dragarth Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Witam, mam następujący problem z moją micrą. Przy otwartych drzwiach bez różnicy czy od strony pasażera czy od strony kierowcy wyłącza się zegarek, nie ma ciągłego świecenia diody immobilajzera, oraz nie świeci się siwatełko podsufitki. Dopiero jak zamknę drzwi to wraca zegarek oraz dioda immo, ale po przełączeniu światła podsufitki na lewo swiatło nadal sie nie swieci i dodatkowo przestaje mrugać dioda immo, oraz przestaje działać zegarek. Immo póki co działa bo idzie odpalić, ale coś jest nie tak z mruganiem tej diody. Wydaje mi się, że jest jakieś zwarcie. Dodam że zaczeło się to dziać jak trochę ruszałem przewodami we wnęce po radiu, gdzie szukać tego zwarcia/ przyczyny ? Która wziązka, może ktoś z autopsji wie co jest przyczyną. Prośba o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Dodam że zaczeło się to dziać jak trochę ruszałem przewodami we wnęce po radiu, gdzie szukać tego zwarcia/ przyczyny ? Która wziązka, może ktoś z autopsji wie co jest przyczyną. Prośba o pomoc. Sam sobie odpowiedziałeś pisząc powyższe. Sprawdź połączenia wszystkich kostek w miejscu gdzie wkładałeś paluszki swe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragarth Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Sam sobie odpowiedziałeś pisząc powyższe. Sprawdź połączenia wszystkich kostek w miejscu gdzie wkładałeś paluszki swe. Domyślam się, że gdzieś w tej wnęce coś się dzieję. Może ktoś naprowadzi w którym kierunku szukać, tam jest pełno tych wiązek i kabelków. Nie wiem po której stronie szukać lewo ? prawo? góra? Jakieś sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Najlepiej od dołu ku górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Z dołu paluszków nie wkładał zdaje się, więc zaczął bym od góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Wiem, ale mógł wyciągnąć kabelek od dołu. Tutaj mamy całe ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 E, aż tak to chyba nie ciągnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Odkręci dół (przy okazji trochę odkurzy) pozna samochód, później idąc ku górze dojdzie do pokręteł nawiewów i jeszcze bardziej będzie poznawał swoje cacko. Ja Tinkę jak i Micrę rozebrałem do gołego (po za silnikiem) trochę poznałem i również dlatego mam zawsze tyle fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Hę, wszystkie ..... tak do gołego rozbierasz ....????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Jak się dadzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 i tak trzymaj .......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.