Gość notek Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raphal Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Na razie przejechałem 7500km i jedyna usterka, która mnie dotknęła to kapanie wody z klimy, oczekuje na odpowiedź z ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majca Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Stuki z układu kierowniczego. Wymienili w ASO całą kolumnę kierowniczą. Z tego co mówili to nie byłem pierwszy z tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lopez Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Stuki z układu kierowniczego. Wymienili w ASO całą kolumnę kierowniczą. Z tego co mówili to nie byłem pierwszy z tym problemem. U mnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mkrasz Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Koledzy W sprawie piszczacego paska - po wymianie kompresora klimy przejechane ok. 5 tys. PISZCZENIA BRAK!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TypeR Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Zastanawiam sie czy wiekszosc nowych samochodow posiada podobne atrakcje czy to kwestia polaczenia z Renault. Ciekaw jestem ile faktycznie podzespolow pochodzi od Renault, pomijajac plyte podlogowa. Czy czas 100% japonczykow z lat '90 juz nie powroci bez zadnych problemów do 12-15 tys km. Jak nie Turcja to Anglia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziaro Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Mam już przejechane 40.000 tys kilometrów i jedyna awaria jak dotąd była wymiana zaworu odpowietrzającego skrzynie biegów poprostu kapał tam olej, teraz jestem po 2 przeglądzie w ASO 900zł ( 1.5 dci) POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sakulus Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 3) Woda kapie na dywanik pasażera po dłuższej (co najmniej ok. 200 km) jeździe z włączoną klimą. Ale żeby kapała, to musi być gorąco na zewnątrz, w środku również.Woda skrapla się - znikąd nie wycieka! - na plastikowej obudowie parownika, w przedniej, wewnętrznej, środkowej części kabiny, przy filtrze p.pyłkowym. Wygląda na złą - lub brak - izolację tejże obudowy. Rady na to nie znam, sam na razie rozwiązałem problem przez przyklejenie malutkiego kawałka gąbki na tę obudowę na taśmie piankowej dwustronnej. Dodalbym do tego punktu takze: Woda kapie po deszczu lub myjni, gdyz jest duzo Note-ow ze zle klejona przednia szyba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Stuki w układzie kierowniczym - mi też właśnie dziś (a właściwie wczoraj) wymienili całą kolumnę ze wspomaganiem. Z tego co mówili, to w Olsztynie byłem pierwszym przypadkiem (a samochód kupiony we wrześniu 2007, tylko stał w salonie od stycznia). Zresztą po tym, jak się do tego zabierali;), to im nawet wierzę. Myślę, że nie jestem jedynym z tą usterką, tylko nie wszyscy tak się tym przejmują i jeżdżą dalej. Oprócz tego wszystko raczej ok, nie licząc trzeszczących platików i dużo większego spalania niz podaje instrukcja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dep Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 po 10 miesiącach i 12 tys. km ujawniły się stopniowo następujące problemy: - samochód ściąga lekko na lewo (od początku) - serwis twierdzi, że nic takiego nie widać, ale inne osoby kierujące moim samochodem też mają odczucie podobne do mojego..., - folia ochronna na lewym progu jest wadliwie naklejona, - wycieraczki działały poprawnie tylko do pierwszego dużego deszczu, nowe po wymianie podobnie, - klamka zewnętrzna w lewych tylnych drzwiach zacina się, - odpadły przełączniki regulacji wysokości świateł (na szczęście udało się je ponownie wepchnąć w zaczepy i jest OK), - na mrozie skrzypi przednie zawieszenie, - radio w dowolnym momencie przeskakuje na CD i po pewnej chwili powraca, - skrzynia biegów pracuje fatalnie (haczy, stawia duże opory, czasem jest problem z włączeniem jedynki, a prawie zawsze z wstecznym), - po 8 tys. km coś zaczęło lekko chrupieć w zawieszeniu lub w układzie kierowniczym, nie potrafię jednoznacznie powiedzieć, ale być może dotyczy to raczej układu kieroewniczego... - uff ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam. - tzn. ściąga przy przyśpieszaniu, hamowaniu, na luzie czy kiedy? A próbowałeś zamienić opony (na początek przednie, potem tylne) miejscami prawa-lewa? Czasem winne są opony a nie auto. Tak czy siak - co za problem znaleźć sobie odcinek testowy i wziąć później tam właśnie(!) na przejażdżkę gościa z ASO - trudne? Ja tak zawsze robię w spornych sytuacjach (i dlatego ich raczej nie ma). - jaka folia? tam (fabrycznie) nie ma żadnej