Pieer Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 u mnie jest to samo z ta obudową. Jeszcze nie mokro ale wilgotno Mam się umówić na doszczelnianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Pomyśleć, że prawdziwie japońskie silniki nawet po wielu latach pracy potrafiły być suche jak pieprz na zewnątrz. Z tego powodu pokrywały się patyną czy nawet rdzą, ale nadal gwarantowały pełną szczelność i mechaniczną sprawność. A tu w nowych wycieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 W serwisie twierdzą że to wina fabryczna słabo uszczelnione a ja widzę to inaczej serwis leje za dużo oleju ,teraz będę bardziej czujny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Colins bo nowe silniki same się obrzygają i konserwują od zewnątrz ,silnik zakonserwowany i litr oleju dolany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Pomyśleć, że prawdziwie japońskie silniki nawet po wielu latach pracy potrafiły być suche jak pieprz na zewnątrz. Z tego powodu pokrywały się patyną czy nawet rdzą, ale nadal gwarantowały pełną szczelność i mechaniczną sprawność. A tu w nowych wycieki. A co dziś robią na dłużej niż pięć lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Kredyty Panie Kolego.... To nawet na 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 No nie godej. Ja żłopałem kilkudziesięcioletnią whisky więc nie wszystko robią na 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andpak Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Zaczęło się ubytek 1.5 l na 10.000 km. Dolałem do pełna i teraz śledzę ile ubywa na 1000 km, 2000 km. Na bagnecie widoczny ubytek około 2 do 3 mm od maximum po 2000 km. Nietypowe pytanie może ktoś odpowie. Ile wchodzi oleju pomiędzy minimum a maximum w silniku 1.2 DIG-T. Dzwoniłem do 2 serwisów i dwie różne odpowiedzi pierwszy około 1 litr drugi 0,8 l. a jak jest faktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amg Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Który rok produkcji i jaki przebieg?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Zazwyczaj od minimum do maksimum na miarce, to jest około 1 litr oleju. Więc oba serwisy miały rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andpak Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 2014 r. 42000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Ubytek 2-3 mm na 1000??? Jakbyś miał pustą miarkę to mógłbyś się martwić.Ja bym to zaliczył do normalnych zużyć.U mnie czasami po tysiącu było poniżej minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtoip10 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 (edytowane) Zaczęło się ubytek 1.5 l na 10.000 km. Dolałem do pełna i teraz śledzę ile ubywa na 1000 km, 2000 km. Na bagnecie widoczny ubytek około 2 do 3 mm od maximum po 2000 km. Nietypowe pytanie może ktoś odpowie. Ile wchodzi oleju pomiędzy minimum a maximum w silniku 1.2 DIG-T. Dzwoniłem do 2 serwisów i dwie różne odpowiedzi pierwszy około 1 litr drugi 0,8 l. a jak jest faktycznie. To podobnie jak u mnie 1,5 l / 11 000 km. Ja sprawdzam patyk co 1 tys. km i średnio co 3 tys dolewam 0,5 l oliwy. Serwis twierdzi że takie zużycie jest jak najbardziej ok. - nie wiem co o tym sądzić - gwarancja do kwietnia br. Rocznik 2014, silnik 1,2 przebieg 43 tys km. Edytowane 20 Stycznia 2018 przez rtoip10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Mają normę 0.5L na 1tys i nic nie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 No chyba, że skłoni silnik do zwiększenia apetytu na olej. Oczywiście nikogo nie namawiam do kombinatorstwa. Tak tylko sobie głośno myślę co by było gdyby. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Mają normę 0.5L na 1tys i nic nie zrobiszTo chyba jacko29 przesadziles może 0.05L na 1tys dla diesla 0.1-0.2L na 1 tys! Sent from my SM-A510F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Nie przesadził, a w takim VW to 1l/1000km. Robią tak, by się zabezpieczyć. http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/ile-oleju-moze-zuzywac-silnik-dlaczego-producenci-zawyzaja-normy-zuzycia-oleju/21j20r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 1L na 1tyś w vw jest wtedy gdy turbo pomału puszcza i to nie jest ok Sent from my SM-A510F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 To chyba jacko29 przesadziles może 0.05L na 1tys dla diesla 0.1-0.2L na 1 tys! Sent from my SM-A510F using Tapatalk Przecież masz ten zapis w książce serwisowej...a może nawet masz już 1L,bo Nissan miał to zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 To jest nierealne ze przy 20tys moze maksymalnie spalic 20 litrów oleju i jest ok a jak spali 21 to nie przecież to jest absurd. Ja bym się martwił jakby spalił z 2 litry na 20tys Sent from my SM-A510F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 No niestety,masz rację,ale w wielu przypadkach tak producenci się zabezpieczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andpak Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Kolega wyczytał na jednym z forum UK, że użytkownicy QQ uzyskali informację, że w pierwszej fazie produkcji silników DIG-T 1.2 użyto za małych tłoków i dlatego dochodzi do dużego zużycia oleju. Nie wiem czy to polega na prawdzie. Zapewne Nissan tego nie potwierdzi ale warto zapytać centralę o ten fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Musiało być coś na rzeczy,bo tamten silnik był już na początku głośniejszy od tego co mam teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 A co z ekologia przy takim spalaniu oleju???? Smog itd a tu samochód może litr oleju spalić i wszystko ok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 w UE już to nie ma znaczenia. Ma byc ekologicznie na początku i na papierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.