kaktuss_ML Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 No to pewnie nie zostanie buteleczka, to pewnie coś jak amulet na uturbienie Zetki, jest przechodnia :-) Jakoś to przeboleje. Mysle że coś zastępczego się znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Projekt fajny tylko szkoda że przez te 12 stron to może z 3 strony konkretów a reszta to pierdolenie przez co ch*jowo się go czyta i ch*j wie na końcu o co chodzi. A wracając do tematu to kiedy kujesz silnik? Edytowane 23 Lutego 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 No zrobiło się luźno. Ale konkretnie to chciałbym zakuć na koniec roku lub na początku przyszłego. Na razie pociesze się mniejszą mocą. Liczę, że silnik się nie rozleci do tego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 moja gałka też liczyla, że się nie rozleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) No okaze się jak to będzie, jak podzieli los Twej gałki będzie płacz, ale postaram się obchodzić z nim znacznie delikatniej, No i przyjechały dziś oponki na tył, coby trakcje złapać przy zwiększonej mocy, jak to się mówi ;-) Pirelli P Zero Corsa Asimmetrico 285/35/19 No i czas sprzedać oryginalne felgi, dla zainteresowanych link poniżej: http://olx.pl/oferta/oryginalne-kola-alufelgi-nissan-350z-lift-18-opony-bridgestone-CID5-IDebsyF.html Edytowane 25 Lutego 2016 przez kaktuss_ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Podobaja mi sie te opony ciekawe jak to ma sie do r888 najbardziej klejace pirelli to pzero trofeo r ale te takze powinny nieziemsko trzymac po rozgrzaniu. napisz jak sie spisza wzgledem tych co masz teraz Edytowane 25 Lutego 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Stare zaległe fotki z wymiany pompy paliwa: Żeby dostać się do pompy paliwa no kurde pół tapicerki trzeba było demontować - ale ktoś odjebał manianę z odtwarzaczem DVD aj.... +2 godziny doszły - Misia nie była za bardzo szczęśliwa z tego powodu: No czas na to co pozmienieło się pod maską W zasadzie to już prawie finał, rozpórka, osłona plastikowa na silnik a z ciekawostek jest to że w dość wczesnej fazie projektu butelka po mineralnej zniknęła Kto ciekaw jak to podaje i brzmi ?? No i ocencie sami czy podaje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WarPigs Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Dzeło! Pod maska wygląda tak jakby z fabryki wyjechało na takim Setupie, ładnie i schludnie a jak to przyspiesza... Kiedy ja wreszcie uturbie tego zamulacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Nie powinno się chwalić swojego, ale w sumie to Kuby prace tu omawiam: Świetnie to wygląda, super robota, rzadko mówię w czasie realizacji wszelkich robót - "Polegam na Tobie i masz wolną rękę" ale przy tym projekcie przyznaje, że nadużywałem tego powiedzonka i oto efekty! Jest Genialnie. Jedynie te "Białe Kutaski" ;-) nie mogą być białe, ale to kwestia chyba dla Twojej Misi, (której za tą zmieniarkę na oczy się pewnie nie pokaże.) Nie sądzę żeby kobiece poczucie estetyki pozwoliło jej puścić ten kolor zegarków :-) A z filmik pokazuje, że Zetka będzie teraz chciała mnie zabić, ujeżdżanie coś czuje zacznie się od nowa. za***rdala nieźle. Ciekaw jestem jeszcze jak z środkowych biegów 3-4 wstaje. A gdzie najważniejszy zbiorniczek od spryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Jest za***iście pięknie się wkreca. Nagrajcie filmik gdzie lepiej prędkość widać. Kiedy odbiór? PS białe kutaski nie wyglądają zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Zbiorniczek od spryskiwaczy jest na swoim miejscu, jedynie przesuniety teraz muszę do niego doprowadzić wlewik...Ps. Seryjny silnik jest no i niesie to za sobą pewne ograniczenia z powodu tej wielkiej turibny. Żeby silnik przeżył do zakucia to: - na 6 biegu zabronione będziesz miał dawanie gazu do dechy w celu ochrony korb - Ponadto limiter prędkości będziesz mieć ustawiony do marnych 230km/h bowiem powyżej tej prędkości zaczyna przeładowywać na 5-tym biegu. - No i musisz pamiętać by przed chłostą olej w silniku miał przynajmniej 65 *C a nie przekraczał 120*C- A i jak uruchomi się w zegarach peek i warning to jak któryś z nich zacznie się drzeć czy mrugać to noga z gazu Dziś klima, zegary, oslona na silnika, rozporka, wlew do płuny spriskiwaczy, podcinanie zderzaka by sie nie obijal o cooler, rurki do spryskiwczy ksenonow relokacja silnikczka od nich no pierdy pierdy... No i porządne dostorjenie na ulicy ale nie wiem czy to ze swoim mechanikiem napierdalać