hugh_h Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 przyznaje się że ja się nie znam na pompach wtryskowych co tam siedzi jak się ustawia itd, w sensie wszystko przede mną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 weź tu kumatego pompiarza znajdź ... wszyscy pod kompa chcą podłączać a tu nie ma co wężyk jest ok, jakby tam uciekało to by się bypass nie otwierał i turbo by mocniej nabijało ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 wężyk idący do pompy też jest ok jest kopę warsztatów co ci TUNING zrobią a takich co ustawiał nominał jak trzeba to coś słabo widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 (edytowane) coś jest nie halo z tym moturem... moje 2,7 w czasach seryjności bujało się w okolicach 140-150.... gpsowo...może nie tyle bujało się co "dało się to to rozpędzić do takiej prędkości" a karłowicze nie poradzą? pakują te 2,7 do czegobądź, pozatym z tego co widziałem to do tych hamerykańskich endżinów z humerów też są mechaniczne pompy... muszą mieć pompiarza co to kuma, tylko kwestia budżetu... Edytowane 14 Stycznia 2014 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 no, kojarzę właśnie taki stan... 147km wg gps i coś tam jeszcze pod stopą było... znaczy pedał był w podłodze... ale jeszcze się to to rozpędzało w tempie żółwim... akustycznie katastrofa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 ja obstawiam turbinę ... na wolnych obrotach ma doładowanie 0 (zero) to chyba nie tak powinno być... a dodam ze koło 110km/h coś koło 4000 na IV, pedał w podłodze i już prawie nie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 a słyszałeś o tym że fajnie robi turbo z forda rangera? ze zmienną geometrią???? :D i kasa dobra za to w hurtowni allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 tak rozmawiałem z właścicielem upalonego sprzęgła chciałem nominał ogarnąć ale być może trzeba będzie od razu się za zabawę wziąć a zd chyba maja tez zmienna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 sprzęgło zrobisz u tuningowców sprzęgłowych... potem juz tylko 150 kuni... i z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 najpierw nominał ma super działać żeby potem cyrków nie było. może ktoś jest w stanie podać czy i jeśli tak to ile powinno być nabite na jałowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akara Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Przy diagnozie turbiny warto podeprzeć się tą tabelką: Diagnostyka turbiny.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 dzięki. jakieś rozważania na temat ciśnienia na jałowym bo mi to raczej przychodzi do głowy ze niskie lub wręcz ujemne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Doładowanie sprawdzisz tylko podczas jazdy. Na jałowym jak by nie działało. Dopiero jadąc masz pogląd ile daje. Max wydatku na depnięciu i to pod górkę. Zegar doładowania turbinki do wglądu daje do myślenia. Musi dostać spalin turbo żeby zaczął wiatraczek pompować powietrze. Tak więc nie zrażaj się, będzie dobrze. Ja u siebie zamontowałem żeby zbadać stan wiatraczka i tak już zostało na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 potwierdzasz moje przemyślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 (edytowane) z drugiej strony poglądowo to może jakikolwiek zegar ciśnieniowy wpiąć... pewnie Hubera ma 10 różnych "na warsztacie" ja kojarzę że turbo z TD daje sporo mniej niż z TDI... Gebelsa może spytać... o wd21 wie dużo to może będzie wiedział. Edytowane 15 Stycznia 2014 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 akurat mam zwykłego autogaugana w necie wychodziło że maja tyle samo ale w necie to głupoty piszą tyle sie osób odgrażało że założą lub założyli miernik i co nie ma nikogo z td ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 zagadaj do gebelsa...najszybciej będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Jak to nikt nie założył? Ja mam na stałe i nie raz o tym pisałem. Normalna jazda ok 0,4 bar. dep pedałem do 0,5-0,6, max co da się pod górkę wycisnąć to 0,7 i to chwilowo bo nie ma czasu wtedy na obserwacje :-) Pomiary z TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Prawie nie dryga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 czyli się wszystko zgadza, mam tak samo wygląda na to gebels powiedział ze szukać w serwisówkach co są w tym języku co ja nie paniemaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 a bo mi siara namieszał wczoraj go spotkałem po drodze i na radyjku mówił ze jemu na jałowych to 0,6 nabija i mnie tym zbił z tropu teraz ktoś kto gawari niech tłumaczy bo ja cyferki rozumiem tylko i wychodzi ze ma być tyle samo co w TDI chociaż niekoniecznie ma do tylu nabijać tylko tak się ustawia ... bo zastosowaniu ocr i gógla otrzymuje następujący tekst a oryginał jest tu http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/WD21/Rus/04.PDF 1 . Sprawdź koła turbiny i sprężarkimiot w następujący sposób :~ Wzrokowo pod kątem pęknięć ,zatkanie , zniekształcenia lub inneszkoda . Obróć pokrętło , aby upewnić się,które obracają się swobodnie, bez stałejjednostronne hałasu i tarcia . Zmierzyć luz w kierunku osiowym.Luz w kierunku osiowym :D 0.002 0.006 mmDEMONTAŻ SILNIKA2 . Sprawdzić działanie regulatora Spisusknogo zawór . Przesuń zawór zwrotny doupewnić się, że nie jest zablokowany i niezarysowania . Zmierz regulacji luzu wierzchołkowegozawór obejścia .Nie należy tworzyć presję na membraniekontrola jm ponad 93,3 I. < Ra( Tag 933 ) . Skok / regulator ciśnieniaZawór nadmiarowy : 1,5 mm / 84.0 "89.3 I. < Pa ( 840893 tag ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 to co zrobić żeby nie popsuć to ja sobie poradzę, to dla porównani a z TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 a czego miałbym się bać ? jak pisałem już nie robię tego tylko z tego powodu że chce "dojeździć" zbiornik do końca żeby mieć też info o spalaniu bo to niewątpliwe też coś powie. jak mówiłem mam odczyt z egt więc będę widział jak będzie za dużo powietrza. nie kopci, nie ma jakiś takich niepokojących objawów żeby od razu tam lecieć i kręcić, tym bardziej że ciśnienia takie jak dżem napisał, ja jestem naukowcem ze wszystkimi tego konsekwencjami rozeznanie, obserwacje, pomiary, zbieranie danych, eksperymenty, analiza i na koniec wnioski. spalanie wyszło 12,5 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 to jest wynik z jazdy po mieście więc nie zbyt miarodajny niestety, zima, zima przyszła ... to i coraz trudniej coś grzebnąć bo ciągle nie mam przy domu miejscówki pod dachem, teraz turbo troszkę ruszę jak znajdę moment, ale teraz minie denerwuje spryskiwacz bo ledwo sika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 w związku z moja piękna czerwoną katastrofa .... czy ktoś wsadził do td turbo z tdi (eti), coś mi się widzi że mocowanie do kolektora i wydechu takie samo, a różnice jedynie są po zimnej stronie. - w TD wyjście jest pod kątem, w TDI na wprost bo do IC, - natomiast wejście w TD jest tez pod kątem przez dokręcane kolanko, a w TDI na wprost i kolanko jest w gumie idącej do filtra. ... wtedy by już wypadło IC dołożyć pytam bo kupowanie używanej turbiny do td po przebiegu 250-300 chyba jest bez sensu, zdecydowanie sensowniej zdobyć świeższa z TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.