karibox1 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Strider się zgadza ze swoim interlokutorem, świat się kończy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Tu moze nie tyle chodzi o klase a o jakies wewnetrzne przekonanie o wartosci auta. Ja np dawno temu kupilem Rovera 114. I zawsze z jakas tam duma mowilem co to za wynalazek, bo nikt praktycznie nie byl w stanie odgadnac co to za model. A mi sie wydawalo ze Rover to jest cos . I faktycznie byl bardzo fajnym autkiem. A co do ludzi kupujacych obecnie X'a. A jaki maja obecnie wybor ?. Wszystkie te SUV'y i crossovery sa do siebie bardzo podobne. Kupujac nowe auto i wyjezdzajac z salonu mamy male szanse ze ktos nas od razu rozpozna . Taki rynek. Ale zauwaz, ze jest tak jak napisales wczesniej. Wlasciele X'ow jednak nie bardzo lubia porownanie do QQ, bo to jednak takie zejscie po drabince o jeden szczebelek w dol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Ale QQ i X to ta sama drabinka i ten sam szczebel (crossovery), na którym X zajmuje odrobinę więcej miejsca. Europejskie rozumienie segmentu SUV jest zupełnie zwichrowane - tutaj nawet Fiata Pandę nazywa się SUV-em, a tymczasem 99% tzw. SUV-ów to zazwyczaj klasa compact, hatchback, a pojedyńczym można dołożyć "crossover". Według takiego podejścia marketingowców dawna Warszawa też byłaby SUV-em: duży prześwit, wysoka pozycja za kierownicą, agresywna i dynamiczna sylwetka. I tak ludzie nabierają się na to, co słyszą w salonach - a potem płacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 A ja wciąż czekam na autorskie zapiski z pokładu X-Trail'a.... Gdzie ten dziennik (?) chciałoby się rzec..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crith Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Dziennik, jak się zarzekłem tworzyć będę... sukcesywnie średnio 2 wpisy na m-c, także @Sky nie marudź Admin-Majster wszystko wie... do pisania podchodzę poważnie, ale jeśli założę temat na kolejny odcinek to chcę go mieć dobrze wykończony, żeby czegoś mi nie zabrakło... obecnie jestem na etapie skrobania 2 odcinków naraz: poszukiwania wad i błędów oraz objaśnienia pojęcia TEKNA w QQ oraz X (czyli kto ma lepiej)... poza tym jest pogoda to i w pasiece dużo się dzieje... tam mam czas jedynie na przemyślenia... wieczorem, jak zdążę, muszę to na klawiaturze jakoś dobrze jeszcze ubrać starać się nie przysnąć na szczęście lubię jak tyle tego wszystkiego jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Nie marudzę... tylko troszkę mi się "rozlazł" temat i zapomniałam jakie jest meritum tego subforum... Admin może wie...ale reszta oczekuje szczerych wyznań w "dzienniku pokładowym"... Wiem - upierdliwa jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Zapewne masz rację. Jednak fajnie poczytać o pierwszych wrażeniach z wypraw nowym X-Trailem... jakieś plusy i minusy... Autor obiecał nowe odcinki - więc czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 "zabiłeś" temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crith Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 "zabiłeś" temat... Nie da się zabić czegoś co dopiero zaistnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Oby.... Jak pisałam wcześniej - czekam na nowe odcinki... a chyba nie masz nic przeciwko luźnej konwersacji w temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crith Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Oczywiście, że luzik powinien być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomm Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Cześć Podstawowa różnica X-Trail : Made in Japan Qashqai: Made in United Kingdom Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Cześć Podstawowa różnica X-Trail : Made in Japan Qashqai: Made in United Kingdom Pozdrawiam I tu się mylisz kolego. Tylko T30 był robiony w jednej fabryce w Japonii. T31 złamał ten monopol i oprócz Japonii był montowany w Rosji w Sank Petersburgu https://newsroom.nissan-europe.com/eu/en-gb/media/pressreleases/2475/nissan-x-trail-to-be-built-at-saint-petersburg T32 (Roque) jest już chyba montowany po całym świecie (Japonia, Rosja, Malezja, Chiny i parę innych krajów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 To można chyba sprawdzić