Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ładowanie akumulatora


robi173
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No....20.

 

I nie trzeba aż tak mocno kręcić

A jak w robocie to i tak do auta nie zejdziesz,

Edytowane przez Brzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak włączyć SERWIS STATUS SYSTEMU?

Naciskasz setup i kręcisz gałką ENTER najpierw w lewo później w prawo i w lewo...wszystko płynnie,w trakcie kręcenia powinno przełączyć się na diagnostykę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki


U mnie też żywota dokonał FIAAM W piątek ASO wymieniło na nowy Przejechałem trasę 150 km i było OK. W drodze powrotnej po ok 20 km wywaliło błąd SS, awaryjnego hamowania i martwego pola. Wczoraj podjechałem do ASO, podłączyli kompa i stwierdzili że nie wiedzą skąd te błędy. Wykasowali i kazali jeździć. Podłączyłem CTEK na noc Naładował się do pełna . Rano po odpaleniu na wolnych obrotach pokazywał ładowanie 12,70 V. Czy to może być problem z ładowaniem bo już sam nie wiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w klubie,nie wiem jak powiedzieć...zdziwionych?zniesmaczonych?

Opisuję tutaj ładowanie takiego aku:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/109099-wadliwy-akumulator/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli macie takie objawy jak opisuje wyżej Szymon, to zamiast reklamować akumulatory, zgłaszajcie niesprawność systemu ładowania. Wtedy będą się musieli pochylić nad rzeczywistą przyczyną problemu.

To, że wykasują błędy i każą jeździć, nie jest żadnym rozwiązaniem, a w ich dokumentacji nadal nie będzie nic o spier--lonym systemie ładowania, tylko o akumulatorach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez juz nie wierzę w niekończącą się, ujową serię fiamma, tu jest wadliwy system ładowania i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez juz nie wierzę w niekończącą się, ujową serię fiamma, tu jest wadliwy system ładowania i tyle.

Tylko dlaczego wolą wymieniać akumulatory, zamiast zmienić oprogramowanie związane z ładowaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak piszecie też uważam że to problem z ładowaniem a nie z akumulatorem. W przyszłym tygodniu mam podjechać na testy to zdam relację co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz kiedy,to też podjadę,wymagluję im rozum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dlaczego wolą wymieniać akumulatory, zamiast zmienić oprogramowanie związane z ładowaniem ?

Widocznie problem jest "głębszy" niż nam się wydaje i taniej jest wymieniać akumulatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,może i taniej,bo zrobią to raz ,czasami wogóle i bujaj się kliencie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi kiedyś napisał żebym się nie zdziwił kiedy i u mnie w X-trailu siądzie fabryczna bateria, a stanie się to w najmniej spodziewanym momencie. Powodem tego miały być wskazania napięcia podczas jazdy ( moim zdaniem to pic na wodę, podobnie jak zmiana biegów w cvt ) Otóż wczoraj zszedłem do garażu bo włączył się alarm, a o dziwo, nie robił tego od dłuższego już czasu, pomyślałem że jakiś mały kudłaty dobrodziej wlazł pod maskę i buszuje. Skoro już tam się pojawiłem, postanowiłem odpalić autko po prawie trzech tygodniach bezruchu... Napiszę to kolejny raz, QQ to poligon doświadczalny przed wypuszczeniem T32, niemal żadne bolaczki, które tak często opisujecie, w Xie nie występują.

Gdyby ktoś nie zrozumiał, auto odpaliło bez problemu.

Dodam tylko, z salonu wyjechałem 6.2016, przebieg ca 43tkm, niemal od samego początku wyłączam SS, Aku nigdy nie ruszany, a od prawie trzech m-cy i drugiego przegladu, z racji że poruszam się innym autem, X stoi zapomniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po 3 dniach postoju auta w minusowych temperaturach aku miał według wskazań w menu serwisowym 12,09 V , odpalił na dotyk. W czasie jazdy ładowanie wahało się w okolicach 13-14V  S/S nie wyłączyłem i przez pierwsze jakieś 12 km nie zadziałał (jazda po mieście) potem dziadostwo S/S działało. Auto ma dwa lata raz tylko ładowałem aku nie dlatego że coś się działo tylko tak profilaktycznie po lekturze na forum, start stop wyłączam od nowości bo to nic dobrego i jak narazie nic się nie dzieje i oby nie działo.

