Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Relingi do Qashqai J11 bez wiercenia


piciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Dzięki za wyjaśnienie. Z tego co piszesz to miałeś tego świadomość i wiesz z czym to się wiąże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Pytanie do osób które montowały oryginały w j11, czy pod te stopy przykręcane do dachu są jakieś oryginalne gumowe uszczelki czy idzie blacha na blachę i fabrycznie silikonem doszczelniają ?

Pytam bo mam do kupienia oryginalne relingi z listwami ale znajomy ich nie demontował i nie wie czy takowe uszczelnienia były.

Edytowane przez mc55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupujesz oryginalne relingi to kupuj z oryginalnymi listwami! Mają wycięte specjalnie otwory i pasujesz uszczelnienie pod relingiem do gumy uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są relingi i czarne listwy z podłużnymi wycięciami pod stopki relingów, myślałem że musi być jeszcze jakaś uszczelka pomiędzy dach a podstawę relingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi,jakto masz ,to masz komplet.Pod stopką relingu jest guma dociągana śrubą poprzez stopkę do dachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Relingi zamontowane, oryginalne z listwami, sam montaż banalny i szybki , najwięcej czasu zajmuje zdjęcie i założenie podsufitki (czy podsufitówki jak kto woli ;), ale może dlatego że ja ją całkowicie wyjąłem z auta a wystarczy ją tylko opuścić.

Jedyne co, to dla pewności kupiłem nowe gumy pod stopki choć te z kompletu zdemontowanych relingów nie wyglądały źle, ale nie miałem pewności w jakim będą stanie bo relingi szły do mnie przesyłką a chciałem od razu montować , a nowe kupiłem za grosze.

Edytowane przez mc55
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Relingi zamontowane, oryginalne z listwami, sam montaż banalny i szybki , najwięcej czasu zajmuje zdjęcie i założenie podsufitki (czy podsufitówki jak kto woli ;), ale może dlatego że ja ją całkowicie wyjąłem z auta a wystarczy ją tylko opuścić.

Jedyne co, to dla pewności kupiłem nowe gumy pod stopki choć te z kompletu zdemontowanych relingów nie wyglądały źle, ale nie miałem pewności w jakim będą stanie bo relingi szły do mnie przesyłką a chciałem od razu montować , a nowe kupiłem za grosze.

 

Szkoda, że nie masz zdjęć z procesu montażu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zastanawiam się nad podobnym rozwiązaniem bo jednak z relingami ładniej samochód wygląda. Z tego co widzę to na aliexpress koszt to nieco ponad 500 zł więc jeszcze nie tragedia. Nie wożę nic na dachu i w przyszłości raczej to się nie zmieni więc dla dekoracji takie rozwiązanie myślę że będzie ok. 

Pytanie do posiadaczy takich relingów - jak to się sprawuje po jakimś czasie, trzyma się to mocno wszystko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie co? :D

W obecnym ,mam zamontowane oryginały ,z wierceniem...Otwory zabezpieczone,nic się nie dzieje.

Obecnie już mam nowy komplet kupiony oryginałów też do wiercenia  i będzie montowane zaraz jak dostanę do ręki 1.6 :D 

A cały komplet trafiłem na allegro za 400 zł! Z uszczelkami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, JACKO29 napisał:

A cały komplet trafiłem na allegro za 400 zł! Z uszczelkami!

Widziałem tą ofertę w sumie pewnie za 500 zł miałbym to zrobione przez znajomego blacharza. Pytanie tylko co z gwarancją na blachy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Nikt mi się nie pytał skąd mam relingi,nikt nie zwrócił nawet uwagi na to,że są dołożone...Jak im sam nie pokażesz to nie będą wiedzieli ,że to nie ten model.Mało tego! Mam jeszcze Kaśkę na gwarancji,a tak jak mówiłem,założone relingi...wymienione fotele nagrzane...założone lusterko fotochrom ...odcięty SS z funkcją automatycznego wyłączenia i parę innych drobnych ,ale zauważalnych kombinacji i auto poszło w serwisie na wycenę...na wszystko zwrócili uwagę,wszystko zostało obfotografowane i szczegółowy opis z doposażeniem wersji poszedł do Warszawy.Po godzinie dostałem wycenę z Wawy...47 tys! I słowa uznania za poczynione przeróbki i udoskonalenia...o utracie gwarancji nikt nie wspomniał...A gwarancję na blachy mam dalej co roku podbijaną :D

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak to faktycznie mocno zastanowię się nad opcją z wierceniem. Sam tego nie będę robił tylko ktoś kto się na tym zna, więc o efekt końcowy jestem spokojny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,to jest dość delikatna sprawa.Trzeba myśleć nad tym co się robi i nie działać pochopnie.W miejscu wzmocnienia pod dachem pod relingi biegną kurtyny powietrzne.Jedno nieopatrzne posunięcie i możemy sobie narobić problemów podczas wiercenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pytanie do posiadaczy obu rozwiązań - w jaki sposób zabezpieczyliście rynienkę w dachu po instalacji relingów? Przycinaliście oryginalne plastikowe zaślepki? W żadnym z zestawów nie widziałem takich uciętych na wymiar. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mówisz "obu wersji" jedną masz na myśli z wierceniem??? Jeżeli tak to  pod relingi trzeba mieć oryginalne listwy-zaślepki.Same relingi zaś mają przy śrubach uszczelki i wkręcając reling samoczynnie się doszczelnia....co nie znaczy że pod reling nie dałem silikonu :D


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tych z wierceniem i bez wiercenia. W żadnej nie widziałem listew więc zastanawiałem się czy nie trzeba ich będzie przycinać. Z tego co piszesz to w wierconych można wykorzystać tą listwę ale już w tych bez wiercenia nie widzę wzmianki o listwach więc pewnie te oryginalne trzeba przyciąć na wymiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne nissana są już wycinane pod obsadę relingów,nigdy nie uda się nikomu dociąć tak dokładnie jak fabryce.To jest cienkie aluminium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o te czarne plastikowe listwy które zakrywają rynienkę. Widziałem w zestawach bez wiercenia że tej brakuje. Zastanawiam się więc czy trzeba tą oryginalną docinać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założone te bez wiercenia i w zestawie jest taka czarna guma którą trzeba dociąć i wepchnąć w rynienkę.Niestety nie wygląda to zbyt ładnie i ja dociąłem oryginalne,zabawy było kilka godzin,żeby zrobić to precyzyjnie i żeby to ładnie wyglądało.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 10.09.2018 o 20:56, Rafiknissan napisał:

Czy można zamontować relingi również na dach panoramę

Jeszcze jedno pytanie ponieważ kupiłem relingi oryginalne używane i chciałbym założyć do swojego rocznik 2014 j11, czy każdy model ma wzmocnienia, nawet panorama? widziałem również pod plastikowymi osłonami w miejscach gdzie relingi powinny być przykręcane otwory są jakby zanitowane, też tak mieliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...