gkowal Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Podana moc silnika jest chyba wg standardów USA (SAE), a nie DIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Koledze Michał X-trail na hamowni wyszło że ma 149 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Podana moc silnika jest chyba wg standardów USA (SAE), a nie DIN Tylko PS to skrót z niemieckiego Pferdestärke i oznacza dokładnie tyle samo co po polsku Km (koń mechaniczny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Tylko PS to skrót z niemieckiego Pferdestärke i oznacza dokładnie tyle samo co po polsku Km (koń mechaniczny). Nie chodzi o jednostkę mocy PS, KM bo jej wymiar na całym świecie jest taki sam.Chodzi o sposób pomiaru mocy silnika na hamowni silnikowej. Według norm amerykańskich (SAE) podaje się moc gołego silnika na wale przed sprzęgłem, bez zamontowanego osprzętu, a więc bez alternatora, kompresora klimatyzacji, filtra powierza, pompy wodnej, sprzęgła, pompy paliwowej, tłumika, itp. Po prostu goły silnik. Według norm DIN (Niemieckich) i PN (polskich) moc silnika mierzy się z pełnym osprzętem, ale chyba bez sprzęgła. Dlatego te same silniki mierzone wg norm amerykańskich mają moc większą o około 15%-20% od pomiarów wg norm europejskich. Oddzielnym zagadnieniem jest hamownia podwoziowa, gdzie szacowana jest moc silnika na podstawie mocy generowanej przez koła pojazdu. Szacowanie mocy silnika odbywa się poprzez podstawianie odpowiednich współczynników oporów generowanych przez łożyska, reduktory, wały napędowe, skrzynie biegów, itp. i wyliczanie strat mocy jakie pojawiły się od wału silnika do styku koło-podłoże. O ile pamiętam to takie szacowanie obarczone jest błędem rzędu kilku procent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 ile jest czujników SCV w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Jeśli podałeś prawidłowe dane, i masz układ CR to jest jeden czujnik. Wygląda m/w tak Natomiast silniki o mniejszej mocy mają dwa inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 dzięki kolego.dopiero co kupiłem to autko i według papierów to jest 136 kM,ale po przyjrzeniu sie pompie z tyłu znajdują się 2 czujniki obok siebie takie jak pokazałeś niżej.tak że musze gdzieś podjechać i niech mi to ktoś przejrzy.ale za jakąś podpowiedż z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Temat został połączony z innym podobnym. W pierwszym poście są fotki silnika 136 KM, w czwartym 114 KM. Na pierwszy rzut oka widać różnicę w wielkości intercoolera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 po wpisaniu VIN dekoder pokazał rok produkcji 11.2002 .po intercoolerze i po SCV wychodzi że jest 114 KM a w książce że 136.i że rok produkcji 2003. tak że dosyć ciekawie to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Kiedyś była odwrotna sytuacja. Auto sprowadzałeś czy od handlarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 kupłem go w krakowie z domu prywatnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Jeśli w dowodzie Vin jest taki jak na aucie to nie widzę większego problemu, byle samochód był sprawny. Ktoś pomylił datę pierwszej rejestracji z datą produkcji. Pewnie przy tłumaczeniu papierów, bo auto na pewno kiedyś tam przyjechało zza Odry. Książka masz na myśli serwisowa? Mogła zostać dokupiona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Auto pochodzi z Danii.Kolego a jest może nr.silnika i gdzie można go znależć to może po tym numerze można by sie coś więcej dowiedzieć o tym silniku.numer VIN się zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Na silnikach już od dawna nie ma numerów. Jeszcze raz, skoro w dowodzie rejestracyjnym wszystko się zgadza a w książce serwisowej nie, tzn. że książka jest lewa i tyle. Sprzedający mógł ją kupić by podnieść swą wiarygodność. Wpisz jeszcze tu vin https://partsouq.com/en/catalog/genuine/locate?c=Nissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Na tej stronie wyszło to co na tej drugiej.Ja nie za bardzo kumam co to wszystko oznacza i dalej nie wiem jaki tu powinien być silnik.jakbyś kolego miał chwile czasu i mi to sprawdził byłbym wdzięczny.VIn JN1TENT30U0032375.Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Dziwne, bo nawet serwis nie jest wstanie po VIN podać ile jest koni. Wiadomo że jest z 11.2002r i model silnika YD22ETI. Nic więcej nie są w stanie powiedzieć. Co prawda model silnika też ustaliłem sam, lecz myślałem że ASO coś więcej podpowie. Zaryzykuj i sam zadzwoń do jakiegoś ASO koło ciebie, może coś więcej Ci powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Ale tu nie ma co dzwonić. Rocznik 2002 to motor 114KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 bardzo Ci kolego dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Silnik pośrednio można zweryfikować tu: http://nissan4u.com/parts/x_trail/el_t30/2002_11/type_20/engine_mechanical/ Dla tego rocznika na wszystkich ilustracjach jest opis '01, June — '03, September', co niejako oznacza silnik z początkowej wersji, czyli 114 KM. Tak z ciekawości jaki masz obecnie przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Kolego no niby 132000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Przebieg mało realny i raczej nigdy nie dowiesz się ile ma naprawdę. Pozostało doglądać i nasłuchiwać, a jak wszystko sprawne to jeździć i zdzierać opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzytkownik 5 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 dzięki A opowiedz coś więcej o tym aucie. Wygląd, praca silnika, hamowanie itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Kolego no niby 132000 km. Wyszły polskie realia. Ten samochód na ostatnim przeglądzie w Danii w grudniu 2009 miał na liczniku 217 000 km http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=JN1TENT30U0032375 Pytanie ile zrobił przez kolejne 6 lat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 kupłem go w krakowie z domu prywatnego dlaczego sprzedajacy napisal w ogloszeniu: 'Poniewaz samochod aktualnie stoi nieuzywany, praktycznie od maja 2015, moze miec juz nieco zapieczone hamulce'? (dotyczylo to okresu od maja do wrzesnia ubieglego roku) jakas usterka czy uzywal innego auta? Pytanie ile zrobił przez kolejne 6 lat. 6 lat w Polsce to od 60 do 120 000 km, na liczniku cos okolo 300 000 km ciekawe w ktorym miejscu go cofneli? : / pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.