jarek1111 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 z tego co wiem jakub350 jest cierpliwy , a nie nerwowy ( widocznie ma jakieś powody do nerwowości ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Dzięki Jarku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 No i prawie 700 mamy na doładowaniu 1,2 narastającym do 1,3 bara - oglądajcie do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) z tego co wiem jakub350 jest cierpliwy , a nie nerwowy ( widocznie ma jakieś powody do nerwowości ) Dokładnie Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 No i prawie 700 mamy na doładowaniu 1,2 narastającym do 1,3 bara - oglądajcie do końca https://www.youtube.com/watch?v=4P0jzZpT6Xw Cel osiagniety, o to nam chodziło. Dzis dopieszczamy na drodze i kosmetyka, sobota Olsztyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 No to jedziemy z prezentami: Dość ciekawe zestawienie Czerwona Diablica 370Z Turbina ta sama ale na twin scrollu no i większa pojemność + 10% tajemniczej substancji Vs. Kaktus: No i do tej pory najmocniejsze 350Z jakie wypuściłem z tym że na seryjnych wałkach ale z ogromną turbiną Borg Warner S300SX model s366: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azbest Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Jest gdzies ten projekt z borg warnerem opisany ? Edytowane 7 Czerwca 2016 przez azbest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Nie bylo czasu go opisać... wcześniej kompressor miała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azbest Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 To taka srebrna co masz filmy u siebie na yt? Ten borg to ar na twinscrolu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 no tu ta szarą mysze masz http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100441-640km-w-350z-no-wreszcie-jakie%C5%9B-mocniejsze-vq35-wypu%C5%9Bci%C5%82em/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 No to kolejna porcja informacji, z racji zbliżających się zawodów na 1/8 mili w Olsztynie tzn. Night Power na szybkości usuwamy bolączki wieku dziecięcego i brniemy na przód Moc zrobiona, orurowanie od intercoolera poprawione i dołożone zgrubienia na końcach rur coby silikony przy większym booście się nie zsuwały. No ale największy kuttas to do poprawy to było usunięcie wycieku z uszczelniacza wału tył: Drugi nowy rozwiązał problem i się już nic nie poci ufff: Maszyna po dostrojeniu na hamowni wyjechała na drogę i o matko absolutny brak trakcji... Zabawy z dostępnymi pod ręką spręzynami i udało się zbić bazowe doładowanie z stałęgo 1 bara na 0,9 ale na obecne opony dalej słabizna... Tak więc podjęta została akcja geometria, w związku z tym dogadałem się z zaprzyjaźnionym warsztatem TG-Auto, który doskonale zna bolączki wiecznie pier**lących się GTRów i bardzo sprawnie sobie z nimi radzi. Stanowisko z Hunterem było do mojej dyspozycji ... Wsio ustawione pomierzone, negatywy na tylnych kołach były w granicach -2,2, zacząłem więc regulację od lewego tylnego koła - najmniejszy negatyw jaki udało mi się ustawić to okolica -1,1 natomiast w prawym tylnym kole minimum do uzyskania to było -1,46. Telefon do Kaktusa i czy oba koła z tyłu na -1,48 czy kombinujemy z wachaczem i robimy oba na mniejszym negacie coby maks trakcji przy ruszaniu męskim było... Odpowiedz oczywista zapadła a więc, demontaż stabilizatora i tego małego wachaczyka oraz jego modzik: Dzięki temu zabiegowi z takiego stanu rzeczy: Szło się dogadać z pacjentem i zrobić takie coś: No i tak minął dzisiejszy dzionek, jeszcze zabawy ze sprężynami w Wastegacie Na Zlocie zetkowym bazowy boost wynosił 0,5 bara, po dzisiejszych eksperymentach do uzyskania było 0,9 bara oraz 1 bar - niestety obecne opony tego nie przeniosą... Więc Bazowy boost będzie obniżony do mniej więcej 0,7 bara i będzie się on utrzymywać na biegu 1 i 2 natomiast za sprawą AVC-R 3, 4 oraz 5 będzie ustawiony boost na 1,2>1,3 na którym motorownia generuje 700KM i 840 Nm Ponadto jak lepsze laczki się nie zjawią na tylnej osi to wlatuje jeszcze kontrola trakcji, na tą chwilę już podłączona w 50%: No i filmik na dobranoc: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Para R888 pomogła by w startach, te pirelki to takie półslicki jak moje michaliny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 No k**wa, strasznie sie zawiodłem na tych oponach, dobrze ze tanio kupilem, musze poszukać czegos lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zazdroszczę motorowni. Może kiedyś uda mi się uturbić moją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Mało czasu na opis sytuacyjny W skrócie maszyna wydana wczoraj o 3 ciej - Kaktus ma latać pouczyć się jej i dać znać co do poprawy co do przerobienia. Na pewno trochę kosmetyki zostało... No ale rury już nie spadają, ładuje 1,2 bara, dołożona została kontrola trakcji żeby na tych kasztanowych oponach co kolwiek lepiej się to