
Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 25.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Chyba spadła gwiazdka z nieba ! Przyszła aktualizacja przed momentem nowa i wszystko działa ! Nawet zniknął błąd asystenta parkowania przy gaszeniu auta. Nawet asystent głosowy zaczął działać. Oby to nie było tylko chwilowe. Sprawdźcie u was2 punkty
-
Po tygodniu użytkowania z nową aktualizacją znaki działają bezbłędnie, do tego mogę sterować autem z aplikacji. Szybkość tego działania zależy od zasięgu Orange, ale działa.1 punkt
-
Po długich przemyśleniach zdecydowałem się na wymianę żarówek na LED-y w światłach cofania. W załączniku tutorial jak to zrobiłem nie łamiąc i nie urywając czegokolwiek. Zapraszam do zapoznania się i ewentualnego skorzystania. Pozdrawiam barć Qashqaia Wymiana żarówek świateł cofania w Nissanie Qashqai J12 2023.pdf1 punkt
-
👍😀 to oczywiście była przenośnia bo niektóre pokolenie [ Z ] to tak myślą oni mają problem z zagotowaniem wody o jajku na twardo to już nie wspomnę ja w wieku 6 lat rozkręciłem rower który dostałem od ojca na części pierwsze , ojciec jak go nie złożysz z powrotem to lipa nie pojezdzie i go złożyłem jestem trochę samoukiem i złożę to i owo i umiem co nie co swoją córkę nauczyłem grać w szach w wieku 6 lat i sobie radzi w życiu a ma 30 wiosen też ją uczyłem to i owo👍 i tak jak ty też jestem alergikiem pozdro.1 punkt
-
Najlepiej podłączyć do złącza M54 pod schowkiem z prawej strony. Pytanie jak to przykleić, żeby było estetycznie.1 punkt
-
Wersje 65 i 80 65 (version without a phase regulator) 80 (version with a phase regulator) nigdzie nie ma informacji o mechanicznych różnicach, obydwa mają koła i zawory zmiennych faz a więc zostaje tylko soft.1 punkt
-
Sprawa wyjaśniona-przyczyną chrobotania był przypchany filterek który jest pod deklem zaworów w pobliżu koła zmiennych faz rozrzadu1 punkt
-
1 punkt
-
Zauważyłem że ostatnio np. nie działały ustawienia dźwięku i nic nie dawało wyłącznie silnika i systemu. Aby nie robić resetu systemu doszłem że zmiana profilu z mojego na Gosc i z powrotem na moj profil sprawiło że już wszystko działało.1 punkt
-
Wszystko będzie działało Klima schłodzi Ci wnętrze pojazdu do zadanej przez Ciebie temperatury, ustaną warunki priorytetu klimatyzacji (jaki to algorytm, to nie mam pojęcia) i SS zadziała normalnie. Przerabiałem to zeszłego lata, wszystko działa.1 punkt
-
Musze to jeszcze przetestować. Mam dopiero przebieg 300 km 😅 Jesli ktos szuka kupilem i założyłem super szklo 9h na ekran, mniejsze refleksy i prawie brak palcowania, super jakość ale generalnie chodzi mi ochrone przed rysowaniem. Cena na aliexpres chyba 16 euro. Zaklada się bardzo łatwo i wielkosciowo idealnie dobrana.1 punkt
-
Zapisujesz w którym miejscu (współrzędne GPS) ma Ci automatycznie przełączyć na kamerę przednią szerokokątną. Może być kilka takich miejsc, możesz je usuwać itp. Dla mnie to wygodna funkcja. Mam na przykład zapamiętane miejsce wyjazdu z garażu (skrzyżowanie typu T i słaba widoczność, bo stoją samochody zaparkowane przy głównej ulicy) i jak podjeżdżam do tego skrzyżowania to automatycznie włącza mi widok z tej kamery, dzięki czemu lepiej widzę czy nie wyjadę prosto pod nadjeżdżający z lewej samochód.1 punkt
-
Też tak robiłem ale działa też wciśnięcie pokrętła od dźwięku 2 razy, tj wyłącz audio i włącz audio1 punkt
-
w T33 działa identycznie co prawda nie mialem w T33 problemów jak opisujesz, ale ustawienia i działanie identyczne jak opisujesz mam zastosowane (nawiew z kratek używam sporadycznie), z tym ze ustawiam zimą 17.5 lub 18, a latem 19 lub 20 i nawiewem reguluje od 1 do 3.1 punkt
