monkahead Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Najłatwiej zablokować pozycję sprężyny na tłoczysku poprzez użycie plastikowej wkładki pomiędzy sprężyną, a tłokiem. Można coś takiego wytoczyć z plastiku u tokarza. Tutaj przykład: http://www.google.co.kr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjg8ummuofMAhXDFJQKHbQ_DRQQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.ridefox.com%2Fupgrades.php%3Fm%3Dutv&psig=AFQjCNGLddAlqNG_pSx0DbaDAlZogMXI_g&ust=1460494000137386 Wysłano z Nokia Lumia 930 Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez monkahead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zrobiłem mały upgrade Na końcu siłownika gdzie są sprężynki nawinąłem taśmę elektroizolacyjną w taki sposób, aby sprężynki pracowały, trzymały się i nie spadały Na razie działa U mnie nie chciało, niestety. Tu wiem, że nawet jak siłowniki stracą swoją moc, albo będzie chłodniej to klapa też powinna się otworzyć sama. Pokaż jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Coś takiego: Chwilka pracy, a sprężyna już nie spada przy otwieraniu bagażnika. Zacząłem pisać tutorial. Na razie skończyłem na kwestii mechaniki. Mam dwie strony w wordzie... A ja z reguły nie lubię dużo pisać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 ...ja z reguły nie lubię dużo pisać... Też czekam , bo ....dawno nic w Qq nie przerobiłem A kolegi pomysł zapowiada się .....całkiem PS tylko nie pomijaj istotnych szczegółów !!! -gdzie, aukcja/sklep -rozmiar/symbol -itd ...no i ewentualna dokumentacja zdjęciowa (zmniejsz rozmiar żeby Ci pamięci forumowej nie zeżarło + filmik ja działa !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Spokojnie Fergul, wszystko będzie Nawet w poprzednich postach już trochę szczegółów zdradziłem W zasadzie nawet bym się dziś za to zabrał i dokończył wszystko, ale:1. Nie doszedł mi sygnał beep, bo sprzedawca jest na urlopie. Zamówiłem drugi w innym sklepie. Nie wiem czy finalnie i tak to założę bo nie wiem jaki prąd znajdę w klapie. 2. Trochę się przeziębiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Coś takiego: 2016-04-12 17.40.14.jpg 2016-04-12 17.40.06.jpg Chwilka pracy, a sprężyna już nie spada przy otwieraniu bagażnika. Zacząłem pisać tutorial. Na razie skończyłem na kwestii mechaniki. Mam dwie strony w wordzie... A ja z reguły nie lubię dużo pisać... A czarnych sprężynek nie było ? rozumiem że kolor oznacza inne parametry ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Peceq no normalnie jakbym moją żonę słyszał Niestety nie, bo jest jak piszesz- kolor oznacza twardość. Jak by były czarne to bym kupił, bo by ich nie było widać. Lakierować to chyba nie ma co, bo zaraz i tak lakier odpadnie. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Automat zrobiony. Działa. Zabieram się za pisanie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_chang Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam pytanie: Te siłowniki dla Renault Laguna II z FA Krosno nr 23851 mogą spowodować jakąś szkodę w QQ J10 czy nie? . Ktoś napisał we wcześniejszych wpisach że szyba pracuje? O co chodzi? A jak się zachowuje półka, czy linki nie za krótkie? Dziękuje za odpowiedzi, nie bić, nie znam się. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez dr_chang Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Mam pytanie: Te siłowniki dla Renault Laguna II z FA Krosno nr 23851 mogą spowodować jakąś szkodę w QQ J10 czy nie? . U mnie nic złego się nie dzieje ale w razie czego przytrzymuje klapę pod koniec otwierania. Siłowniki powinny z czasem stracić nieco mocy i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_chang Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Ktoś napisał we wcześniejszych wpisach że szyba pracuje? O co chodzi? A jak się zachowuje półka, czy linki nie