnika,mozliwe ze znajduje sie tak jak ostatnio wymienial oleje filtry w Audi A2.i Tam filtr paliwa znajduje sie przy zbiorniku paliwa,i nadarmo szukac w komorze silnika.skoro jest przy zbiorniku.wniosek-filtr paliwa jest a raczej musi byc.bo jakby nie bylo serducho auta szybko padnie a i kucyki uciekna. :D

Edytowane przez janusz12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czopulen uzyj mózgu rąk i oczu masz tu nawet na forum instrukcje krok po kroku jak zmienic filtr paliwa w p12 1.9 dci ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie Preston masz racje na forum jest co i jak.Checi troche i do roboty,kolega pisze ze cos mu na diagnostyce wskazuje 4wtrysk,mozliwe ze pada.profilaktycznie zrobic probe przelewowa.i wtedy bedzie wiadomo co i jak ale filter znajdz i wymien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się przekomarzać, ale posiadam także w rodzinie Hondę Civic 1.7 benzyna i tam jest filtr paliwa w baku który nie podlega wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czego dotyczy temat?? 1.9 dci tak ? dziekuje z góry i o tym aucie tutaj pisze

 

 

 

A podobno filtr paliwa w p12 jest niewymienialny?

 

ten Pan nawet nie ma w profilu zaznaczone jakie ma auto .....czy to jeżdzi na pb czy tez na ON ?

 

 

co do filtra w autach na pb jesli jest przy nadkolu to zapewne mozna go wymienic ...u mnie w audi tez jest przy nadkolu i podlega wymianie choc sporo ludzi nawet o tym nie wie....i wymieniaja pompe paliwa ...co i tak nic nie daje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe jakbys

 

 uzyj mózgu rąk i oczu 

 

to widziałbyś, co mam w profilu - dlatego zapytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ciekawe czy domelboss czy znalazl ten filtr paliwa,silnik ma taki sam jak moj tylko moze byc przed liftem badz po lifcie.ale silnik bedzie taki sam.Ale widze ze na forum zamiast sobie pomagac to zaczyna sie robic nie mila atmosfera Panowie bez nerwow.Swieta ida. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czopulen  

PISAŁEM O 1,9 DCI i tam jest filtr paliwa w podszybiu po lewej stronie , problem dotyczyl diesla a nie twojego auta jak by dotyczyl benzyny to bym sie nie wypowiadał, 

jak bys przeczytal krok po kroku to moze bys wydedukowal wszystko jak trzeba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A samochodowi i jego wlascicielowi to nie pomoglo jak czytam kolegow posty, moze tak do rzeczy:

jezeli wskazuje na czwarty wtrysk to laskawie obejrzyj przewody i wtyczke na tym wtrysku, przewody dochodzace(jak wspomnial preston lubia sie lamac), poniewaz kruszeja od temperatury silnika i raz stykaja raz nie a silnikiem wtedy szarpie , zacznij od tego i pisz bo swieta Cie zastana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z filtrem jest wszystko ok

 

podobno mam problem z pompom ciśnienia paliwa czy cos takiego podaje mieszanke na wtryski


dzisiaj odebrałem od mechanika auto podobno wymienił mi czujnik przepływu jakis paliwa dalej mi gaśnie i zaświeca mi sie check egine usterka nie znikneła wcale gaśnie nadal dodatkowo miga mi światełko na zagarach z poduszek powietrznych i nie gaśnie w czasie jazdy niewiem co sie stałlo mechanik powiedział ze nic nie robił przy poduszkach prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zeby wymienil zawor regulujacy cisnienie (taki cylinderek z prawej strony pompy paliwa) i nie napisales czy sprawdziles to co wyzej napisalem

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdze co mi napisales


wszystko mam oki z przewodami i stykami ale wróciłem do mechanika wzial go na komputer i wyszlo mu ze z ciśnieniem juz nie mam błedu ale pojawił sie cos zwiazane z przepustnica jagby jakis czujnik zamykał japrzeczyścił czujnik położenia wału podobno moze on powodowac zamykanie przepustnicy wróciłem do domu samochdem narazie mi nie zgasł ale nie ciesze sie zabardzo bo to było bez reguły mógł jezdzic pół dnia normalnie a potem mi gasł zobaczymy czy to pomogło


tak jak pisalem powyzej usterka nie zniknela dalej auto szarpnie podczas jazdy i zgasnie niewiem co to bedzie dalej moze faktycznie jakis czujnik odcina przepustnice jak to jest mozliwe ze po zapaleniu zaraz jak zgasnie wszystko jest ok i jade normalnie do momentu szrpniecia lekkiego i znowu gasnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj w przewodach od czujnika polozenia walu i przewodach dochodzacych do wtryskow oraz wszelkich wtyczek , jest gdzies przerwany przewod ale nie tak z wierzchu tylko trzeba wejsc w izolacje wiazek, podobnie mialem z klima w innym samochodzie ktora zalaczala sie na 3 sek. i rozlaczala sie ponownie sie nie zalaczajac,przyczyna byl pekniety przewod od czujnika sprezarki, ktory akurat pekl w izolacji otaczajacej wiazke przewodow, analogicznie stawial bym na to u Ciebie. W naprawach elektrycznych najwiecej czasu zajmuje znalezienie przyczyny i lokalizacji uszkodzenia.

Edytowane przez voyager1956
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...