Mike83 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Ok, dzięki, czyli spokojnie mogę kupić Elfa 5W40 na dolewkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) A do mojego QQ rok temu wlali: Nissan OIL 5W30 DIESEL C4 weszlo, 5,5 l i kosztowal okolo 130€ do tego filtr okolo 30€ jutro mam kolejny przeglad, nie wiem czy zdecyduje sie na wymiane oleju w serwisie, czy prywatnie z moim olejem (musze najpierw kupic a nie wiem gdzie) Czytalam wszystkie Wasze wpisy i niewiele mi to dalo, wiem, ze trudno powiedziec wlej taki olej lub inny, ale moze powiecie mi co macie w Waszych dci. Edytowane 22 Czerwca 2017 przez monika99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Na 100% jak wlejesz 5,5 litra EVOLUTION FULL-TECH FE 5W30, to dobrze zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo33 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Używałem motula 5w40 xcees i 5w30 dexos 2 we wszystkich swoich poprzednich autach. Jak najbardziej polecam Motula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Jeżeli ma parametry wymagane przez Nissana to dla czego nie? W Quadzie leję Motula i dobrze się sprawuje (mokre sprzęgło) a w d***pe dostaje czasami niemiłosiernie Quad oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboolLFC Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stillG Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) Wg specyfikacji olej motul ma specyfikację API SN/CF a w instrukcji samochodu do tego silnika zalecany jest olej o specyfikacji API SL lub SM. Olej motul spełnia inną, wyższą normę co nie koniecznie jest dobre. Edytowane 22 Lutego 2018 przez stillG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Ja zamierzam nie poddawać się rozterkom i przy wymianie wlać do silnika to, co jest dedykowane przez producenta, czyli w tym przypadku Elfa. Zawsze tak w każdym aucie robiłem i od wymiany do wymiany bez zmian i wszystko OK. Nie wiem, czy cokolwiek inny olej może drastycznie zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboolLFC Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 To proszę wymień jakiś olej o specyfikacji API SL/SM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stillG Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Na każdej stronie producenta oleju możesz dobrać olej do swojego auta. Na stronie ELF wyszło, że ten jest rekomendowany EVOLUTION 900 SXR 5W40. Patrząc na jego parametry wszystko się zgadza z instrukcją samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Leje tego Elfa tylko że 5W30 nie narzekam, często różnice są tak małe że nie warto się martwić czy to 30 czy 40 jeśli wymieniamy co 10000 to nic się nie stanie a to co pisze producent to pisze tak plus minus a leje z tej samej beczki tylko etykiety zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 To proszę wymień jakiś olej o specyfikacji API SL/SMTen sam co teraz ma SN tylko kilka lat wcześniej. Ja bym się sugerował normą acea, bo api to oględnie mówiąc mało co mówi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek_Hel Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 (edytowane) Witajcie. Dziś po 4232km wymieniłem pierwszy raz olej. W Gdyni na Wielkopolskiej wlali 4,5l Elf EVOLUTION FULL-TECH 5W30(C4). Edytowane 23 Lutego 2018 przez Romek_Hel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 O to masz powyżej maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek_Hel Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 O to masz powyżej maxa. tyle na fakturze... Jutro rano sprawdzę real... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 O to masz powyżej maxa. Jeżeli nie zlali całego oleju,to na pewno jest powyżej,jeżeli cały,dokładnie to jeszcze powinny dwie setki wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 W serwisie nie mają czasu i raczej cały nigdy nie wypłynie chyba że wysysają podciśnieniem, za pierwszym razem wlali 4 l i był na maxa teraz prosiłem żeby nie wlali 4 tylko z 1,5 setki mniej i jest troszkę więcej niż 3/4 miarki. Zresztą to pierdołki i nie ma co się zamartwiać sprawdzac stan wymieniać co 10 tyś i jeździć bezawaryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek_Hel Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 W serwisie nie mają czasu i raczej cały nigdy nie wypłynie chyba że wysysają podciśnieniem, za pierwszym razem wlali 4 l i był na maxa teraz prosiłem żeby nie wlali 4 tylko z 1,5 setki mniej i jest troszkę więcej niż 3/4 miarki. Zresztą to pierdołki i nie ma co się zamartwiać sprawdzac stan wymieniać co 10 tyś i jeździć bezawaryjnie. Ile wlali faktycznie to nie wiem, ale jest trochę poniżej maximum. Następnym razem pojadę ze swoim(teraz byłem w niedoczasie i wszędzie, gdzie byłem był Elf, ale nie C4). Mistrzostwo świata to cena(9,69) podkładki korka spustowego(a może ona jest ze złota?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Taką podkładkę kupowałem w sklepiku motoryzacyjnym i zapłaciłem 1zł! To jest mistrzostwo świata w czyszczeniu portfela.Masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos84 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Dziś dzwoniłem w sprawie wmiany oleju do ASO - "promocja" jest podobno i wraz z wymianą filtra itd tylko 599 zł , a jak jest w YOU+NISSAN to 549 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Kamilos84 drogo Ci zaśpiewali. Mnie bez promocji za wymianę z ich olejem, filtrem, podkładką zaśpiewali 440 zł, za samą wymianę z utylizacją oleju 149 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos84 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Dlatego też olej, filtr oleju i filtr powietrza zakupiłem na internetach za 209 + przesyłka Filtr oleju (PURFLUX) Olej ELF Evolution 900 SXR 5W40 5 litrów (ELF) Filtr powietrza (MANN-FILTER) jeszcze tylko filtr paliwa bo na iparts .pl skąd brałem resztę akurat nie było i jadę do zaprzyjaźnionego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Koledzy może któryś bardziej doświadczony doradzi co robić, gdyż po przeczytaniu wątku jestem w kropce. Otóż mój nowy nabytek QQ w dniu jego kupna przechodził pierwszy przegląd gwarancyjny, jako tzw. gratis do transakcji. Mało rozeznany w wątku olejowym dotyczącym tego modelu, nawet nie zwróciłem uwagi na to jakim został ponownie zalany. Teraz studiując forum coś mnie tknęło aby sprawdzić jaką oliwę zalano. W ks. gwarancyjnej brak adnotacji, w komorze silnika brak tradycyjnej wizytówki, więc zadzwoniłem do ASO i poinformowano mnie ze jest to 5w30. (Dlaczego to mozna juz się domyślać: przegląd gratis to tniemy na koszty tam gdzie sie da). Auto obecnie ma 12500 km, na świeżym oleju przejechane niewiele 400 km. Co robić zmieniać na 5w40, czy ganiac na tym tylko co zalany? Rocznie pokonuje do 15 tys. km, 60-70% to głównie miasto, noge mam lekką i na gaz również w trasie nie cisne do oporu. W miejscowym ASO za samą wymianę chcą 250-300 zł i sugerują zgodnie instrukcją, że lepiej jakby był to olej 5w40. Nie jest to kwestia kasy tylko sensu wymiany oleju co tydzień. Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez 2pac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Jesli bral adnotacji to go nie wymienili. Niezrozumiale dla mmieSent from my SM-A510F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Przeciez 5w30 to bardzo dobry olej! Produkty 0W jeszcze lepiej chronia silnik przy rozruchu oraz czestym S+S zwlaszcza w ruchu miejskim. Niedlugo bedzie stosowac sie 0W-16 z dodatkami obnizajacymi tarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.