-
Postanowiłem napisac ten temat,bo znajdą się tacy jak ja którzy sami będą chcieli to zrobić i mimo wielu filmików na YT warto coś dodać od siebie.Klocki na tył wymieniałem pierwszy raz po około 85tys.km.Zakupiłem Febi.Były gotowe do założenia,z blaszkami z sygnalizatorem zapakowane parami na stronę.Pierwsza konkretna uwaga,bez mocnego i długiego torxa 30 nie podchodź.Potrzebny jest do odkręcenia silniczka zacisku.Niestety konstrukcja jest taka,że krótkim torxem ciężko podejść,bo przeszkadza obudowa silniczka no i śrubki mocujące z gwintem M6 mają łeb pod torxa,tylko że klucz wchodzi na 3 mm więc przy złym kluczu,złym podejściu,można sobie zrobić krzywdę i uszkodzić na amen łeb śruby.A śruby trzymają mocno!!! A więc,zwalniamy hamulec,kluczyki ze stacyjki i odłączamy kostkę zasilania przy silniczku.Można i z podpiętym kablem odkręcać,ale po co przez nieuwagę uszkodzić coś??? Odkręcamy dwie śrubki i szarpiemy się z silniczkiem,siedzi w obudowie,na oringu.Po zdjęciu ukazuje nam się tarcza regulatora z wejściem na torxa chyba 45,nie miałem takiego,ale on potrzebny jest tylko do wkręcenia popychacza w zacisku,więc wystarczy szerszy wkrętak.Kręcimy do oporu zgodnie z ruchem wskazówek zegara.Po skręceniu demontujemy zacisk (potrzebne klucze 17 do wodzika i 13 do śruby) i wciskamy tłoczek do końca.Odkręcamy jarzmo (klucz 17) Po wyjęciu jarzma i usunięciu klocków okazuje się że Nissan zaoszczędził na konstrukcji i nie zastosował w jarzmie blaszanych wykładek,więc w obsadzie klocków jest trochę rdzy którą trzeba usunąć szczotką i pilnikiem bo na siedlisku już pojawiają się wżery ,które trzeba zlikwidować i wyskrobać brzegi.Po tej zabawie,zakładamy jarzmo,na końcówki klocków które siedzą w jarzmie nakładamy odrobinę smaru ceramicznego do układów hamulcowych i zakładamy klocki.Zakładamy następnie po oględzinach zacisk i po założeniu tym samym szerokim wkrętakiem kręcimy tarczą regulatora w przeciwnym kierunku,aż dociśniemy tłoczek do tarczy,w tedy luzujemy tarczę o dwa obroty i smarujemy(po wyczyszczeniu obsady silniczka)całą obsadę z oringiem i troszkę też po tarczy ,wazeliną techniczną.Skręcamy silnik do zacisku.Po tej czynności (po wykonaniu pracy na obydwu kołach)pompujemy hamulcem nożnym kilka razy,a następnie 2-3 razy sterujemy zaciskami elektrycznie.Warto przed wymianą zwrócić uwagę na poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku,żeby przy wciskaniu tłoczków nie wylał się na zewątrz.1 punkt
-
QQ urodzony 10/12/2019 i sprzedany w Belgii w lutym 2020. Silnik to HR13DDT z 6 biegowym manualem 2WD Kolor KAD czyli szary metalic. Wykonczenie G czyli czarny na dole a szary u gory Wersja Accenta dodatki : ACCS2 sonar BLCOV2 park brake LVR CVR GLOW2 swiece zarowe na szybkie grzanie GLSSW przyciemniane szyby z tylu ROOF5 fixed glass roof RRAC2 relingi dachowe SCAN3 SCAN31 punkt
-
1 punkt
-
Jak filtr ma wymiary odpowiednie to co za różnica co za producent. Przecież to nie olej silnik się nie zatrze nie popadajmy w paranoję. Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
A próbowałeś może zrobić aktualizację bazy danych tych znaków? Ta baza nie jest aktualizowana przez internet, ani nie jest to czytana z Android Automotive (Google Maps itp). Trzeba to zrobić manualnie poprzez pendrive (tak jak w przedliftach się robiło aktualizacje map). Mnie się udało i (odpukać) od tamtego czasu TSR działa... (i przynajmniej w Krk jest całkiem aktualne). Tu jest opis jak to zrobić (nie ma polskiej wersji): https://nissan.navigation.com/web/WFS/Shop-NissanEMEA-Site/en_GB/-/EUR/ViewNissanISAHomepage-Start Potrzebne 15min czasu, pendrive z USB-C i dwa podejścia do samochodu.1 punkt