za krótkie? Dziękuje za odpowiedzi, nie bić, nie znam się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Z tymi co ja miałem od Laguny to trzeba było się nieźle nasiłować z klapą, żeby ją zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirtoma Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Mam założone siłowniki od Laguny. Po naciśnięciu przycisku bagażnika klapa wypina się z zatrzasku ale nie unosi się sama. Lekkie uniesienie klapy (nawet jednym palcem) powoduje energiczne jej podniesienie co najmniej do połowy wysokości, później łagodne wyhamowanie prędkości otwierania i w końcowym odcinku dość gwałtowne zatrzymanie, które powoduje lekkie zadrżenie klapy. Z tą pracą szyby to chyba przesada, ale nie wykluczam, że u każdego jest inaczej. Linki półki są mocno naciągnięte ale nie wyrywają półki. Wysokość otwierania ok.12 cm większa niż na standardowych siłownikach (dla mnie super). Zamykanie wymaga dość dużego przyłożenia siły. Co prawda zamykam klapę jedną ręką ale mam 185 wzrostu to łatwo mi sięgnąć. Moja połowa (157) twierdzi, że to "nie jest dobra zmiana", bo klapa po otwarciu jest dla niej za wysoko i wymaga "ogromnej" siły do zamknięcia. Zatem w rodzinie zdania uczonych są podzielone. Jeszcze nie wiem czy nie trzeba będzie wrócić do klasycznych QQ-łkowych siłowników. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Można by kupić te do Escorta i zmienić mocowania. Są słabsze od Laguny a dłuższe od QQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Mam założone siłowniki od Laguny. Po naciśnięciu przycisku bagażnika klapa wypina się z zatrzasku ale nie unosi się sama. Lekkie uniesienie klapy (nawet jednym palcem) powoduje energiczne jej podniesienie co najmniej do połowy wysokości, później łagodne wyhamowanie prędkości otwierania i w końcowym odcinku dość gwałtowne zatrzymanie, które powoduje lekkie zadrżenie klapy. Z tą pracą szyby to chyba przesada, ale nie wykluczam, że u każdego jest inaczej. Linki półki są mocno naciągnięte ale nie wyrywają półki. Wysokość otwierania ok.12 cm większa niż na standardowych siłownikach (dla mnie super). Zamykanie wymaga dość dużego przyłożenia siły. Co prawda zamykam klapę jedną ręką ale mam 185 wzrostu to łatwo mi sięgnąć. Moja połowa (157) twierdzi, że to "nie jest dobra zmiana", bo klapa po otwarciu jest dla niej za wysoko i wymaga "ogromnej" siły do zamknięcia. Zatem w rodzinie zdania uczonych są podzielone. Jeszcze nie wiem czy nie trzeba będzie wrócić do klasycznych QQ-łkowych siłowników. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka U mnie tez podobnie, dla mnie spoko ale zonka sie denerwuje heh Ktoś napisał we wcześniejszych wpisach że szyba pracuje? O co chodzi? A jak się zachowuje półka, czy linki nie za krótkie? Dziękuje za odpowiedzi, nie bić, nie znam się. Wyslane z mojego Xperia Z3 Przy uzyciu Tapatalka Można by kupić te do Escorta i zmienić mocowania. Są słabsze od Laguny a dłuższe od QQ.Ja mam te od Escorta i tez troche pukaja zwlaszcza jak wyjmuje półkę, mi to nie przeszkadza, polka troche amortyzuje, linki jakos wystarczają Wyslane z mojego Xperia Z3 Przy uzyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 No ja też zostaję przy tych z Laguny. Dla mnie najważniejsza jest wysokość podnoszenia klapy, a siła z czasem zmaleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 No ja też zostaję przy tych z Laguny. Dla mnie najważniejsza jest wysokość podnoszenia klapy, a siła z czasem zmaleje.Na pewno na zime zmaleje, mi wysokosc z escorta rowniez odpowiada Wyslane z mojego Xperia Z3 Przy uzyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr_chang Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Panowie i Panie podobno sprężyna do Corsy o nr FA krosno 21335 rozwiązała by problem w zakresie siły otwierania, otwiera z mniejsza siłą a