czy z tobą osobiście pozapierdzielamy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Będę dziś u Ciebie tak jak ustaliliśmy. Kuźwa, ale on będzie wolny... Ja po mieście zazwyczaj 250-280 km/h zawala, :-) A tak serio, myśle ze styka, rekordów prędkości bić na razie nie będę, wiec spoko. A 6 bieg rzadko wchodzi mi w tym aucie, w trasy nim raczej nie latam. Gorzej z tym uważaniem na temperture, ale to czy zakuty czy nie to uważać trzeba. Sporo pracy, tzn pierdółek, ale już końcówke widać. Do zobaczyska wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Mamy Niedziele wieczór a tu żadnej nowinki o "białych kutaskach" Ciekawe czy kaktuss już odebrał sprzęta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Koło środy do odbioru, jeszcze klime uruchomić, końcówki wydechu zapodać i dostroić... No ale chłopak latał, dźwięk i dojebanie mu się podobają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Potwierdzam słowa Kuby, dojebanie niesamowite, choć warunki nie na drodze były kiepskie i dopiero na suchym jak potestuje nagram filmik i opisze wrażenia. Wydech faktycznie chodzi świetnie, słychać rzeczywiście jakby pod maska pracował V8, jedynie lekki rezonans odczuwalny, ale do zlikwidowania. Dojdą ładne końcówki, to będzie zwięczenie wydechu. Fajnie bo na spokojnej jeździe jest cichy jak OEM, jak się jebnie słychać go dopiero mocno, nie wiem jak na zewnątrz podczas jazdy, ale na postoju istne V8. A białych kutasków już nie ma :-), tzn. są ale teraz są bursztynowe, jak wszystkie zegarki w Nysce. Kuba fajnie wyciągnął przyciski, ale podejrzewam, że tu jednak kobieca ręka musiała pomóc ;-) No dostroić trzeba, usawić obroty i zabezpieczyć przed przeładowaniem. Jeszcze wymyśliłem konserwację przegubów, ciągle domyślam jakieś pierdoły ale mam nadzieje, że już środa to będzie dead line na odbiór. Obiecuję dokładną relacje po odbiorze i testach już u mnie. Mysle jeszcze o rolowaniu nadkoli, robił już ktoś z Was to w swoich Zetkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 A kolorek zegarów się już zmienił: Zarolować możemy ale zabezpieczyć potem warto nadkola od wewnetrznej storny no i jak nie oryginalny lakier jest na błotnikach to pęknąć może... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Jak mocno ładnie sie zagnie rant to lakier niestety pęknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 A w takim razie moze ktos wie czy na 10.5" felgach z ET 22 i 285/35/19 oponie bedzie ocieralo? Moze ktos ma doswiadczenie w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 raczej będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Będzie obcierać Poza tym rolowanie tylnych nadkoli to dramat bo są podwójne, zgrzewane i idzie to baaardzo topornie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 No ale to tym bardziej musze zrolować, a raczej dać komuś do zrolowania. Tylko gdzie, mam jakiś taki namiar w Wawie : http://olx.pl/oferta/fender-rolling-rolowanie-nadkoli-german-style-stance-cultstyle-jdm-wwa-CID619-IDa8oSz.html Koszto ok. 200zł za komplet, max 300zł Ktoś jeszcze wcześniej na forum polecał: high-tech-tuning z Nowego Dworu, ale nie znam. Macie kogoś okolice Płocka, Warszawy, Łodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A w takim razie moze ktos wie czy na 10.5" felgach z ET 22 i 285/35/19 oponie bedzie ocieralo? Moze ktos ma doswiadczenie w tym temacie? Ja miałem wcześniej 10,5" 285 mm tylko ET 20 i niestety obcierało przy Et 22 powinno jeszcze trochę brakować ale nie wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Czyli moze sie zdarzyc jednak. Mam jakiegos gościa spod plocka ktory obsługuje nadkola dlanwszystkich w miescie. Podgrzewanie, komserwacja po zabiegu wszystko z podobno gwarancja wykonania 150zl za jedno nadkole. Problem z jego dostepnoscia, ale chwile mam zanim popale obecne laczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjaay Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A w takim razie moze ktos wie czy na 10.5" felgach z ET 22 i 285/35/19 oponie bedzie ocieralo? Moze ktos ma doswiadczenie w tym temacie? sorry,że ci zaśmiecam ale mam szybkie pytanko czy przy et22 10.5 na 18stkach bedzie podobny problem? (guma 265/35) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Teraz mam 265/35 tylko ze 19" i nie ma klopotu, ale nie za nisko bedziesz mial troche? Orginal jest 245/45/18 Przelicz to na jakiejs stronie z oponami, bo mysle ze bedzie wyglądało jak za male kolo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.