Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

1000KM Nissan 350Z by Kaktuss


kaktuss_ML
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co wiem  jakub350  jest cierpliwy    , a nie nerwowy   (  widocznie ma jakieś powody do nerwowości  )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem jakub350 jest cierpliwy , a nie nerwowy ( widocznie ma jakieś powody do nerwowości )

Dokładnie ;)

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i prawie 700 mamy na doładowaniu 1,2 narastającym do 1,3 bara - oglądajcie do końca :)

https://www.youtube.com/watch?v=4P0jzZpT6Xw

Cel osiagniety, o to nam chodziło.

Dzis dopieszczamy na drodze i kosmetyka, sobota Olsztyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jedziemy z prezentami:

20160606_211536_zpsivang98s.jpg

 

Dość ciekawe zestawienie Czerwona Diablica 370Z Turbina ta sama ale na twin scrollu no i większa pojemność + 10% tajemniczej substancji Vs. Kaktus:

Kaktus%20vs%20Cudny%20na%206266_zpsfhxw4

 

No i do tej pory najmocniejsze 350Z jakie wypuściłem z tym że na seryjnych wałkach ale z ogromną turbiną Borg Warner S300SX model s366:

Kaktus%20vs%20Dominator715HP_zpsd8yv4odw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolejna porcja informacji, z racji zbliżających się zawodów na 1/8 mili w Olsztynie tzn. Night Power na szybkości usuwamy bolączki wieku dziecięcego i brniemy na przód :)

Moc zrobiona, orurowanie od intercoolera poprawione i dołożone zgrubienia na końcach rur coby silikony przy większym booście się nie zsuwały.

 

No ale największy kuttas to do poprawy to było usunięcie wycieku z uszczelniacza wału tył:

20160606_220656_zpsowb4vlrz.jpg

 

Drugi nowy rozwiązał problem i się już nic nie poci ufff:

20160607_130516_zpsgnd1s5qd.jpg

 

Maszyna po dostrojeniu na hamowni wyjechała na drogę i o matko absolutny brak trakcji...

Zabawy z dostępnymi pod ręką spręzynami i udało się zbić bazowe doładowanie z stałęgo 1 bara na 0,9 ale na obecne opony dalej słabizna...

 

Tak więc podjęta została akcja geometria, w związku z tym dogadałem się z zaprzyjaźnionym warsztatem TG-Auto, który doskonale zna bolączki wiecznie pier**lących się GTRów i bardzo sprawnie sobie z nimi radzi.

Stanowisko z Hunterem było do mojej dyspozycji :)

20160608_181855_zpsnmztqyrc.jpg

 

20160608_164014_zpsgapeivi3.jpg...

 

Wsio ustawione pomierzone, negatywy na tylnych kołach były w granicach -2,2, zacząłem więc regulację od lewego tylnego koła - najmniejszy negatyw jaki udało mi się ustawić

to okolica -1,1 natomiast w prawym tylnym kole minimum do uzyskania to było -1,46.

Telefon do Kaktusa i czy oba koła z tyłu na -1,48 czy kombinujemy z wachaczem i robimy oba na mniejszym negacie coby maks trakcji przy ruszaniu męskim było...

Odpowiedz oczywista zapadła a więc, demontaż stabilizatora i tego małego wachaczyka oraz jego modzik:

20160608_173850_zpsjydul2ja.jpg

 

Dzięki temu zabiegowi z takiego stanu rzeczy:

20160608_172119_zpspem3r4ok.jpg

 

Szło się dogadać z pacjentem i zrobić takie coś:

20160608_175407_zpslxnhf4hp.jpg

 

No i tak minął dzisiejszy dzionek, jeszcze zabawy ze sprężynami w Wastegacie :P

Na Zlocie zetkowym  bazowy boost wynosił 0,5 bara, po dzisiejszych eksperymentach do uzyskania było 0,9 bara oraz 1 bar - niestety obecne opony tego nie przeniosą...

 

Więc Bazowy boost będzie obniżony do mniej więcej 0,7 bara i będzie się on utrzymywać na biegu 1 i 2 natomiast za sprawą AVC-R 3, 4 oraz 5 będzie ustawiony boost na 1,2>1,3

na którym motorownia generuje 700KM i 840 Nm :)

 

Ponadto jak lepsze laczki się nie zjawią na tylnej osi to wlatuje jeszcze kontrola trakcji, na tą chwilę już podłączona w 50%:

20160607_160046_zpsk0prsz5y.jpg

 

No i filmik na dobranoc:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No k**wa, strasznie sie zawiodłem na tych oponach, dobrze ze tanio kupilem, musze poszukać czegos lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało czasu na opis sytuacyjny :D

W skrócie maszyna wydana wczoraj o 3 ciej - Kaktus ma latać pouczyć się jej i dać znać co do poprawy co do przerobienia.

Na pewno trochę kosmetyki zostało... No ale rury już nie spadają, ładuje 1,2 bara, dołożona została kontrola trakcji żeby na tych kasztanowych oponach co kolwiek lepiej się to napędzało...

