hubert406 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 To do zmiany w te pędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maramosz Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 A kiedy ostatnio wymieniałeś? nie był wymieniany od początku czyli od wakacji 2015 Wymieniłem filtr ale nie jestem do końca zadowolony. Rano po odpaleniu szyby zaczynają parować. Fakt, że szybciej trwa teraz czas jej osuszania. Wyczytałem gdzieś , że takie parowanie może być także spowodowane nieszczelnością auta. Sprawdziłem dywaniki i wykładzinę podłogową - wszystko suche. Dziwne?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro11 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 A może jest odwrotnie? Może jest problem z przewietrzeniem auta? Mam na myśli dopływ świeżego, suchego powietrza. Być może klapa regulująca jego dopływ jest uszkodzona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maramosz Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 A może jest odwrotnie? Może jest problem z przewietrzeniem auta? Mam na myśli dopływ świeżego, suchego powietrza. Być może klapa regulująca jego dopływ jest uszkodzona? Jak mogę to sprawdzić? Obieg otwarty/zamknięty uważam, że działa dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
High Life Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 siema, to może coś o Jukerze, 1.2, 117 km, 2 lata w styczniu, przebieg niewielki, ledwo 27.000 - zbiornik paliwa mógłby mieć dyszkę więcej, - silnik mógłby być mocniejszy, tak np z 160 km, (4 osoby, klima i mocy troszkę brakuje) ale apetyt rośnie w miarę jedzenia - radio mogłoby być lepsze - plastyki mogłyby być lespszej jakości ale to już robi się nam QQ - trzeba umieć kontrolować spalanie, potrafi zaskoczyć, wystarczy trochę pocisnać i słychać głównie wir w baku Z usterek: - poluzowana blaszka powodująca coś w stylu stukania (lewe tylne kolo) w jednym ASO patrzyli jak na idiotów, a innym doskonale wiedzieli o co chodzi, w 30 minut było gotowe - bateryjka już po wymianie - piszcząca guma w układzie kierowniczym (raz już smarowali, w styczniu znów to zrobią ) - padła pozycja automatycznego podnoszenia szyby, - odpadł fragment personalizacji (przednia osłona reflektora), w ASO 2 razy montowali (to samo co nie znało tematu blaszki), po odwiedzeniu innego ASO nie ma tematu ...... ale i tak go z żoną uwielbiamy może nie usterka, teraz to pewnie norma, ale koniecznie zabezpiecznie przed kunami, wszystko co było gumowe zostało nadgryzione, trochę kabli, w serwsie nie wiedzieli jakim cudem ten samochód jeździ gdyż nie powinien odpalić, koszt naprawy 7000 zł + 2 miesiące samochód zastępczy, raz z powodu braku części, a dwa kiedy już był gotowy czegoś nie zauważyli i nie zamówili i znów czekanie na dostawę), ubezpieczyciel na pewno się ucieszył, na parkingu z nowszych poniżej roku była jeszcze kia, new beetle i jakieś volvo, i tylko juka zeżarły :/ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 ... może nie usterka, teraz to pewnie norma, ale koniecznie zabezpiecznie przed kunami, wszystko co było gumowe zostało nadgryzione, trochę kabli, w serwsie nie wiedzieli jakim cudem ten samochód jeździ gdyż nie powinien odpalić, koszt naprawy 7000 zł + 2 miesiące samochód zastępczy, ... ... a wystarczyło zainwestować w kostkę Domestosa i umieścić ją gdzieś pod maską, by wszystkie gryzonie trzymały się z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
High Life Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 w sumie racja, ale jakoś nigdy nie było z tym problemu, po założeniu 4 szt, w ciągu 2 tygodni zeżarły ale tylko wygłuszenie, co jakiś czas jeszcze łaziły, ale przewodów już nie tykały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maramosz Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 w sumie racja, ale jakoś nigdy nie było z tym problemu, po założeniu 4 szt, w ciągu 2 tygodni zeżarły ale tylko wygłuszenie, co jakiś czas jeszcze łaziły, ale przewodów już nie tykały Słyszałem o środku przeciw kunom - Tunap. Wiem od znajomego, że stosują go u nich w serwisie i sprawdza się. Sam zastanawiam się nad kupnem bo ostatnio widziałem u siebie ślady "obcego", na szczęście bez szkód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