napędzało... No i hamulce jeszcze wczoraj zmieniliśmy: Podczas jazdy z prędkościami pod 250km/h elegancko szybko się dotarły (narazie same przody), nic nie bije i te ekstra 40mm więcej na pływających tarczach + większy klocek i zacisk działają na psychikę kojąco jak chce się za***rdalać Ok. 2:30 w nocy testy kontroli trakcji robiliśmy... Działa moim zdaniem wyśmienicie i błyskawicznie - panom stróżą też się spodobały wystrzały z rury niczym odgłosy kałasznikowa I nas grzecznie przywitali niebieskimi bombami Ps. Dojechałeś Kaktusie, pod drodze bez przygód ?? Miałeś jeszcze sił docierać trochę opony ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Pochwalili Was pisemnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Potwierdzam co powyżej, wszystko gra, aczkolwiek dzień dziś jak co piatek zapierdol niemilosierny,planowanie robót na przyszly tydzień, a za mna tylko dwie godziny snu. Jeszcze wieczorkiem w Płocku troche testów i jutro z samego rana na Olsztyn atak! Cieszy mnie fakt, że Kuba będzie mi towarzyszył, jakos przy gościu wszystkie stresy zwiazane ze startem zanikają, a jest ich troche bo na takich legalnych wyścigach i tak mocnym autem będzie debiut. No po mojej stronie jeszcze dodajacy kilka kucy naklejek Boosted by Coobcio Garage i szybka reakcja na zielone swiatlo, coby mu wstydu nie przynieść. Oczywiście wszystkich chętnych zapraszam do kibicowania. Impreza w sumie z niezłą pompą bedzie ( mam tylko nadzieję ze nie deszczową) P.S. Lukasz83 widzimy sie na dachu galerii. Więcej o Zecie opisze jak troche pojezdze, obiecuje porządny opis wszystkich modów zeby lepiej sie czytalo. Trzymajcie kciuki. Pochwalili Was pisemnie? No właśnie nie, spisali, nie obyło sie bez alkomatu, ale spytali grzecznie czy bedzimy jeszcze dlugo halasować, bo woleliby już nie. A po chwili zobaczyli jak na Prymasa wylatuje po rondzie RS3 i prawie że kazali nam ich wy***ać na drodze, żeby miny ich zobaczyć (Po tym jak Kuba opowiedział co pod machą siedzi) Powiedziałbym ze dość miłe spotkanie było ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Hehe to spoko. Jutro na dachu oczywiście będę ale pewnie się trochę spoznie bo pracuje do rana ale zagadałem z szefem by zmienił mnie na 7.30 wiec damy rade. Oby nie padalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 No Kaktus już na miejscu w Olsztynie: Przygotowany fest: Mało czasu na doszkolenie się miał i na kręcenie pod 7500obr.min żeby się wtrafić no i opony pozostały bez zmian... No ale może Lambo LP560 wciągnie No i zamieszczam z ulicy na chwilę po dostrojeniu maszyny: Na drodze trzeba było trochę podlać paliwa i zdjąć zapłonu, moc szacowana na tą chwilę jest na ok. 650KM. 100-200km/h zetka kręci w ok. 6 sekund oczywiście pod warunkiem że się 3-ki nie przytrzyma na odcince co się zdarzyło podczas nagrania Poza mocą wleciało jeszcze pewno cudo polskiej inżynierii - kontrola trakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Czemu brak relacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Relacja z pierwszej ręki - Kaktus zajmuje 2 miejsce w kategorii RWD turbo!!! Na R888 czas byłby jeszcze lepszy bo było widać problem z trakcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Czemu brak relacji? Haha zrozumiałem czemu brak trakcji Nie no poszło pięknie Kaktusowi po mimo całkowitego braku trakcji na pierwszych dwóch biegach - sportowa kontrola trakcji miała co robić ! Obstawiam że do 100km/h czasy były podobne jak lekko podłubanej 350-tki w wolnossaku... Dopiero od trzeciego biegu sklejało i Turbo zeta rwała strasznie ale to strasznie do przodu. Po mimo kiepskich startów to i tak Dodge Hellat został pokonany!! Trzeba przejść na R888, ciut bardziej zbierznie tylne koła ustawić, wrzucić unibale w zwrotnice, dopieścić kontrole trakcji, uruchomić flat shifta i będzie do setki w granicach 3,5 sek wtedy będzie się działo Jak na pierwszy raz poszło świetnie !! Kaktus strasznie się stresował - podobnie jak podczas pościgu policyjnego za nami... Ba nawet raz na próbie ognia ruszył na skręconych kołach - dobrze że nie wjechał w nic Na czas zawodów na szybko została przywrócona moc pod 700KM tzn. dojebany zapłon oraz dodatkowo przesunięty limiter obrotów na 7850obr.min. No to pamiątkowe foto: Puchar dla Auta Puchar dla Zawodnika: I dla reszty ziomków: Nocny klimat był super !!! Dużo wiary, ich reakcje i komentarze świetne, podjarany byłem jak słyszałem że o Nissan 700KM.... No i na deser filmik: Kontrole trakcji akcesoryjną trzeba zrobić na guzik by jednym cpyknięciem ustawić mieć przygotowany wóz do startu albo do rozgrzewania opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Gratulacje. Auto przyspiesza jak szalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Jak tam Kaktusie fura podaje - opanowana mega moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tutaj to jakis VS by sie przydał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.