 

No i hamulce jeszcze wczoraj zmieniliśmy:

20160609_234137_zpst9rynoc5.jpg

 

20160609_234201_zpshqgl7igj.jpg

 

Podczas jazdy z prędkościami pod 250km/h elegancko szybko się dotarły (narazie same przody), nic nie bije i te ekstra 40mm więcej na pływających tarczach

+ większy klocek i zacisk działają na psychikę kojąco jak chce się za***rdalać :D

 

Ok. 2:30 w nocy testy kontroli trakcji robiliśmy... Działa moim zdaniem wyśmienicie i błyskawicznie - panom stróżą też się spodobały wystrzały z rury niczym odgłosy kałasznikowa :D

I nas grzecznie przywitali niebieskimi bombami :D

 

Ps. Dojechałeś Kaktusie, pod drodze bez przygód ?? Miałeś jeszcze sił docierać trochę opony ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam co powyżej, wszystko gra, aczkolwiek dzień dziś jak co piatek zapierdol niemilosierny,planowanie robót na przyszly tydzień, a za mna tylko dwie godziny snu.

 

Jeszcze wieczorkiem w Płocku troche testów i jutro z samego rana na Olsztyn atak!

 

Cieszy mnie fakt, że Kuba będzie mi towarzyszył, jakos przy gościu wszystkie stresy zwiazane ze startem zanikają, a jest ich troche bo na takich legalnych wyścigach i tak mocnym autem będzie debiut.

 

No po mojej stronie jeszcze dodajacy kilka kucy naklejek Boosted by Coobcio Garage i szybka reakcja na zielone swiatlo, coby mu wstydu nie przynieść.

 

Oczywiście wszystkich chętnych zapraszam do kibicowania. Impreza w sumie z niezłą pompą bedzie ( mam tylko nadzieję ze nie deszczową)

 

P.S. Lukasz83 widzimy sie na dachu galerii.

 

Więcej o Zecie opisze jak troche pojezdze, obiecuje porządny opis wszystkich modów zeby lepiej sie czytalo.

 

Trzymajcie kciuki.

 

 

Pochwalili Was pisemnie? :)

No właśnie nie, spisali, nie obyło sie bez alkomatu, ale spytali grzecznie czy bedzimy jeszcze dlugo halasować, bo woleliby już nie. A po chwili zobaczyli jak na Prymasa wylatuje po rondzie RS3 i prawie że kazali nam ich wy***ać na drodze, żeby miny ich zobaczyć (Po tym jak Kuba opowiedział co pod machą siedzi)

 

Powiedziałbym ze dość miłe spotkanie było ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to spoko. Jutro na dachu oczywiście będę ale pewnie się trochę spoznie bo pracuje do rana ale zagadałem z szefem by zmienił mnie na 7.30 wiec damy rade. Oby nie padalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Kaktus już na miejscu w Olsztynie:

mms_img-783567960_zpsk4fp1s00.jpg

 

Przygotowany fest:

IMG_7187_zpsgdojuuai.jpg

 

Mało czasu na doszkolenie się miał i na kręcenie pod 7500obr.min żeby się wtrafić no i opony pozostały bez zmian...

No ale może Lambo LP560 wciągnie  :D

 

No i zamieszczam z ulicy na chwilę po dostrojeniu maszyny:

 

Na drodze trzeba było trochę podlać paliwa i zdjąć zapłonu, moc szacowana na tą chwilę jest na ok. 650KM.

100-200km/h zetka kręci w ok. 6 sekund oczywiście pod warunkiem że się 3-ki nie przytrzyma na odcince co się zdarzyło podczas nagrania :D

Poza mocą wleciało jeszcze pewno cudo polskiej inżynierii - kontrola trakcji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Relacja z pierwszej ręki - Kaktus zajmuje 2 miejsce w kategorii RWD turbo!!! Na R888 czas byłby jeszcze lepszy bo było widać problem z trakcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu brak relacji?

Haha zrozumiałem czemu brak trakcji :D

Nie no poszło pięknie Kaktusowi po mimo całkowitego braku trakcji na pierwszych dwóch biegach - sportowa kontrola trakcji miała co robić !

Obstawiam że do 100km/h czasy były podobne jak lekko podłubanej 350-tki w wolnossaku...

Dopiero od trzeciego biegu sklejało i Turbo zeta rwała strasznie ale to strasznie do przodu.

Po mimo kiepskich startów to i tak Dodge Hellat został pokonany!!

Trzeba przejść na R888, ciut bardziej zbierznie tylne koła ustawić, wrzucić unibale w zwrotnice, dopieścić kontrole trakcji, uruchomić flat shifta 

i będzie do setki w granicach 3,5 sek wtedy będzie się działo :P

 

Jak na pierwszy raz poszło świetnie !!

Kaktus strasznie się stresował - podobnie jak podczas pościgu policyjnego za nami...

Ba nawet raz na próbie ognia ruszył na skręconych kołach - dobrze że nie wjechał w nic :D

Na czas zawodów na szybko została przywrócona moc pod 700KM tzn. dojebany zapłon oraz dodatkowo przesunięty limiter obrotów na 7850obr.min.

 

No to pamiątkowe foto:

 

Puchar dla Auta :D

Puchar%202%20miejsce_zpstukdmzwz.jpg

 

Puchar dla Zawodnika:

Puchar%202%20miejsce%20kaktus_zpsqhmk7yw

 

I dla reszty ziomków:

razem_zpsaauslchw.jpg

 

Nocny klimat był super !!! Dużo wiary, ich reakcje i komentarze świetne, podjarany byłem jak słyszałem że o Nissan 700KM....

 

No i na deser filmik:

Kontrole trakcji akcesoryjną trzeba zrobić na guzik by jednym cpyknięciem ustawić mieć przygotowany wóz do startu albo do rozgrzewania opon :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...