Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] '97 problem z odpaleniem i z wskaźnikiem paliwa


Gość Pszczola

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pszczola

Witam. Kupiłam swoją Micrę miesiąc temu, wszystko było idealnie. Niestety tydzień temu zaczęły mnie niepokoić 2 sprawy:

- wskaźnik paliwa się zawiesił chyba, wskazówka jest ciągle w tym samym miejscu. Po unieruchomieniu silnika nie opada na dno. Nie zapala się też czerwona lampka rezerwy...

... przez to, doszło do sytuacji, która, jak mi sie wydaje spowodowała kolejną "wadę". Otóż przez to, że jestem świeżym kierowcą, i nie orientuję sie jeszcze na jakiej ilości paliwa ile przejadę, to wyruszyłam... a że jak wspomniałam powyżej- wskaźnik zacięty, niczego nieświadoma jechałam sobie dalej. Dzień wcześniej miałam problem z odpaleniem fury. Po przejechaniu ok 70 km, po krótkim postoju samochodzik nie chciał odpalić, nic. nie miałam pojęcia, że to przez benzynę, dopiero telefoniczna konsultacja mi to uświadomiła, ze w baku jest pusto... ponieważ było to totalne "zadupie" zostałam uratowana 3 litrami benzyny do piły motorowej zmieszanej ze stilem... silnik odpalił i dojechałam do stacji, na której zatankowałam 95. no i sobie jechałam, jechałam i było ok. Potem nagle zapaliła mi się kontrolka awarii wtrysku paliwa i samochód zgasł. Na szczęście zaraz odpalił i z dobrze pracującym silnikiem dojechałam do celu kolejne 70 km. Kontrolka w końcu przestała migać ale z samochodem zaczął się taki problem, że przestał odpalać. Kilka razy przekręcałam kluczyk, włączał się ale jak kluczyk puszczałam to gasł. i tak ciągle, za którymś razem łapał i wtedy bdb się jechało. Teraz raz mi odpala od razu, raz muszę się namęczyć, jak nie chce odpalić to naciskam pedał gazu i wówczas łapie. no i się jeździ dobrze.

Czy macie jakiś pomysł co sie dzieje? czy to coś przez to paliwo?

Będę wdzieczna za pomoc.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...