-
Żeby czujniki zareagowały muszą być w ruchu,trzeba założyć koła i przejechać się kilka km.Co do kontroli baterii w spoczynku,to nie wiem czy Twoje działanie jest prawidłowe,nie spotkałem się z tym.Co do trwałości baterii,mam koła już 7 rok i działają bez zarzutu,myślę że troszkę za bardzo emocjonalnie do tego podchodzisz.1 punkt
-
Nie wszyscy mają mapy Google Wersja 12b ma inne oprogramowanie multimediów. Mapy Google to ja mam jak podłaczę Android Auto1 punkt
-
Wszystko prawda -nie neguje tego ale nabyte przyzwyczajenia jednak pozostają. Kasety też przezytek a teraz maja renesans i wracają stajac sie znow popularne i nawet sporo nowe kosztują. Podobnie jak z płytami winylowymi . P.S. mam Kolege muzyka z zawodu i wyksztalcenia i takie mnie wiecej od niego nt temat uslyszałem słowa: "Współcześni "słuchacze" zupełnie nie wiedzą, czym jest jakość dźwięku, dynamika nagrania. Zasada jest taka - im głośniej, tym lepiej! Tyle wiedzą o jakości nagrania. Ktoś kto ceni sobie jakość oraz namacalność płyt/kaset, a także lubi zbierać albumy wykonawców - nie ściąga plików z netu i nie słucha przez telefon".1 punkt
-
Polecę purfluxa ahc405 pasuje idealnie Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
Plyty CD to taki sam przeżytek jak kasety magnetofonowe ale jak widać wciąż są ludzie którzy wolą to od nowych i bardziej funkcjonalnych nośników. Radio z androidem nie jest dla nich. Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
Witajcie. Mam od ponad 6 lat taki moduł o którym pisze adam68 i działa super bezawaryjnie. Tylko trzeba pamiętać aby w bardzo mroźne dni wcześniej go wyłączzyć by mechanizm składania się nie zepsuł. Jest OK1 punkt
-
Aleśta sie rozpisałyyyy!!!! Żeby temat o fotelach podtrzymać to może w każdym poście o tandecie Nissana,czy 200% przebiciu jakości w Andzi... dodać chociaż jedno słowo z tematu"FOTEL"1 punkt
-
Dzień dobry. Ja już mam teki moduł około 5 lat i działa 100 %. Ustawiłem go tak że lusterka się otwierają w momencie zapłonu a składają gdy centralny zamek zamyka auto Ok1 punkt
-
Jak na lewym podłokietniku włączysz lusterko prawe albo lewe i włączysz R, to wybrane lusterko ustawi się do jazdy wstecz. O to Ci chodzi?1 punkt
-
1 punkt
-
Kupiłem na Ali radyjko razem z kamerką cofania, radio pasuje fajnie chociaż ramka jest o okolo 1,5 cm szersza od oryginalnej ale wszystkie zatrzaski pasują, sterowanie z kierownicy działa po zaprogramowaniu przycisków w menu, samo podłączenie bylo banalnie proste bo wszystkie kable byly w komplecie i nie da się pomylić. Kupiłem wersję ze slotem na kartę sim więc internet działa, są też dwa kabelki/gniazda usb i zewnętrzny mikrofon. Wszystko działa i wygląda dobrze, jeszcze nie podłaczyłem kamerki cofania ale to też jest prosta sprawa. Koszt radia razem z kamerką to 472 zł, dostawa w 2 dni bo wysyłka była z Polski. Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
w zeszłym roku objechałem na fabrycznej navi do Włoch i spowrotem. W tym również dojazd do hotelu w centrum Wiednia w drodze powrotnej. Nie zgubiła się1 punkt
-
1 punkt
-
Szarpnąłem się ostatnio na poważną inwestycję, ale nie żałuję. Zainwestowałem w wygłuszenie QQłki. Jest znacznie ciszej i nie słychać tak mocno szumu kół i opływu powietrza, a miłym plusem jest dźwięk zamykanych drzwi, które wydają fajne klepnięcie. W załączeniu kilka fotek.1 punkt
