Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pulsar na drodze


Bolo48
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na ulicy Pulsar to imho jeden z ładniejszych kompaktów. Urodą przebija go chyba jedynie Mazda 3, ale tam jest długa maska kosztem bagażnika.

Ciekaw jestem jak wygląda różnica w zawieszeniu 1.2 i 1.6, bo 1.2 buja na boki w porównaniu z Juke'iem. Co jest dziwne, jeśli weźmiemy pod uwagę wysokość aut.

Polemizowałbym. W mojej opinii ładniejszy i zgrabniejszy jest VW Golf VII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gulf był jest i będzie pospolity dla mas ,ja mam origami na kółkach a Lex NX300h to już majstersztyk czaru formy :) 

Ale ja nie lubię tego co jest pospolite :rofl:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cisza oznacza brak problemów...lub zbliżającą się burzę :devil: (Panowie żartowałem :innocent: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz też chyba bardzo sensownie...

Nie biorę udziału przy starcie spod świateł i prawego pedału używam racjonalnie.

Na początku eksploatacji Pulsara sporo podglądałem "suwaczek" eco jazdy i jego reakcje na "prawą nogę" - to przynosi efekty. Teraz bez większego wysiłku i jednocześnie nie będąc zawalidrogą, mieszczę się w rozsądnym zużyciu. Dodam w tym miejscu, że gdybym miał wystartować w teście Nissana na "ECO Jazdę", to bez problemu zszedłbym po trasie poniżej tych 4,3 ltr/100 km (wg. komputera), które Nissan podaje w tabelach. Tylko taka jazda, to nie jazda ... i u wielu współużytkowników dróg mogłaby wywołać "skurcz szczęki" :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Wa-wa ul.Puławska Pulsar czarny z relingami dachowymi /srebrne/  przylegające na całej długości.

Ładnie to wyglądało.

Ciekawe czy to akcesoria fabryczne czy chińska manufaktura,

Staliśmy na światłach w przeciwnych kierunkach miałem chwilę żeby się przyjrzeć na pewno był to Pulsar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Widzę, że od lutego trwa przerwa w debacie n/t występowania pulsara na naszych drogach. Rozumiem, że spotykacie ich coraz więcej i niepokój związany z odsprzedażą powoli zanika. Ja też mam to poza sobą - właściwie codziennie widuję pulsary, właśnie!, nawet po kilka sztuk. Obecnie testuje się ich przydatność flotową i jeśli temat zaskoczy, będzie ich całe mnóstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że od lutego trwa przerwa w debacie n/t występowania pulsara na naszych drogach. Rozumiem, że spotykacie ich coraz więcej i niepokój związany z odsprzedażą powoli zanika. Ja też mam to poza sobą - właściwie codziennie widuję pulsary, właśnie!, nawet po kilka sztuk. Obecnie testuje się ich przydatność flotową i jeśli temat zaskoczy, będzie ich całe mnóstwo.

W niedzielę na S8 minąłem Pulsara podobnego do mojego, też biała perła. Kierowca przyspieszył, chwilę pojechał za mną, ale ostatecznie wrócił do swojego tempa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No tak, pojechał za Tobą, bo chciał zobaczyć, jak wygląda jego samochód :) Też tak mam.

Przejechałem w ciągu 2 dni 2 tys. km. Poglądowa podróż :) Średnio spalił 6.5l przy zawrotnych prędkościach autostradowych < Zbiera się fajnie, nawet byłem zaskoczony. Nie jest to auto sportowe, ani wybitnie podróżne. Zbyt dużo wysiłku fizycznego kosztuje utrzymanie toru jazdy. Pulsar to typowy miejski kompakt i w tej roli sprawdza się b. dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
W dniu 30.04.2015 o 06:40, Edek01 napisał:

