Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10]Odpala i ciężko wbija obroty max 2tyś (diesel)


Gość BoRexx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam , moi drodyz mam problem ponieważ moja primerka 2.0D P10 92r jak odpali to nie może się wbić na obroty powyżej 2tyś ( 1,5tyś do max 1,8tyś)

 

i kopci przy tym dodaniu gazu a kiedys nie kopcił no i dławi się :(

Dodam , iż wczoraj wszystko było dobrze trasa , miasto bez zastrzeżeń!

 

Proszę powiedzcie co to może być?

jaka przyczyna , awaria ?

Koszty?

 

Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź , Krzysiek

 

edit:

dodam jeszcze ,że filtr powietrza wymieniałem w maju i po wymianie było okey ?

Czy to ,że wczoraj na resztkach paliwa chodził chwile mogło się zapowietrzyć? Chodzi o układ paliwowy ?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez BoRexx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby się zapowietrzył to by zgasł bo raczej na powietrzu by nie jechał To że masz filtr powietrza nowy to nie znaczy że drożny Oprócz filtra powietrza jest jeszcze filtr paliwa o czym często niektórzy zapominają Jak ci pociągnęło syfu z dna to mogło go przytkać. Pompa w P10 jest na linkę może ona się gdzieś zatarła Zobacz czy silnik się rozkręca na jałowych, ale ciągnij za dzwignię przy pompie a nie ciśnij pedałem gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzięki za odzew , właśnie o tym filtrze też mój znajomy mechanik mówił( filtr wymieniony w końcu marca razrem z świecami i olejem+filtr)

, ja zielony jestem alczkolwiek zaraz spróbuje coś tam zobaczyć .

 

Co do dodawania gazu to właśnie za linke ciągnałem i to samo niestety .

 

Silnik wogóle się nie rozkręca właśnie i w tym sęk, dusi się i kopci nie ludzko i jakby zgasnąć chciał -.- :( , teraz chodzil z pół godziny bo myślałem ,że nałykał się powietrza ...

 

Idę zaraz zobaczyć ten filtr powietrza odkręcić i przeczyścić , czym go wyczyścić ?

 

Pozdrawiam Krzysiek

 

Odkręciłem filtr paliwa i przeczyściłem , przedmuchałem w wężyki od wejście ( co od baku idzie ) wdumachłem w razie jakby jakiś syf byl...

 

I najlepsze ,że teraz zapaliła mi się kontrolka i pali po odpalaniu taka zółta(czy też pomarańczowa) zaraz obok świec po prawej? (układ chłodzenia czy co to ??)

 

Pozdro

 

Narazie nic nie pomogło :((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszesz że dymi, na jako? biało - niebieski dym, czy czarny?

Jeśli jasny to brak paliwa, czyli zapowietrzony układ, zapchany filtr lub sitko na wejściu do pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ten czujnik to od wody w filtrze paliwa dowiedziałem się poprostu mokry był bo padał raz po raz deszczyk jak robiłem i świecił sobie.

 

Co do tego sitka to dzisiaj zobacze ale czy przez to mógłby sie nie wbijac w obroty ? I dusić się?

 

Dym leci jasny nie czarny...

 

Dzisiaj holuje primke do mechanika , trzymajcie kciuki ,żeby obyło sie beż wielkich kosztów -.-

Edytowane przez BoRexx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest zapchane to będzie jak piszesz, ja tak miałem i objawy były jak u Ciebie. Odkręć i sprawdź, ewentualnie wyczyść, to 5min. roboty a może okazać się że auto ożyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także moi drodzy!

 

Wczoraj jak filtr wyczysciłem to odpalić nie mogłem , dzisiaj rano po ciagnięciu na holu 30km ,nie chciał palic ale metodą "na plaka" odpalił i jak reką odjął!

 

Mechanik mówił ,że zapchał się , swoją drogą tez muszę założyć zaworek zwrotny bo ropka mi się cofa -.- i ciężko odpalał ( to wiem ale jutro ten zaworek kupie i założę).

 

Syf przepaliło i jest super :) Moje kochanie ożyło i ma się dobrze , niedawno po postoju 9h prawie, odpala jak kiedyś :)

 

Dzięki za pomoc , która skróciła wizytę u mechanika i pomogła w odjechaniu do domku o własnych siłach :)

 

Dzięki dzięki :)

 

Pozdrawiam serdecznie Krzysiek :) ---> ale nerwów to nie mało miałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

U mie objawy takie jak piszesz były spowodowane zużytymi uszczelniaczami pompy wtryskowej. Zapalał normalnie ale problem był z osiągnięciem wyzszych obrotów i mocy rzecz jasna.

W pierwszym etapie gdy te uszczelniacze były jeszcze mało zużyte, to wymiana filtra paliwa pomagała, ale po jakichś 20tys km problem pojawił się na dobre. Uszczelnienie pompy zlikwidowało problem na dobre.

Gdyby ci się problem powtórzył to po odpaleniu posadź kogoś by dodawał gazu a ty po pompuj pompką na filtrze , wtedy auto powinno wchodzić normalnie na obroty.

Waznym jest że od momentu gdy problem zaczął się pojawiać to czasami auto kopciło na biało a czasami nie było widac nic szczególengo, dopiero gdy uszczelniacze padły na amen to wtedy ciągle kopcił. Zanim doszedłem że to problem uszczelniaczy to wymianiałem filtry, przewody paliwowe i czasem na trochę pomagało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...