Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zakup NOTE pytania i rozważania


Gość pawlo_note
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ta tiida to "nówka",a sprzedal ją w salonie(w rozliczeniu) chyba kolega pietrus  z tego forum .Chce teraz sprzedać komplet kól zimowych do niej (forum tiida) polecam kontakt osobisty z nim,na pewno tiida ma znacznie lepsze materiały i wnętrze no i ten przebieg.Tiida ma auto klimę kierę w skórze i tempomat cena za wysoka deko.

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91705-opony-zimowe-do-nissan-tiida/?do=findComment&comment=947758

 

Co do kiery w note.to norma.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje Ci za informacje :), już napisałem do kolegi pietrusa może odpowie:) nie spodziewałem się trafie jakimś cudem na poprzedniego właściciela.

Troche szkoda że kierownica tak szybko się wyciera...

A co sądzisz o cenie za note jest przystępna czy też troche duzo??

A jaka Twoim zdaniem cena za Tiide byłaby dobra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oba auta sprzedają salony ,więc i cena jest z  "górką"  notek ma sporo nakulane .Ale bez oceny na żywo, to tylko wróżenie z fusów  i ja się tego nie podejmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dość spore. Podgrzewane lusterka, elektryczna regulacja lusterek, elektrycznie podonoszone szyby z tyłu, radio 2 DIN z zestawem głośnomówiącym, halogeny przeciwmgielne, lustera i listwy boczne w kolorze nadwozia, lampka w bagażniku, sześcio głośnikowa instalacja audio, flexiboard w bagażniku, klima manualna w serii, schowek pod siedzeniem pasażera, klimatyzowany schowek. To tak w największym skrócie - bo pewnie coś by się jeszcze znalazło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po zakupie Nota (testowy) salon żąda dostarczenia dowodu rejestracyjnego auta,do skserowania do dokumentacji.Nie wiem jaki jest sens jechać ok.100 km od miejsca zamieszkania żeby taki dowód okazać i czy w ogóle jest to wymagane,w końcu nie często kupuję auto w salonie. Może ktoś z forumowiczów się wypowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z formalnego punktu widzenia nie kupiłeś samochodu nowego tylko używany - który był już zarejestrowany. Widać mają wymóg aby potwierdzić, czy dopełniłeś wszelkich formalności i przerejestrowałeś samochód na siebie. Myślę, że wystarczy to załatwić pocztą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

:)  może to nie są wielkie wady, ale może pomoże  w zbiciu ceny. Możliwe usterki N. N. :

1 wytarta kierownica

2 popękane/zmatowiałe przednie reflektory

3 wycieki oleju spod pokrywy zaworów

4 czy klimatyzacja chłodzi

5 stuki podczas jazdy/ czy samochód jedzie na wprost

6  tylna klapa : centralny zamek + wycieraczka +  ogrzewanie szyby +  nieszczelna uszczelka  trzeciego światła stop nad szybą

 w zasadzie reszta jak w każdym innym samochodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1 norma

ad2 norma

ad3 norma

ad4 minus 200-300 zł :)

ad5 na ścieżkę diagnostyczną i wycenić stopień napraw

ad6 to znaczy, że ktoś wymienił żarówkę w trzecim świetle stop ale nie użył tam odpowiedniej uszczelki - minus 50 zł :) aco z tym zamkiem, wycieraczką i ogrzewaniem szyby?

 

Trzy pierwsze - to są cechy tego modelu, ale sprzedający może tego nie wiedzieć więc to wykorzystaj i zbijaj cenę ile wlezie :D

 