Kurde, w mym Pulsarku kilka dni temu zdezaktywował się system S/S, mrugała ikonka obok zegarów. Dodatkowo, przy rannym rozruchu zachechłał raz, a mrozów u mnie praktycznie nie było. Korzystając z dnia wolnego podłączyłem dziś sprezentowany mi mały prostowniczek Boscha i ustawiłem go na ikonkę auta i 12V, bo nie byłem pewny czy mogę ustawić go w opcji AGM. Generalnie zdołowany jestem, bo jestem drugim właścicielem i autko jako 3,5letnie już ma niemrawy akumulator. Przy oględzinach auta poprzedni właściciele z dumą opowiadali o systemie SS i że go nie wyłączali. Kiedy go kupowałem, nie zdawałem sobie sprawy, że zarzynali aku i rozrusznik. :-( Ja to w cholerę wyłączam, choć zdarzyło mi się kilkukrotnie zapomnieć o tym. Obawiam się, że przed zimą czeka mnie wymiana i teraz pytania:

1) jechać z wymianą do ASO czy banalnie sam wymienię?

2) jaki polecilibyście aku gdybym miał sam kupić (linki), czy jednak zdać się na serwis, bo autko naszpikowane elektroniką, itp.?

3) czy można bezkarnie wyciągnąć Aku i naładować w piwnicy (brak garażu), czy to szkodzi elektronice, komputerowi?

4) czy można tego Fiamma co jest aktualnie doładowywać w trybie AGM?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

IMG_20190316_104151.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiamy padają jak muchy i nie właściciel tu winny. Poczytaj w dziale qashqhaia j11

To nie AGM

A po odłączeniu trzeba ponownie zakodować szybę i radio.

 

 

 

 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, manix napisał:

A po odłączeniu trzeba ponownie zakodować szybę i radio.

I nie tylko. Trzeba poinformować sterownik silnika o włożeniu nowej baterii. Inaczej będzie sterował ładowaniem z poziomem takim, jaki miał wcześniej w pamięci przy starym akumulatorze.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
11 godzin temu, bialogardzianin napisał:

 Generalnie zdołowany jestem, bo jestem drugim właścicielem i autko jako 3,5letnie już ma niemrawy akumulator. Przy oględzinach auta poprzedni właściciele z dumą opowiadali o systemie SS i że go nie wyłączali.

IMG_20190316_104151.jpg

Coś mi się wydaje kolego, że poprzedni właściciel coś kombinował z akumulatorem. Nalepka niby Fiamm, ale dziwi mnie, że nie masz na pokładzie aku bezobsługowego.

U mnie Fiamm zamontowany fabrycznie padł przed upływem gwarancji, więc mi wymienili w ASO na coś innego (rzekomo lepszego).
Pytasz o sugestie dot. zakupu nowego aku. Proponuję samodzielnie kupić  EXIDE ,

ale wymiana już tylko w ASO z powodów opisanych przez kolegę wcześniej. Chyba, że sprzedawca będzie dysponował stosownym oprogramowaniem i będzie w stanie "poinformować" sterownik s-ka o nowym aku na pokładzie.

wpx_e85a70d5ef9a0c8fb5824429a5d8083c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie macie w instrukcji procedury aktywacji czujnika akumulatora?
Zakładałem, że jest. Wiem że to inna marka, ale u mnie wygląda ona tak:
“Warunki wstępne reaktywacji
czujnika akumulatora
Należy wyłączyć silnik i nie urucha-
miać go przez 4 godziny, a następnie
3 lub 4 razy uruchomić
silnik, aby reaktywować czujnik aku-
mulatora.
Nie należy podłączać żadnych urzą-
dzeń (np. nawigacja, kompresor) do
układu elektrycznego samochodu,
gdy silnik jest wyłączony. W przeciw-
nym razie reaktywacja czujnika aku-
mulatora może się nie udać.
Informacja
System ISG może nie działać prawi-
dłowo w następujących warunkach:
- Wystąpiła usterka systemu ISG.
- Rozładowany akumulator.
- Podciśnienie w układzie hamulco-
wym jest niskie.
W takim przypadku zalecamy prze-
prowadzenie kontroli systemu ISG
w autoryzowanej stacji obsługi“


Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka

I jeszcze jedno, brak aktywacji z tego co mi wiadomo niesie tylko skutek braku aktywności SS

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...