po numerze VIN, ja mam z Japonii (takie informacje pokazuje internet) ale może inne kraje ściągają z innych fabryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 To można chyba sprawdzić po numerze VIN, ja mam z Japonii (takie informacje pokazuje internet) ale może inne kraje ściągają z innych fabryk To nie takie oczywiste i w dużej mierze zależy od polityki producenta. Akurat w przypadku Nissana pierwsze trzy znaki mogą pokazywać kod montowni lub kod producenta (Nissan Japonia). A kod producenta ma się nijak do kodu montowni. Pytanie z jakim kodem wychodzą przykładowe samochody montowane w Saint Petersburgu. Śmiem przypuszczać, że na początku mają JN1. Dopiero 11 znak podaje montownie, ale to dotyczy amerykańskiego kodu VIN (przykład poniżej) VIN Position 11 = Assembly Plant C Smyrna, Tennessee – USA H-M Tochigi, Japan K Mexico T Oppama, Japan U Zama, Japan W Kyushyu, Japan X Hiratsuka, Japan Z Kyoto, Japan 4 Nagoya, Japan 5 Murayama, Japan 9 Gunha, Japan 9 Fujijyu, Japan Móje dwa T30 na 11 polu mają znak 0 (zero) którego brak jest na w/w liście ale z innych źródeł wiem że były montowane tylko w Japonii Inni tez tak robią: Przykładowo Opel pierwsze trzy znaki ma jako WOL (West Germany) co oznacza, że producentem jest Adam Opel AG z Niemiec, a dopiero na 11 znaku podaje kod montowni (G-Gliwice, P - Warszawa Żerań). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Z mojego numeru VIN wynika, ze produkcja (montaz) odbyl sie w Japonii - sprawdzalem na roznych "dekoderach" VIN i wychodzi tak samo. Jest duze prawdopodobienstwo, ze wszystkie X-Trail z tego samego okresu (2016-2017) zostaly "poskladane" w Japonii. Plyna z Japonii do GB a pozniej sa "rozdzielane" na Europe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomm Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 I tu się mylisz kolego. Tylko T30 był robiony w jednej fabryce w Japonii. T31 złamał ten monopol i oprócz Japonii był montowany w Rosji w Sank Petersburgu https://newsroom.nissan-europe.com/eu/en-gb/media/pressreleases/2475/nissan-x-trail-to-be-built-at-saint-petersburg T32 (Roque) jest już chyba montowany po całym świecie (Japonia, Rosja, Malezja, Chiny i parę innych krajów) Cześć Nie mylę się można to sprawdzić po Vin-ie Wszystkie na EU są produkowane w Japonii Zobacz ile wynosi czas oczekiwania na zamówienie. Pozdrawiam To nie takie oczywiste i w dużej mierze zależy od polityki producenta. Akurat w przypadku Nissana pierwsze trzy znaki mogą pokazywać kod montowni lub kod producenta (Nissan Japonia). A kod producenta ma się nijak do kodu montowni. Pytanie z jakim kodem wychodzą przykładowe samochody montowane w Saint Petersburgu. Śmiem przypuszczać, że na początku mają JN1. Dopiero 11 znak podaje montownie, ale to dotyczy amerykańskiego kodu VIN (przykład poniżej) VIN Position 11 = Assembly Plant C Smyrna, Tennessee – USA H-M Tochigi, Japan K Mexico T Oppama, Japan U Zama, Japan W Kyushyu, Japan X Hiratsuka, Japan Z Kyoto, Japan 4 Nagoya, Japan 5 Murayama, Japan 9 Gunha, Japan 9 Fujijyu, Japan Móje dwa T30 na 11 polu mają znak 0 (zero) którego brak jest na w/w liście ale z innych źródeł wiem że były montowane tylko w Japonii Inni tez tak robią: Przykładowo Opel pierwsze trzy znaki ma jako WOL (West Germany) co oznacza, że producentem jest Adam Opel AG z Niemiec, a dopiero na 11 znaku podaje kod montowni (G-Gliwice, P - Warszawa Żerań). Cześć 11 znak 0 produkcja Japan Tokyo 6-17-1 Ginza Chuo-KU Masz to napisane na świadectwie homologacji. Pozdrawiam Tomm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabelli Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Osobiście irytuje mnie fakt, że przednie kierunki w qq są wspólne z dziennymi i podczas zmiany pasa na ten manewr właśnie je zastępują co wygląda subiektywnie w mojej ocenie premium... Iks tego zabiegu nie posiada, szkoda...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 W dniu 19.04.2016 o 12:01, Burgi napisał: Mierzą inaczej bo mierzą w jardach i milach . Z mojego doświadczenia ( jeździłem i QQ i X-em ), to jednak dwa zupełnie inne samochody, które podobnie wyglądają. Inne. Najlepiej oddaje to nazewnictwo amerykańskie: Rogue (X) i Rouge Sport (QQ)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi