Bolo48 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Przy szybkości 110-120 i wyżej, pojawia się furkotanie w okolicy lusterka stronie kierowcy/coś takiego jak mala chorągiewka na silnym wietrze/.Furkotanie jest niergularne i nie zawsze.Zaczyna mnie to wkurzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 U mnie też nic nie furkocze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Widzę, że w przypadku Pulsara dokładność montażu jest taka sama jak w QQ. Tam dla odmiany jednym lusterka świszczą, a innym nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo48 Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Przy szybkości 110-120 i wyżej, pojawia się furkotanie w okolicy lusterka stronie kierowcy/coś takiego jak mala chorągiewka na silnym wietrze/.Furkotanie jest niergularne i nie zawsze.Zaczyna mnie to wkurzać. Problem rozwiązany niedokręcona osłona termoizolacyjna rury wydechowej w płycie podłogowej,nigdy bym nie przypuszczał że to furkotanie mogło się tak przenosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Pakusowi tylko się przysnęło pod samochodem ,dobrze że silnik poprzykręcali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Nie byłbym taki pewien. Choć biorąc pod uwagę, że silnik zawieszony jest na paru poduszkach, to całkowite jego zgubienie jest mało prawdopodobne. Co do osłony termicznej wydechu to widzę, że jakość montażu w hiszpańskiej fabryce Nissana, gdzie klepią Pulsary (Barcelona) kuleje tak samo mocno jak jakość w podobnej fabryce w Wielkiej Brytanii, gdzie lepią Qashqaie. W obu przypadkach osłony wydechu są równie chu...steczkowo zamocowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 jakość montażu tych osłon to i w Note stawała pod wielkim znakiem zapytania.U jednych było OK! u innych trzeszczały,brzęczały ,trzaskały,by czasami odpaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Witam wszystkich, odebrałem swojego Pulsara w piątek 22.05 kolejny mój Nissan mam nadzieję że tak samo wytrzymały jak Notek. Pozdrawiam Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Witam wszystkich, odebrałem swojego Pulsara w piątek 22.05 kolejny mój Nissan mam nadzieję że tak samo wytrzymały jak Notek. Pozdrawiam Yogi Witaj w klubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Witaj w klubie. W klubie to ja od dawna jestem tyle że zmieniam co chwilę miejsce : najpierw Primera , później Note, a teraz Pulsar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 W klubie to ja od dawna jestem tyle że zmieniam co chwilę miejsce : najpierw Primera , później Note, a teraz Pulsar To ja też zawziąłem się na Nissany - była Micra, Almera, a teraz Pulsar ... ale do Klubu zawitałem dopiero z Pulsarem. Po 2200 km spędzonych z Pulsarem stwierdzam, że to dobry wybór... obym nie zmienił zdania... Ja nakręciłem 1800 km, głównie po mieście i okolicy i jak na razie nie narzekam. Też mam nadzieję, że Pulsar będzie godnym następcą Almerki Nie ma sposobu by na stałe wyłączyć "start-stop", tylko każdorazowo po uruchomieniu s-ka trzeba korzystać z "guziczka" ?? Bardziej zależy mi na trwałości rozrusznika, niż na eco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Zastępcą Almery to on jest i to bardzo godnym Jak stoję i się przyglądam Pulsarowi toż to linie Almery widzę !! Edytowane 28 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Zastępcą Almery to on jest i to bardzo godnym Jak stoję i się przyglądam Pulsarowi toż to linie Almery widzę !! Ja tam żadnego podobieństwa Pulsara do "swojej byłej" nie widzę - może dlatego, że miałem N15 sedana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 A bo miałeś N15 a jak byś miał N16 to byś zobaczył podobieństwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Żeby było zabawniej - nowy Pulsar to C13, czyli 3-gen Tiidy, zaś ostatnią generacją Sunny/Almera jest N17 czyli Nissan Latio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 czyli masło /maślane bo LATIO=TIIDA a co do N15 ,nie wierzę , że jakikolwiek współczesny samochód , potrafi jej dorównać bezawaryjnością (oprócz blach) N16 to była porażka w stosunku do n15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Owszem masło maślane, bo C13 to w sumie C12, ale na innej platformie Co ciekawe V10 powstałe na bazie N16 jest znacznie mniej kłopotliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Gdzie widzicie i w czym "podobieństwo" Almy do Pulsara? Wszak , to inna inszość... bez przesady ... te modele dzielą dekady... Pulsar - Sunny -Almera - Pulsar.... to tylko zawirowania... Czas biegnie i nic nie będzie już takie same /o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 No tak jeszcze Tiida ... Tak naprawdę - czy ma sens doszukiwać się "korzeni" ? Cieszmy się z tego co mamy i już No chyba,że chcemy się "dowartościować" i uparcie będziemy twierdzić , iż mamy "daaalekiego krewnego protoplasty" Co ma być , to będzie... I tak do trumny nie zabierzemy ze sobą tych wozideł.... a za życia - krwi nam zepsują.... jakie by nie były cudowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Następcą TIIDY jest ta TIIDA Big Turbo na pewno nie Pulsar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Edek - kilka dni temu spotkałam się na parkingu "maską w maskę" z Nissanem ... Patrzę i zastanawiam się : "co to za paskuda?!" Po zaparkowaniu - lookam na zadek tego czegoś i jakież moje zdziwienie - to Tiida w sedanie.... nooo sooorryyy... brzydkie to było jak noc bez księżyca... Dlatego, wolę nie doszukiwać się w Pulsarze Tiidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 W sedanie jest paskuda to fakt ale w HB jest super a jeszcze czarna pantera taka jak moja to jest niepowtarzalna na drodze Ja mam Tiide szczególną bo ostatni model co dotarł do salonu w Polsce muszę o nnią bardzo dbać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 wiemy , wiemy coś na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Edku: Tiida 3-gen 1.6 Turbo = australijski Pulsar SSS A związek jest, oj jest. Choćby kształt i rozmiar koła kierownicy są identyczne w Tino i Pulsarze. Fotele tak samo (Tino ma "primerowe", a nie "almerowe"). Chodzi o kształt, profil, a nie materiał wykończenie, czy przyciski. Po przesiadce z Tino do Pulsara czułem się jak w domu.. tylko po przesiadce powrotnej odczułem boleśnie tandetę plastików i brak miejsca na lewy łokieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) Tiida i Pulsar to wspólna nazwa tego modelu samochodu zależy tylko od kraju w Chinach to Tiida w Australii Pulsar SSS. Mnie się bardziej podoba Pulsar SSS , jak Europejski aktualny Pulsar Edytowane 29 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.