JACKO29 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 To nie są zanitowania tylko prawdopodobnie zgrzewy elementów wzmocnienia dachu w miejscu montażu relingów. Chyba że panorama ma już gotowe zaślepione otwory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszwi Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) W dniu 23.02.2017 o 20:12, pedro609 napisał: Witam panowie montaż jest bardzo prosty, ale nie ukrywam ze przymierzałem się bardzo spokojnie do tego,ponieważ w servisie koleś wprowadzl mnie w błąd ze modele bez relingów nie są wyposażone w wzmocnienia w dachu.Nieprawda dach jest taki sam jak w modelach z relingami z tym ze TEKNA i N-TEC posiadają panoramę.Porównałem dach i miejsca montażu z innymi dachami od strony wewnętrznej. Ważne jest to wtedy jeżeli uda wam się kupić relingi wraz z listwami bo przymierzenie do wiercenia otworów będzie bardzo proste, ja miałem farta bo za komplet orginału używanych z demontażu zapłaciłem na allegro 650zł z.... Ja tez przymierzam się do montażu oryginalnych relingów. Kupiłem okazyjnie za 400 w super stanie (chyba jest jeszcze jeden taki kpl.). Jutro wiercenie, śruby, masa uszczelniająca już czeka na odbiór u kolegów w ASO. ——EDIT ——— I już po. Trochę to zajęło, bo po wierceniu czekałem aby baza i lakier bezbarwny dobrze wysechł. Potwierdza się ze wzmocnienia są, w relingu uszczelka jest, ale i tak warto dać masę uszczelniająca. Co do śrub to są 6, ja użyłem takich z jednej strony z kołnierzem (do kupienia np w ASO Ford). Rozbiórkę najlepiej zacząć od tylu, podsufitka demontowałem ,ale nie wyciągałem. Najgorsze to demontaż osłony drugiego słupka. Edytowane 16 Marca 2019 przez Tomaszwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Witam , postanowiłem też sobie założyć oryginalne i powiercić troszkę w dachu zrobiłem kilka zdjęć i krótki filmik , może komuś się przyda , mi Wasze wcześniejsze posty bardzo pomogły, więc może ten też się komuś przyda . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Masz u mnie duży plus!!! Jak widać dla chcącego nie ma nic trudnego,zwłaszcza że pod dachem jest wszystko co potrzeba !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Tutaj jeszcze link do filmiku gdzie widać wzmocnienia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Temat podpięty,myślę że po takim tutorialu więcej osób z tego skorzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszwi Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) A jakich śrub użyłeś? Czy zwykłe + podkładki? Ja użyłem Ford-owskich, są podobne, ale Nissana maja chyba jeszcze większy rant. Ciekawe czy da się je kupić w ASO Nissan PS A jakich belek używacie przy relingach? Myślę o THULE WINGBAR EDGE 9585, będą one bardzo blisko dachu, ale czy nie za blisko, mam kufer Thule Motion XT, który sam w sobie ma obniżony punkt montażu. Czy ktoś ma z tym doświadczenie? Rozwiazanie: https://www.drive2.ru/l/506364962961096775/ Edytowane 24 Marca 2019 przez Tomaszwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid303 Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Witam. Szukam kogoś, kto montował fabryczne relingi w J10 i mógłby mi pomóc a najlepiej zamontował. Mam Teknę z 2008 r. ze szklanym dachem i oryginalne relingi (bez uszczelki). Proszę o wiadomość na priv. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_xl Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 WITAM Zauważyłem dzisiaj przy myciu że prawy reling z tyłu się odkręcił i lata jak piz*..... Czy ktoś wie jak się dostać do śrub i to dokręcić. Czy od góry czy od podsufitki się dostać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Misiek.Musisz odpiąć od podsufitki z tyłu 3 klipsy,zdjąć uszczelkę klapy,odpiąć boczek górny,wtedy podsufitka zrobi Ci trochę miejsca,żeby podejść z kluczami,ale musisz mieć klucz na przedłużce żeby się tam łatwo dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas1916 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Witam serdecznie. Jakiś czas temu zamontowałem relingi (nakładane) do mojego Qashqaia J11. https://www.toptun.pl/nissan-qashqai-2015-relingi-dachowe-p31344 Ostatnio po szybszej jeździe samochodem zgubiłem przednią lewą zaślepkę do relingów (zaślepka była słabo spasowana). Moje pytanie brzmi: czy ktoś z Was wie gdzie można kupić sama zaślepkę. Od razu mowię, że dzowoniłem i szukałem wszędzie, w tym u producenta jak również w serwisie- wszędzie oferują cały komplet z relingami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 @tomas1916 obudz sie, zalozyles w piatek nowy watek i dostales 2 odpowiedzi, teraz zadales to samo pytanie w innym watku, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjanbroda Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Mam jeszcze kilka pytań. Ile razem potrzeba śrub do przykrecenia relingow i czy wystające mocowania od starych listew zostają?bo mam relingi dopiero zamówione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Na każdym końcu relinga masz po dwie śruby i one powinny być razem z relingami.Listwy też musisz mieć od modelu z relingami,ze starych listew nic nie zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjanbroda Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 A relingi z polifta będę pasowały czy jest jakaś różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Powinny pasować,aż tak daleko Nissan chyba nie posunął się z liftingiem.Z resztą,ja kupując do po lifta nie pytałem czy to z po,czy przed lifta...pasowały!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.