Jaki przebieg samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad6  - w zasadzie miałem na myśli wiązkę przewodów z klapy do budy auta :)  . w ASO  wymiana kosztuje 3400zł, u "pana Kazia"  ok 160zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Problem jaki wystepuje w wizką jest czysto "mechaniczny". U jednych występuje u innych nigdy się nie ujawnił. Jak już wystapi naprawa jest możliwa we własnym zakresie lub u każdego elektryka samochodowego. ASO pewnie wymienia całą wiązkę - bo fabryczna technologia naprawy w ŻADNYM samochodzie nie przewiduje "sztukowania" czy lutowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Od dłuższego czasu przymierzam sie do zakupu Nissana Note, ostatnio znalazłem jak na moje oko fajną propozycję ale zaznaczam, że moje oko jest bardzo amatorskie i słyszałem wiele różnych opini na temat sytuacji w których można delikatnie mówiąc sie niezle "naciąć" na tzw.bubel. Pewności stuprocentowej nigdy nie będe miał ale chociaż proszę o opinię ludzi którzy trochę w tym siedzą i mają pojęcie na co zwrócić uwagę przed zakupem odpowiedniego auta. Stąd moja prośba o opinie tego modelu czy są tu jakieś rzeczy które na pierwszy rzut oka są dla Was niepokojące ? I na co powieniennem zwrócić szczególną uwagę. Z góry dziękuje za opinie które dla mnie będą mega przydatne, bo w tym temacie po prostu mam słabe pojęcie.

VIN-SJNFDAE11U2112826

http://otomoto.pl/nissan-note-1-5-klima-navi-oplacony-C32020503.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż,wygląda bardzo zachęcająco,ale ze zdjęć to jak wróżenie z fusów.Według  tego ogłoszenia wychodzi że powinien być na gwarancji co najmniej do maja.

Po vin,też się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ze zdjęć to wróżenie z fusów, tym bardziej, że kolor samochodu jest czarny, który na marginesie strasznie ciężko utrzymać w czystości. 

 

Moja wątpliwość to 3 lata i 45 tkm dla auta z silnikiem diesel, jeszcze do tego w Niemczech - raczej mało prawdopodobne. Spójrz na mobile.de -15 aut - najtańsze 8250 euro z przebiegiem 86 tkm, jeśli przebieg mniejszy to cena nawet w okolicach 11 tysięcy euro za wersję Visa -  ten co sprowadził musi na tym zarobić. 

Druga wątpliwość to sens silnika diesel w tym aucie - jakie przebiegi roczne robisz i czy więcej trasa czy miasto ? Silnik 1.4 benzynowy jest dość oszczędny, więc może benzyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie popadajmy w paranoję,takie przebiegi akurat w note to nic dziwnego ,nawet w de,gdzie wiele osob kupuje to autko jako koszyk na zakupy.Ja też myślę że coś jest na rzeczy , ale ma brief jest karta gdzie jest pieczątka z telefonem aso,przedzwonić i wypytać.Dobra diagnostyka w "pewnym warsztacie" i potwierdzenie ważności gwarancji w polskim a.s.o.

http://nissan-europe.epc-data.com/note/e11e/452-k9k/?frame_no=SJNFDAE11U2112826

wystarczy najechać kursorem na dany kod w pozycji "spec kode",by uzyskać info jakiego wyposażenia dotyczy

Poniżej katalog części konkretnie do tego modelu

Jeśli masz zamiar jeździć na krótkich odcinkach, typowo miejska eksploadacja,to ten rocznik dieseleka  na DPF! co może być kłopotliwe.

tu masz stronkę dealera w którym auto było serwisowane (z telefonami) Jak patrzę na przebiegi używek u niego  (golf , mazda itd.) to mam wrażenie że dealer sam kręci liczniki  :devil:

http://www.nissan-bader.de/

Edytowane przez manix
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej auto na codzień będę użytkował raczej miasto czasem dalsze wypady. Myślałem nad benzyną, ale sentyment chyba wziął górę i jednak przychylam sie ku Dieslowi który nigdy mnie nie zawodził. Co do sprawdzenia auta, to wielkie dzięki za podpowiedzi na pewno z nich skorzystam też trochę zastanawiałem sie nad tym przebiegiem szczerze mówiąc. Jeszcze mam pytanie odnośnie serwisu który mógłby mi fachowo go sprawdzić pod każdym kątem i żeby był w Grudziądzu najlepiej, to czy ktoś ma namiary w tym miejscu może na taki serwis ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Note montowany jest 1,5 dCi pochodzący od Renaulta. Jeździ na nim cała gama renówek (Megane, Scenic, Clio, Captur) oraz Dacii (Logan,Sandero, Lodgy, Duster) Silnik ma wiele zalet: jest bardzo kulturalny, cichy, niezwykle oszczędny, dynamiczny,dysponujący sporym momentem obrotowym i dobrym "dołem". Niestety, nie należy do najbardziej trwałych. Powtarzające się awarie to problemy z drogimi wtryskiwaczami, kołem dwumasowym, i co ciekawe - o wiele rzadziej z turbosprężarką. Największą zmorą może być obrócenie pozbawionych zamków panewek na wale korbowym (problemy ze smarowaniem), co zmusza do poważnego remontu silnika. Nie twierdzę,że w każdej jednostce te usterki muszą wystąpić, bo bardzo wiele zależy od tego, jak  dotychczasowy właściciel go traktował.W jego przypadku zasada "jak dbam - tak mam" sprawdza się w szczególności. Jeśli wykonywał terminowo lub nawet częściej niż przewiduje instrukcja,przeglądy nie żałując dobrych filtrów, olejów niskopopiołowych, nie katował zimnego silnika, schładzał go po intensywnej jeździe, motorek przejedzie bezawaryjnie 200 lub więcej tys km. Jeśli go zaniedbał, już po 100 tys km mogą pojawić się pierwsze kłopoty. Jeśli więc masz na oku auto z tą jednostką napędową, warto poświęcić trochę czasu i pieniędzy na jej solidną diagnostykę przed zakupem. Generalnie - im ten motor jest niższej mocy, tym będzie trwalszy a ryzyko awarii odpowiednio mniejsze.Nie wiem jak jest w Note z DPF-em, bo w pozostałych modelach koncernu sprawuje się nieźle i nie powoduje takich problemów w mieście jak np jednostki Forda.

Jeśli w planach masz głównie jadę miejską, o wiele bezpieczniejszym rozwiązaniem byłby 1,4 16V Pb. 

Edytowane przez Dar1962
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega twierdzi że ma sentyment do Diesli, które dotychczas sprawdzały mu się na odcinkach, zarówno, krótkich jak i długich. Więc nie ma co go kusić Pb. A co do zakupu, autko jest naprawdę udane i warte nie tylko zwrócenia nań uwagi ale także zakupu. Na zdjęciach jest wszystko Ok. Jeśli ten stan ze zdjęć potwierdzi się podczas wizji lokalnej to kupował bym, po ma się rozumieć rozsądnym targowaniu. (Mój sym na podstawie zdjęć, w telefonicznej rozmowie, nie widząc naocznie samochodu utargował dwa tysiące na lancerku i w końcu go nie kupił) Co do stanu licznika to, niestety nawet gdyby sprzedający zaklinał się na wszystkie świętości to przy tak niskim należy do niego podejść z przymrużeniem oka i pasek rozrządu (1,4 16V Pb ma łańcuch), na wszelki wypadek wymienić. Co zaś tyczy się usterkowości, no cóż, szczęśliwy traf - loteria. Może być paskudnie ale może być też pięknie, tego się nigdy nie wie, stan utrzymania wskazuje, że powinno być pięknie i tego proponuję się trzymać.

Edytowane przez TESTER 1956
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym dodatkowo,czy auto nie stało pół metra albo metr w wodzie. Zamoczona elektryka i elektronika to słone i przewlekłe wydatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten stan licznika łatwo zweryfikować,,manix dał namiar na ASO.

Pasek teraz wymienia się co 5lat,lub 120/160kkm

Co do "prasowych" wywodów DAR"a ,wskaż proszę choć jeden przykład tego modelu(note 1.5 dci 90KM) gdzie padło kolo dwumasowe ?(notabene są modele z i bez kola) Nie powielaj prasowych sensacji ,tylko pisz o faktach,a te są takie że koła(jedne z najbardziej udanych) i wtryski po zmianie producenta nie przysparzają większych kłopotów.Jedyne co zdecydowanie wykracza poza normę usterek,to panewki ,ale i tu dość sporadycznie w tej wersji silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...