High Life Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Nie znam tego środka, temat zupełnie zniknął po włożeniu pod maskę trochę sierści psa u nas było futerko z cane corso i owczarka niemieckiego, przez pół roku nie było śladów łażenia, później widać było że łaziła ale nic nie żarły już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro11 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Nie mam pomysłu jak to sprawdzić, ale z pewnością w serwisie da się to szybko stwierdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert406 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zauważyłem iż parują i zamarzają mi szyby od środka, jutro jadę na wymianę filtra kabinowego. Auto mam od maja 2015 i myślę że trzeba wymienić pomimo niskiego przebiegu, Pan w serwisie natomiast mówił że to na pewno nie filtr, za mały przebieg, że mam zamknięte kratki wlotu powietrza.... etc etc. Mimo wszystko wymienię . Mam pytanie natomiast odnośnie panelu automatycznej klimatyzacji. Konkretniej dwa przyciski recyrkulacji powietrza. Ten górny to obieg zamknięty i ten dolny to powietrze z zewnątrz. Chodzi mi o ten dolny, czy powinien być cały czas włączony ? U mnie domyślnie przy AUTO jest wyłączony. Czy jeśli lampka się nie świeci tzn że powietrze nie wlatuje z zewnątrz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 W trybie Automatycznym to komputer steruje z kąd i kiedy ma wiać .Lampka zapali Ci się tylko przy manualnym wciśnięciu.Zapakowane szyby , to wilgoć w środku.Owszem filtr też ma znaczenie , ale pamiętaj by wylewać wodę z dywaników i nie włączać trybu obiegu zamkniętego na dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert406 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Właśnie jestem w serwisie Nissana i pan wyciągnął filtr kabinowy. Pomimo niecałych dwóch lat jak ma auto i 13000 przebiegu filtr cały czarny i pełno w nim ziarenek kurzu. Faktycznie nie ma co czekać z wymiana jak w książce co dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Co Wiosnę wymiana i na Zimę nie ma niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Pytanie wyłącznie użytkowników Pulsarów Czy u Was też tak macie, że gdy komputer sugeruje by zatankować, to od chwili gdy wskazał, że mamy paliwka na ok. 80 km, przestaje wskazywać ile km. możemy jeszcze przejechać na tym co mamy w baku ?? Jak podjeżdżam w takim momencie pod dystrybutor, to okazuje się, że lejąc do pełna, wchodzi 35 ltr. ... czyli w baku miałem ok. 10 ltr. Pytałem o to samo użytkowników QQłek i oni twierdzą, że u nich komputer nie przerywa "odliczania" na 80 km i wskazuje dalej - widzieli nawet kiedy wskazywał, że mają paliwa na 30 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Zgadza się. Ogólnie wskazania poziomu paliwa i zasięgu są bardzo niedokładne. Mnie zależało na precyzyjnej odpowiedzi na pytanie, czy od wskazania, że pozostało paliwa na 80 km, przestaje pokazywać niższe wartości i znikają wszelkie wskazania wyświetlane w tym miejscu wcześniej. Praktycznie gdybym w takim momencie przekazał komuś auto, to nie zobaczyłby na wskaźniku na ile km wystarczy mu paliwa. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert406 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie podobnie. Od około 80 km zasięgu zapala sie lampka rezerwy,po kilku km znikają wartości i wyświetla się --- więc za cholere nie wiadomo ile tam zostało. Pojezdzilem tak 10 km a po zatankowaniu do pełna weszło 38 litrów .... Edytowane 27 Stycznia 2017 przez hubert406 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Mnie zależało na precyzyjnej odpowiedzi na pytanie, czy od wskazania, że pozostało paliwa na 80 km, przestaje pokazywać niższe wartości i znikają wszelkie wskazania wyświetlane w tym miejscu wcześniej. Praktycznie gdybym w takim momencie przekazał komuś auto, to nie zobaczyłby na wskaźniku na ile km wystarczy mu paliwa. Akurat dziś sprawdziłem. U mnie pokazywał dziś zasięg 54km, kiedy to zapaliła się rezerwa, akurat w momencie, kiedy wskaźnik paliwa zaczął haczyć o czerwony zakres. Potwm spadło ostro poniżej 40km, a potem nie pamiętam, w końcu zatankowałem. Wygląda, że wskazania znikają przy jakimś "konkertnym" stanie wskaźnika. Jak masz w miarę stabilne trasy z tym samym zužyciem to pewnie zawsze wypada przy 80km zasięgu lub coś pozmieniali w dzialaniu wskaźników. Jak już snuję dywagację w tym temacie, to jak odbierałem nowe auto to wskazówka była daleko przed początkiem skali. I na koniec może pali mi i dużo, ale za to komputer pokładowy paraktycznie nie przekłamuje, a dziś złapałem go, że nawet zawyża ;-) Edytowane 29 Stycznia 2017 przez polonus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodyBucket Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Księgowy zapala się jak dochodzisz do czerwonego pola - w tym momencie zasięg jaki mi pokazuje to granice od 80 do 120km - zależy od spalania.Informacje o zasięgu znikają w okolicach 50 - 60 km. Jak znika zasięg to robię dodatkowo około 40km. Osobiście na wszelki wypadek mam zapasowe 3l benzyny w kanisterku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Księgowy zapala się jak dochodzisz do czerwonego pola - w tym momencie zasięg jaki mi pokazuje to granice od 80 do 120km - zależy od spalania.Informacje o zasięgu znikają w okolicach 50 - 60 km. Jak znika zasięg to robię dodatkowo około 40km. Osobiście na wszelki wypadek mam zapasowe 3l benzyny w kanisterku Zależy od spalania, żeby nie było zdjęcie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Kolejna rzecz mnie denerwuje. Dziś rano Pulsar zahamował awaryjnie bez żadnego powodu. Gdyby warunki na drodze były inne to myślę, że bez wypadku by się nie obeszło.Rozumiem, że przez system wykrywania kolizji, a nie tak sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigHiro Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Jak wam się nagrzewają silniki? Wskazówka dochodzi do pionu u was? U mnie wskazówka dochodzi prawie do pionu ( jak na fotce wyżej kolegi polonusa)po 6 km :/ trochę słabo. Poza tym dziś zauważyłem, że po dłuższym postoju po odpaleniu było czuć paliwo ze spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Jak wam się nagrzewają silniki? Wskazówka dochodzi do pionu u was? U mnie wskazówka dochodzi prawie do pionu ( jak na fotce wyżej kolegi polonusa)po 6 km :/ trochę słabo. Poza tym dziś zauważyłem, że po dłuższym postoju po odpaleniu było czuć paliwo ze spalin Mój Pulsar nagrzewa się wyjątkowo wolno. Niemniej ten układ wskaźnika z mojej fotki to właśnie położenie, w którym ma się znaleźć wskazówka po nagrzaniu. Co prawda dalej nie wiadomo, czy to jest 80, czy 105oC. Niestety taka jest teraz moda w projektowaniu wskaźników, że działają one nieliniowo Noooo... innej opcji nie widzę. Wolę zapytać, jak człowiek w QQ zeznaje, że w ogóle stracił hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Noooo... innej opcji nie widzę. W tej sytuacji trudno nie postawić pytania, czy ten system statystycznie przyczynia się do poprawy bezpieczństwa, czy wręcz przeciwnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Jeżeli komuś hamulec awaryjny przeszkadza, to przecież może go wyłączyć korzystając z ustawień komputera pokładowego: Driver Assistance - Driving Aids - Emergency Brake (włączanie / wyłączanie hamulca awaryjnego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.