Mars91 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Witam, Ostatnio padł mi czujnik położenia wału - nie podawał sygnału i nie miał zasilania. Po wymianie na nowy oryginalny czujnik, silnik startuje, działa bez problemu i komputer nie zgłasza błędów. Czujnik podaje sygnał, ale nadal nie ma zasilania. Wychodzą z niego trzy przewody, ale do komputera przychodzą tylko dwa - sygnał i masa. Mechanik podpiął drugi komputer i sytuacja wyglądała tak samo - nadal brak zasilania. Nasuwa mi się pytanie, czy to jest normalne w tym modelu (P11 2.0TD)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Jeśli silnik chodzi po wymianie czujnika i nie ma błędu to chyba jest dobrze, prawda? a jak coś będzie nie tak to z pewnością check Cię poinformuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mars91 Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Jeśli silnik chodzi po wymianie czujnika i nie ma błędu to chyba jest dobrze, prawda? a jak coś będzie nie tak to z pewnością check Cię poinformuje Niby dobrze, check nie świeci, diagnostyka nie pokazuje błędu czujnika, ale sytuacja jest dość dziwna. Nie wiem jak powinno być w P11, ale w innych samochodach nie słyszałem o czymś takim, żeby czujnik nie miał zasilania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.