Czego życzę wszystkim i sobie też  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi kiedyś napisał żebym się nie zdziwił kiedy i u mnie w X-trailu siądzie fabryczna bateria, a stanie się to w najmniej spodziewanym momencie. Powodem tego miały być wskazania napięcia podczas jazdy ( moim zdaniem to pic na wodę, podobnie jak zmiana biegów w cvt ) Otóż wczoraj zszedłem do garażu bo włączył się alarm, a o dziwo, nie robił tego od dłuższego już czasu, pomyślałem że jakiś mały kudłaty dobrodziej wlazł pod maskę i buszuje. Skoro już tam się pojawiłem, postanowiłem odpalić autko po prawie trzech tygodniach bezruchu... Napiszę to kolejny raz, QQ to poligon doświadczalny przed wypuszczeniem T32, niemal żadne bolaczki, które tak często opisujecie, w Xie nie występują.

Gdyby ktoś nie zrozumiał, auto odpaliło bez problemu.

Dodam tylko, z salonu wyjechałem 6.2016, przebieg ca 43tkm, niemal od samego początku wyłączam SS, Aku nigdy nie ruszany, a od prawie trzech m-cy i drugiego przegladu, z racji że poruszam się innym autem, X stoi zapomniany.

Prawdopodobnie dlatego, że Ty masz japońską baterię w japońskim aucie, a my mamy bastarda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romek, za dużo tych prawdopodobnie. Moim zdaniem napis na Aku, w przypadku opisywanego tematu, nie ma znaczenia, skoro pisali i tacy, co po wymianie, miewali problemy z nowym.

To kwestia samego ładowania czy pochodnych związanych z pozostałą elektryką, za dużo gdybania. Nie zmienia to faktu, że to co całe menu serwisowe, to taki gadżet dla wtajemniczonych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mianowicie mam problem ze Swoim Nissanem. Podczas jazdy zapala mi sie kontrolka ładowania, silnika oraz komunikat START STOP FAULT. Po jakimś czasie gasna kontrolki i komunikat i tak wkoło. Rok temu akumulator był wymieniany przez serwis na gwarancji. Będę wdzięczy za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mianowicie mam problem ze Swoim Nissanem. Podczas jazdy zapala mi sie kontrolka ładowania, silnika oraz komunikat START STOP FAULT. Po jakimś czasie gasna kontrolki i komunikat i tak wkoło. Rok temu akumulator był wymieniany przez serwis na gwarancji. Będę wdzięczy za pomoc

Znowu słaby akus... Spróbuj doładować. W poście o akumulatorze, czy systemie ładowania poczytasz jak?. Jeśli nie masz możliwości jak najszybciej do ASO na doładowanie i test baterii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mianowicie mam problem ze Swoim Nissanem. Podczas jazdy zapala mi sie kontrolka ładowania, silnika oraz komunikat START STOP FAULT. Po jakimś czasie gasna kontrolki i komunikat i tak wkoło. Rok temu akumulator był wymieniany przez serwis na gwarancji. Będę wdzięczy za pomoc

Takie objawy https://youtu.be/1LQgrx6Wo00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich , mam pytanie :) czy jak wymienię akumulator w serwisie Bosch na nowy tej firmy, a auto mam na „ przedłużonej gwarancji „ to czy moga sie czepiać w ASO podczas przeglądów ze nie jest oryginalny lub przez nich nie zakładany ? Dziekuje

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nawet sam możesz to zrobić, byleby parametry były ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj,co obejmuje przedłużona gwarancja.Zapytaj w serwisie,upewnij się.Jeżeli nie obejmuje,wymieniałbym tam gdzie chcę.Zwłaszcza że Bosch to nie warsztat u pana "Mietka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...