Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Turbina


Dżem
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przyznaje się że ja się nie znam na pompach wtryskowych co tam siedzi jak się ustawia itd, w sensie wszystko przede mną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź tu kumatego pompiarza znajdź ... wszyscy pod kompa chcą podłączać a tu nie ma co :P

 

wężyk jest ok, jakby tam uciekało to by się bypass nie otwierał i turbo by mocniej nabijało ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyk idący do pompy też jest ok

 

jest kopę warsztatów co ci TUNING zrobią a takich co ustawiał nominał jak trzeba to coś słabo widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś jest nie halo z tym moturem... moje 2,7 w czasach seryjności bujało się w okolicach 140-150.... gpsowo...może nie tyle bujało się co "dało się to to rozpędzić do takiej prędkości"

 

a karłowicze nie poradzą? pakują te 2,7 do czegobądź, pozatym z tego co widziałem to do tych hamerykańskich endżinów z humerów też są mechaniczne pompy...

 

muszą mieć pompiarza co to kuma, tylko kwestia budżetu...

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, kojarzę właśnie taki stan... 147km wg gps i coś tam jeszcze pod stopą było... znaczy pedał był w podłodze... ale jeszcze się to to rozpędzało w tempie żółwim...

 

akustycznie katastrofa... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam turbinę ...

na wolnych obrotach ma doładowanie 0 (zero) to chyba nie tak powinno być...

 

a dodam ze koło 110km/h coś koło 4000 na IV, pedał w podłodze i już prawie nie idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a słyszałeś o tym że fajnie robi turbo z forda rangera? ze zmienną geometrią???? :D :D :D

 

i kasa dobra za to w hurtowni allegro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak rozmawiałem z właścicielem upalonego sprzęgła :P

chciałem nominał ogarnąć ale być może trzeba będzie od razu się za zabawę wziąć

 

a zd chyba maja tez zmienna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw nominał ma super działać żeby potem cyrków nie było.

 

może ktoś jest w stanie podać czy i jeśli tak to ile powinno być nabite na jałowych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki.

jakieś rozważania na temat ciśnienia na jałowym bo mi to raczej przychodzi do głowy ze niskie lub wręcz ujemne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie sprawdzisz tylko podczas jazdy. Na jałowym jak by nie działało. Dopiero jadąc masz pogląd ile daje. Max wydatku na depnięciu i to pod górkę. Zegar doładowania turbinki do wglądu daje do myślenia. Musi dostać spalin turbo żeby zaczął wiatraczek pompować powietrze.

Tak więc nie zrażaj się, będzie dobrze. Ja u siebie zamontowałem żeby zbadać stan wiatraczka i tak już zostało na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z drugiej strony poglądowo to może jakikolwiek zegar ciśnieniowy wpiąć... pewnie Hubera ma 10 różnych "na warsztacie"

 

ja kojarzę że turbo z TD daje sporo mniej niż z TDI...

 

Gebelsa może spytać... o wd21 wie dużo to może będzie wiedział.

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat mam zwykłego autogaugana

w necie wychodziło że maja tyle samo ale w necie to głupoty piszą


tyle sie osób odgrażało że  założą lub założyli miernik i co nie ma nikogo z td ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nikt nie założył? Ja mam na stałe i nie raz o tym pisałem. Normalna jazda ok 0,4 bar. dep pedałem do 0,5-0,6, max co da się pod górkę wycisnąć to 0,7 i to chwilowo bo nie ma czasu wtedy na obserwacje :-) Pomiary z TD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli się wszystko zgadza, mam tak samo wygląda na to

gebels powiedział ze szukać w serwisówkach co są w tym języku co ja nie paniemaju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a bo mi siara namieszał wczoraj go spotkałem po drodze i na radyjku mówił ze jemu na jałowych to 0,6 nabija i mnie tym zbił z tropu

teraz ktoś kto gawari niech tłumaczy bo ja cyferki rozumiem tylko i wychodzi ze ma być tyle samo co w TDI

post-27068-0-65085400-1389818318_thumb.jpg

 

chociaż niekoniecznie ma do tylu nabijać tylko tak się ustawia ...

 

bo zastosowaniu ocr i gógla otrzymuje następujący tekst :P

 

a oryginał jest tu http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/WD21/Rus/04.PDF

 

 

1 . Sprawdź koła turbiny i sprężarki
miot w następujący sposób :
~ Wzrokowo pod kątem pęknięć ,
zatkanie , zniekształcenia lub inne
szkoda .
  
Obróć pokrętło , aby upewnić się,
które obracają się swobodnie, bez stałej
jednostronne hałasu i tarcia .
  
Zmierzyć luz w kierunku osiowym.
Luz w kierunku osiowym :
D 0.002 0.006 mm
DEMONTAŻ SILNIKA
2 . Sprawdzić działanie regulatora Spisu
sknogo zawór .
  
Przesuń zawór zwrotny do
upewnić się, że nie jest zablokowany i nie
zarysowania .
  
Zmierz regulacji luzu wierzchołkowego
zawór obejścia .
Nie należy tworzyć presję na membranie
kontrola jm ponad 93,3 I. < Ra
( Tag 933 ) . Skok / regulator ciśnienia
Zawór nadmiarowy : 1,5 mm / 84.0 "
89.3 I. < Pa ( 840893 tag )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czego miałbym się bać ? jak pisałem już nie robię tego tylko z tego powodu że chce "dojeździć" zbiornik do końca żeby mieć też info o spalaniu bo to niewątpliwe też coś powie.

jak mówiłem mam odczyt z egt więc będę widział jak będzie za dużo powietrza.

 

nie kopci, nie ma jakiś takich niepokojących objawów żeby od razu tam lecieć i kręcić, tym bardziej że ciśnienia takie jak dżem napisał,

 

ja jestem naukowcem ze wszystkimi tego konsekwencjami :P rozeznanie, obserwacje, pomiary, zbieranie danych, eksperymenty, analiza i na koniec wnioski.


spalanie wyszło 12,5 ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wynik z jazdy po mieście więc nie zbyt miarodajny niestety,

zima, zima przyszła ... to i coraz trudniej coś grzebnąć bo ciągle nie mam przy domu miejscówki pod dachem,

teraz turbo troszkę ruszę jak znajdę moment,

 

ale teraz minie denerwuje spryskiwacz bo ledwo sika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w związku z moja piękna czerwoną katastrofa .... czy ktoś wsadził do td turbo z tdi (eti),

 

coś mi się widzi że mocowanie do kolektora i wydechu takie samo,

a różnice jedynie są po zimnej stronie.

 - w TD wyjście jest pod kątem, w TDI na wprost bo do IC,

- natomiast wejście w TD jest tez pod kątem przez dokręcane kolanko, a w TDI na wprost i kolanko jest w gumie idącej do filtra.

 

... wtedy by już wypadło IC dołożyć :P

 

pytam bo kupowanie używanej turbiny do td po przebiegu 250-300 chyba jest bez sensu, zdecydowanie sensowniej zdobyć świeższa z TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...