chyba folii - jak jest jakaś, to ASO przyklejało po zakupie...? - hmmm.... bez komentarza: nie mam pojęcia co chcesz powiedzieć :zdziw: - klamka: znaczy że nie otwiera? Może coś jaśniej? - jak jest OK, to co nie jest ok? tam montują chyba wiązkę z alarmu, może jakiś paprok nie włożył czegoś w zatrzaski? - jak skrzypi, to gumy stabilizatora (przód) do wymiany i nie skrzypi. Trzeba zgłosić w ASO, przejechać się po prograch zwalniających i niech robią. Jeździsz do ASO w ogóle? - radio - to akurat nie wiem: dla mnie KAŻDE fabryczne radio wydaje się badziewne i to jest pierwsza rzecz do wyrzucenia po zakupie nowego auta :diabel2: - ze wstecznym to tak prawie w każdym aucie (mniej lub bardziej) jest: jest to bieg NIESYNCHRONIZOWANY. Tak ma być, niestety. A że skrzynia czasami haczy - trochę się wyrobi, ale generalnie to kwestia przyzwyczajenia w Note. - jak stuka od kierownicy na dziurach to też jest częsta przypadłość niektórych Note: kolumna kierownicy do wymiany. Pytałem już czy jeździsz i zgłaszasz to JASNO I WYRAŹNIE w ASO? :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Notek nie bij kolegi ,jest nowy wyrobi się Ale też dołożę: -wycieraczki fabryczne to badziewie każdy o tym wie i wymienia wg,siebie -biegi ASO,ASO i jeszcze raz ASO,to jest kwestia regulacji cięgna -progi żadna folia ,połaszczyłeś się na badziewie od serwisu,kup metalowe są extra i nie drogie -klamka?,też sam powiem jak Notek ASO,bo sam nie zrobisz(choć dla niektórych z nas nie byłby to problem -zawieszenie ?ASO!!! Postaraj się trochę nie ma ideałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Zgadza się ,chyba że dep chciał błysnąć ,a myśmy go zgasili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 U mnie po 10 miesiącach i 13 tys., jak pisalem juz w innym temacie, kolumna kierownicy już wymieniona. Jak narazie ok (bo tamta dawala już znać o sobie od początku, tylko poźniej się to nasililo), a to co pisze notek, pozwala miec nadzieję, że tak zostanie;) Reszta wymienionych "wad" nie występuje, a wycieraczki, to moim zdaniem, mają tylko za słabe sprężyny dociskające ramiona (szczegolnie ta mniejsza) - przeszkadza to raczej tylko zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Mi te fabryczne wycieraczki wycierają dobrze, a płynow urzywam dobrych (nie z hipermarketów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Notek-a ja swoje wymieniłem zaraz po zakupie bo nie pomagało mycie szyby detergentami i białą benzyną,zawsze było troszkę poprawy a póżniej mozaika na szybie,robię też tak jak Notek ,wycieraczki po roku, zawsze któraś zaczyna ciągnąć smugi więc idą do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Z tym się zgadzam, tak raz na rok, wycieraczki trzeba wymienić - w zalezności od objawow. No ale rozwodzimy sie tu nad rzeczami, ktore wystepuja w kazdym samochodzie, a chodzi o usterki poważne lub mniej, ale typowe dla note;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Widzę że tą kolumną kierownicy to jakaś "wada wieku dziecięcego" się nam trafiła. Mój Notek po 20kkm też jest po przeszczepie. Poza tym przesiąkała uszczelka tylnej szyby w jej górnym odcinku, panowie w ASO Kalisz uporali się z tym przy pomocy silikonu. Co dodałbym od siebie hmmm. Otóż nieco irytuje mnie potężny łomot tylnego zawieszenia w momencie gdy nieco szybciej pokonuję "śpiącego żandarma". Mówiąc nieco szybciej mam na mysli coś ok 30km/h. Ale pewnie ten typ tak ma :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 No niestety chyba wszyscy przez to przejdziemy (myślę o kolumnie),co do przecieku to Piteq jeśli się nie mylę miał-a wklejaną na nowo szybę,co do łomotu z tyłu no to TTTM,sztywne zawieszenie ale za to dobrze trzyma się w zakrętach.I WITAJ NA FORUM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteq Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Byliśmy w ASO z tą cieknącą tylną szybą, bo akurat padał deszcz i kropelki ciekły po wewnętrznej stronie szyby od środka. Ponadto jak pada doszcz deszcz paruje nam klosz tylnej lampy stop, tej nad szybą. Pan z ASO stwierdził, że to uszczelka tylnej lampy stop. Musimy się umówić i podjechać na wymianę. Ta usterka wcale ich jakoś nie zdźiwiła. Przypominam sobie, że w którejś ocenie na AUTOCENTRUM facet pisał, że też tak miał. Co do kolumny kierowniczej też mi coś tłucze, ale muszę posłuchać jeszcze. Czy po wymianie kolumny już nie stuka ? Czy to długo trwa, taka naprawa? Ciekawe kiedy nissanowi przyjdzie do głowy, aby wyprodukować same łączniki, żeby nie trzeba było wymieniać całej kolumny kierowniczej. Pozdrawiam, Piteq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.