-
Cześć. Widzę w ogólności, że mimo upływu lat nadal jest problem z czymś lepszym co by miało rozbudowane funkcje serwisowe do Nissanów. Z moich doświadczeń maks co można to kalibracja kamer, kasowanie błędów i test każdego komponentu na programach typu wurth wow, delphi... Szperam w internecie i trafiłem na coś takiego jak XVDiag VCX SE. Z licencją na Nissana i co by nie mówić jednak spiraconym Consulcie 3+, z tego co można znaleźć w sieci i z filmików youtube, mamy pełną funkcjonalność. Tyle teoria. Niestety fora związane z nissanem dość oszczędnie, żeby nie powiedzieć w ogóle, podejmują temat. Za to fora innych marek do wyboru i koloru, mniejsze lub większe sukcesy, łącznie z programowaniem modułów. Z informacji wynikają dwie rzeczy. 1) Żeby programować trzeba mieć najczęściej jakieś konta online IDS, SPS... z połączeniem z serwerami marek i po wniesieniu jakiś opłat typu kilkanaście/ dziesiąt euro. 2) Żeby włączyć/ wyłączyć jakieś opcje które są już zaszyte w danym module nie trzeba takich kont. Działa ponoć offline. No ale to wnioski z innych marek. Teraz się zastanawiam czy z Nissanem przez analogię też by to nie zaskoczyło z takim consultem. Co do samego urządzenia to jest na rynku co najmniej 10 lat. Jak się on ma do oryginalnych głowic czy klonów VI nie wiem. Z opisów wynika, że obsługuje te wszystkie standardy. Jednak cena nadal jest niższa niż choćby klony oryginalnych głowić Consult i jest to poniżej 1000 zł, ale więcej niż głowice do 300-400 zł na których działają np. programy i funkcje wspomniane na początku postu. Czy ktoś z forumowiczów miał doświadczenie z tym urządzeniem? Kusi mnie pod kątem moich dokładek kamer 360. Odkąd w weekend teoretycznie po połączeniu się z zegarami program delphi wyrzucił, że opcja martwego pola jest obecna, ale wyłączona. Jednak sam program nie dawał żadnych możliwości zrobienia z tym czegoś. Consult zgodnie z serwisówką nawet jak przy podmianie modułów nie uda się w procedurze zgrać konfiguracji z poprzedniego by wgrać na nowym to są jeszcze opcje ręcznych ustawień. To sugeruje jakby każdy moduł miał już wgrane odpowiednie oprogramowanie i znając konfigurację modelu samochodu dało się te ustawienia przełączać ręcznie za pomocą consulta. Z drugiej strony, przy okazji innych marek wyczytałem, że jak dochodzi do wymiany jakiegoś modułu to producenci poprzez wspomniane konta online po podaniu VIN auta przesyłają pliki konfiguracyjne do wgrania za pomocą programu serwisowego. Teraz się zastanawiam czy ryzykować 1000 zł. Ogólnie po forach Nissana widzę, że temat leży i w odróżnieniu od klubowiczów innych marek nikt za bardzo nie był chętny do wyłożenia więcej niż 100 zł by popróbować pobawić się tym co dostępne na rynku...1 punkt
-
Nic takiego nie pisze. Pisze natomiast 48 miesięcy /120000 km * W odsyłaczu (gwiazdka) jest napisane " W zależności od tego, co nastąpi jako pierwsze." A z tą "Rzeszą" to o co chodzi? Proponuje przejrzeć jakiś aktualny podręcznik historii , to powinno pewne sprawy wyjaśnić.1 punkt
-
1 punkt
-
Tydzień temu mój samochód wywalił mrugający Check engine a następnie po gdzieś około 500 m, wyświetlił kontrolkę że ...wpadł w poślizg. Musiałem wrócić na lawecie. W warsztacie okazało się że cylinder 1 nie trzyma ciśnienia i że silnik jest do remontu. Samochód ma przebieg 120 tys a kupiłem go niecały rok temu0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00