wyżej. jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) Moja połowa (157) twierdzi, że to "nie jest dobra zmiana", bo klapa po otwarciu jest dla niej za wysoko i wymaga "ogromnej" siły do zamknięcia. Zatem w rodzinie zdania uczonych są podzielone. Jeszcze nie wiem czy nie trzeba będzie wrócić do klasycznych QQ-łkowych siłowników. To przykręć do plastikowej osłony klapy skórzany lub gumowy pasek w kształcie "pętelki", coś takiego mają niektóre auta w standardzie do zamykania klapy, powinno pomóc żonie ściągnąć klapę na dół. Panowie i Panie podobno sprężyna do Corsy o nr FA krosno 21335 rozwiązała by problem w zakresie siły otwierania, otwiera z mniejsza siłą a wyżej. jak myślicie? Siłownik FA Krosno 21335 może i rozwiązuje problem z za dużą siłą otwierania ale ma skok mniejszy od oryginału, więc klapa będzie jeszcze niżej. Jest też moim zdaniem za długi, nie wejdzie między przeguby kulowe po zamknięciu klapy. Zrobiłem małe podsumowanie dostępnych opcji: Szukałem w katalogu zamienników czegoś z przedziału L max: 520-535mm ale nic nie pasuje pod względem skoku oraz siły poza tymi z tabelki. Chyba najlepsza opcja to jednak 23130 z Escorta, zwłaszcza że był tutaj wymieniany na początku wątku i wygląda na to że zarówno podnosi wyżej klapę jak i jej nie "wyrywa". Edytowane 7 Maja 2016 przez monkahead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 To przykręć do plastikowej osłony klapy skórzany lub gumowy pasek w kształcie "pętelki", coś takiego mają niektóre auta w standardzie do zamykania klapy, powinno pomóc żonie ściągnąć klapę na dół. Siłownik FA Krosno 21335 może i rozwiązuje problem z za dużą siłą otwierania ale ma skok mniejszy od oryginału, więc klapa będzie jeszcze niżej. Jest też moim zdaniem za długi, nie wejdzie między przeguby kulowe po zamknięciu klapy. Zrobiłem małe podsumowanie dostępnych opcji: Siłowniki_podsumowanie.JPG Szukałem w katalogu zamienników czegoś z przedziału L max: 520-535mm ale nic nie pasuje pod względem skoku oraz siły poza tymi z tabelki. Chyba najlepsza opcja to jednak 23130 z Escorta, zwłaszcza że był tutaj wymieniany na początku wątku i wygląda na to że zarówno podnosi wyżej klapę jak i jej nie "wyrywa". Te z Escorta są niewiele słabsze od Laguny, a mają inne mocowania niż oryginał i potrafią się odpinać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 A kto pisał że się odpinają? Wysłano z Nokia Lumia 930 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 A kto pisał że się odpinają? Wysłano z Nokia Lumia 930 Przeczytaj cały temat a się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Mi już jeden wkur... hałasuje...Co mega wnerwia podczas jazdy..Lekko się też poci.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Mi już jeden wkur... hałasuje...Co mega wnerwia podczas jazdy..Lekko się też poci.. To co wypina się? A nie dało się wykręcić mocowań "9" ze starego i zamienić te "7b"? Edytowane 8 Maja 2016 przez monkahead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Te z Escorta są niewiele słabsze od Laguny, a mają inne mocowania niż oryginał i potrafią się odpinać. Dokładnie jest tak jak piszezz, zamieszczałem w temacie zdjęcia tego uchytu że nie jest skoszony tak jak oryginalne, na początku też tak miałem i wtedy stosowałem opaski zaciskowe ale to tylko do czasu aż nie wymieniłem końcówek. Aktualnie mam te od Escorta ale jak sie zrobiło ciepło i nie mam półki w bagażniku, klapa strasznie wali po dojściu do końca, asekuracyjnie przytrzymuje ręką. Generalnie dochodze do wniosku że nie ma co kombinować, jakbym miał oryginalne w dobrej cenie to był przywrócił do stanu pierwotnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Wg mnie najepszym rozwiazaniem będą oryginaly plus sprężyny Wyslane z mojego Xperia Z3 Przy uzyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.