Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Jakie żarówki do Micry K11?


Pawcior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Musze zmienic w mojej Micrze żarówki...i mam problem jakie wybrac. Dotychczas jezdzilem na jakichs Narva Range Blue Power + 30 %..ale teraz zastanawiam sie nad Philips Blue Vison albo Osram Cool Blue/True Blue. Chce zeby bylo troche tej ,,niebieskiej poswiaty'' i fajny efekt wizualny, ale tez zeby dobrze oswietlala droge i znaki :) Micra ma zarowki H4 ( 60/55W / 12V ) -dobrze rozumuję ?? Tanie badziewia a la Xenon zenon z allegro mnie nie interesuja , podobno od tego wypalaja sie lampy, kostki itp.....Na zakup żarówek chcę przeznaczyc ok. 80-100 zł . Wyczytalem ze i Philipsy Blue Vision są dobre ..poza tym daja efekt z daleka jak by auto posiadalo Xenony..ale niektorzy tez zachwalaja Osram Cool Blue..hmm Trudny wybór..... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na Philipsach +100% od około roku (~20kkm, na światłach mijania przez cały rok) i jak na razie są OK. Nie dają żadnych niebieskich poświat, za to świecą ładnym, białym światłem. Koszt w zeszłym roku około 100PLN.

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprawdziłbym ceny w sklepach. Te same w Feuvercie, w zeszłym roku, kupiłem bodajże delikatnie poniżej 100PLN. Wydaje mi się, że produkty konsumpcyjne u nas raczej nie drożeją...

 

r.

 

No ale co w zwiazku z tym? Za drogo czy za tanio ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem w końcu Osram Cool Blue . Świeca BOSKO :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Jak jadę w nocy to po prostu poraża ta jasnośc. Polecam wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

takie same jak i wtedy..Osram Cool Blue..jezdze na nich 3 sezon i za nic nie zamienie na inne, Blue visiony sie chowaja, ze o zenonach z marketu nie wspomne, komplet kosztuje ok 70-75 zlotych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach