Tre Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Też dostałem to jakoś przed końcem roku.. Narobili mi stracha, bo koperta przyszła z Czech a miałem wrażenie, że nieoznakowani zrobili mi tam zdjęcie w sierpniu Wcześniej byłem na tej akcji sprawdzenia poduszki w ASO, wyszło ok. Na tą akcję się już nie zdążyłem ale to fajnie, że Nissan wciąż dba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Tzn. że miałeś pismo, pojechałeś i Cię nie przyjęli? /mam na myśli drugie pismo tzn. z grudnia/. Za pierwszym razem jak byłem, to zwlekali-odwlekali, z wagi na jakieś specjalne śruby, które muszą być wkręcone /NOWE/ po wykręceniu tych starych. Sprowadzenie ich do serwosu w łodzi a śruby niby z W-wy musiałem czekać dwa tygodnie..... Potem ZACIEKLE walczyłem o wspomniane gratisowe wycieraczki...... WYWALCZYŁEM !!!!! Po kilku telefonach na info-W-wa Nissan, /bo wiadomo że inaczej się nie da/. Podobno w raz z tymi nieszczęsnymi dwiema śrubami - to automatycznie przychodziły wycieraczki do danego modelu Nissanka. Do mnie śruby dotarły AAAAA wycieraczek brak.... Lecz się znalazły, najpierw powiadomiła mnie W-wa iż wysłała do Łodzi, prosiła o kontakt jeśli serwis nie odezwie się za 3 dni. Lecz na drugi dzień zadzwoniono do mnie abym przyjechał po wycieraczki. Trochę to trwało, ale byłem zadowolony....jak nie być zadowolonym jeśli jakiś orginał i markowy masz u siebie ....i to za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tre Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Tzn już nie zdążyłem pojechać jak to drugie pismo dotarło do mnie do rąk, właśnie sprzedawałem auto. Może nowy właściciel się wybierze. A te wycieraczki, które zamontowali mi przy poprzedniej akcji ?rok temu, chodziły dobrze aż do sprzedaży, mimo, że żółte kropy były już Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Tre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Te żółte kropki to dobry bajer... Te w mojej primerze były brązowawe mimo że auto garażowane DObra sciema z tym Tak samo jak z kropkami na aku. D: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek051977 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Witam.Czy ktoś może wie czy w tym roku będzie jakaś podobna akcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ispep Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Czy akcja serwisowa nadal trwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Nie wydaje mnie sie Edytowane 23 Maja 2015 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Cześć koledzy Jakież było moje zdziwienie, jak dostałem dziś list polecony z Czech z centrali Nissana na Europę centralną i wschodnią. Otworzyłem, przeczytałem i się okazuje, ze m.in. Almery N16 dotyczy problem niedziałających poduszek powietrznych pasażera i proszą mnie o niezwłoczny przyjazd do autoryzowanego serwisu na darmową wymianę. Ktoś z was też dostał takie wezwania? Troche to dziwne, bo moje auto ma juz 11 lat, wiec niemłode, a tu takie akcje jeszcze organizują. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Tak, każdy. kogo pojazd to obejmuje. Serio nie słyszałeś o tej akcji? Wzywają takie "dziadki" bo zrobił się szum wokół Takata, a cały raban dotyczył zdaje się przeszło 30 milionów samochodów różnych marek, a przecież nikt nie chce się przyznać, że montuje taniznę. Gdyby nie to, to znając podejście nissana, olali by to z góry na dół w autach starszych niż 10 lat. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Szczerze, nie zagłębiałem się nigdy w temat i pierwszy raz słysze o tej akcji. Edit Zakładajac, że mam do najblizszego serwisu 150km, to warto się tam w ogóle fatygować? Rzeczywiście te poduszki są jakoś mocno wadliwe i konieczna jest ich wymiana, czy to raczej wydumana sprawa i można olać? Edytowane 3 Grudnia 2015 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zakładajac, że mam do najblizszego serwisu 150km, to warto się tam w ogóle fatygować? Rzeczywiście te poduszki są jakoś mocno wadliwe i konieczna jest ich wymiana, czy to raczej wydumana sprawa i można olać? Tutaj sam sobie odpowiedz.... NIKT Ci nie powie / napisze : "olej to" Twoja decyzja.... bezpieczeństwo.... życie... Będziesz miał komfort podróżowania wiedząc,że poduszki są walnięte??? Ja bym nie miała.... ludzie...co z wami?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzbyszko Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Mam inną almerę z 2004 r. produkcji, ale też dostałem taki list. Do serwisu w jedną stonę mam około 50 km. 7 grudnia właśnie jadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Skyller: Poduszki mają "datę ważności" 10lat - rozumiem, ze w swoim aucie wymienilas juz wszystkie? Moim zdaniem mozna podjechac przy okazji, specjalnie nie ma sensu. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Buladak - do 15 lat. (w teorii) .... Równie dobrze możesz kupić kilkuletnie lub "prawie nowe" auto bez poduszek ... I w błogiej nieświadomości ( oszukany przez handlarza , sprzedającego) śmigać z nadzieją, że w razie czego jest na czym głowę polożyć.... ( a nie każdy sprawdza auto przed zakupem ...) Gdybym dostała wezwanie na darmową wymianę - nie zastanawiałabym się ani chwli....Tym bardziej mając na piśmie informację, że są wadliwe. Twój sarkazm jest zbędny....Każdy ma indywidualne podejście do sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Skoro twierdzisz, że do 15lat to otwórz schowek i zerknij na informację jaką Takata zamiescił na zardzewiałym już wkładzie Twojej poduszki. I tak już dziś nie wiadomo w jaki sposób zadziałają, więc taka akcja nie ma z prkatycznego punktu widzenia najmniejszego sensu, a tym bardziej ganianie na nią specjalnie 300km. Przy okazji jak najbardziej. Edytowane 3 Grudnia 2015 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Tutaj nie chodzi o ważność, tylko o to, że była partia poduszek wadliwych. Dlatego sprawdzają najpierw numery poduszek, następnie numery wprowadzają w system. Lecz każde sprawdzenie poduszek wiąże się z ich odkręceniem a następnie przykręcenie ich ponownie NOWYMI SPECYFICZNYMI ŚRUBAMI. O tym pisałem wyżej w którymś ze swoich postów. Dlatego trzeba się dowiedzieć czy jeśli kogoś serwis zaprosi, to czy mają na stanie te śruby aby nie jeździć dwa razy. Taki był mój przypadek i w moim serwsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Qrde , buladag - coś sie tak uczepił tej ważności? Tutaj chodzi o fakt - jest akcja / okazja wymienić WADLIWE poduszki (a raczej urządzenie do jej napełniania ) na nowe - to dlaczego nie skorzystać z niej ... aby potem nie żałować ,że się tego nie zrobiło ? Ignorowanie takich wezwań jest dla mnie niezrozumiałe i to wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Nikt nie mówi o ignorowaniu. Chodzi o to, ze poduszki w tym wieku i tak juz nie wiadomo jak się zachowają, wiec jazda 300km w przypadku autora jest bez sensu. Od samego poczatku pisałem że przy okazji oczywiście warto skorzystać z akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Umówiłem się do serwisu na przyszły piątek (akurat jadę do Trójmiasta na urodziny koleżanki) i oto czego się dowiedziałem przez telefon: Może się zdarzyć, że mi tego nie zrobią od razu, tzn, oni w serwisie nie mają na wymianę tego wkładu napełniającego poduszki, bo większość aut przyjeżdza, ma sprawdzony potencjalnie wadliwy element i się okazuje, że jednak on działa i może zostać. Tylko kilka-kilkanaście procent aut wymaga wymiany tego elementu i wówczas sie uzgadnia kolejny termin i przyjeżdza juz na wymianę. Tak mi powiedzieli w Pro Motor Gdańsk W Gdyni jest jakis inny serwis i jak do tamtych zadzwoniłem, to mi powiedzieli, zebym sie kontaktował w połowie miesiaca, bo narazie nie maja jakichś części i tej akcji przeprowadzać nie mogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Akcja przeważnie dotyczy wymiany naboju poduszki pasażera. I trzeba to zrobić bo posadzisz np. kogoś z rodziny z przodu i może przypadkowo taka poduszka wystrzelić i do kogo będziesz miał pretensję (można okazji wizyty w serwisie nie doczekać). Tu nie chodzi o to że poduszka jest stara, tylko że element prawdopodobnie może być wadliwy i dlatego ta akcja jest przeprowadzana przez producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Nikt nie napisał ze przyczyną akcji jest wiek poduszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FranekDolas Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Lista: https://uokik.gov.pl/download.php?plik=16490 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Byłem na akcji. Dobre dwie godziny czekania (choć auto od razu wjechało na warsztat) i się okazało, ze moja dotychczasowa poduszka jest dobra i nic nie będą wymieniać. Wiekszość tego czasu zajął właśnie test poduszki. Sam montaż- demontaż to kilkanascie minut. Edytowane 14 Grudnia 2015 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Test? Przecież oni tylko numery sprawdzają. Umyli chociaż auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Nic nie myli. Mówili, że podłączali pod jakieś urządzenie i sprawdzali szczelność (stad takie długie oczekiwanie). Na warsztat mnie wpuścić nie chcieli, ale po wszystkim pokazali na monitorze komputera wyniki testu poduszek (Airbag coś tam, coś tam) z zielonym napisem OK. Może w porównaniu do zeszłego roku zmienili taktykę żeby przyoszczędzić i nie wymieniają już wszystkich poduszek z wadliwej serii, tylko najpierw je testują i te sprawne zostawiają? Nie wiem, ale to by pasowało pod tezę, którą mi powiedziano w serwisie, że na 5 przybyłych samochodów, statystycznie tylko w 1 zmieniają. edytowałem literówki, bo swego czasu Mirkowi obiecałem, ze się poprawię, a znów narobiłem sporo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.