Marcin_1998 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 To koniecznie muszę na piknik przyjechać... Jaki piknik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Jaki piknik? Piknik 2017 Edytowane 3 Lutego 2017 przez kubalon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Jaki piknik? Taki http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/106046-piknik-2017/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Oddaję medal...walki z SS ciąg dalszy. Po odcięciu przewodu ,okazało się dzisiaj że SS zadziałał jak gdyby nigdy nic! Mój błąd...takk myslę.Za szybko do tego podszedłem.Przecież odcięcie przewodu daje to samo jakby maska była zamknięta,czyli obwód otwarty...żeby zamknąć obwód muszę połączyć odcięty przewód z minusem biegnącym do czujnika poniżej łączenia alarmu,w tedy będzie na SS działało tak jakby maska była cały czas otwarta(przekręcony czujnik) a alarm będzie działał dalej z czujnika....Tak myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Medal masz nadany nie podlega zwrotowi a z s/s dasz radę. Moźe w kostce tej podświetlanej pogmerac, naciśnięcie powoduje połączenie styków i deaktywacje chyba że się mylę ale i tak wierzę że dasz radę. Medal zobowiązuje :-)) Edytowane 4 Lutego 2017 przez kubalon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Już próbowałem i problem jest w tym,że połączenie bezpośrednio na kabel ,który powinien przekazywać impuls nie daje go po przekręceniu stacyjki.Musi mieć pewną zwłokę do dezaktywacji. Dają to układy elektroniczne ze sterowanym czasem wyzwolenia impulsu,ale zanim do tego dojdę to muszę sprawdzić mniej kosztowne warianty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 To czekamy na wynik operacji. Pluchy poskręcane za powodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Właśnie wykonałem tą robótkę...zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Jacek,jak znalazłeś miejsce gdzie wlutowali się z alarmem to może wygodniej i szybciej będzie dołożyć osobny czujnik od alarmu a ten od maski po prostu w dół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Można tak było zrobić,ale jak się idzie z rozpędu to się juz nie patrzy na takie drobiazgi Przewody polutowane,zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Oddaję medal...walki z SS ciąg dalszy. Po odcięciu przewodu ,okazało się dzisiaj że SS zadziałał jak gdyby nigdy nic! Mój błąd...takk myslę.Za szybko do tego podszedłem.Przecież odcięcie przewodu daje to samo jakby maska była zamknięta,czyli obwód otwarty...żeby zamknąć obwód muszę połączyć odcięty przewód z minusem biegnącym do czujnika poniżej łączenia alarmu,w tedy będzie na SS działało tak jakby maska była cały czas otwarta(przekręcony czujnik) a alarm będzie działał dalej z czujnika....Tak myślę No ale włącznik może być jak to mówią normalnie otwarty lub zwarty. Więc bez wcześniejszego sprawdzenia nie wiadomo, czy powinieneś przewody odciąć czy zewrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 No ale włącznik może być jak to mówią normalnie otwarty lub zwarty. Więc bez wcześniejszego sprawdzenia nie wiadomo, czy powinieneś przewody odciąć czy zewrzeć. Jak jest otwarty,to jest zwarty...ale w dalszym ciągu sprawę p****li alarm....Konfiguracje z przewodami dają to że alarm albo pika 4 razy,albo nie,a SS sobie działa,albo nie(jak alarm pika) Nie ma siły,elektryk w salonie musiał zestroić w systemie działanie alarmu do SS,Jeszcze jutro będzie zabawa z odpiętym alarmem od czujnika i wpiętym w inne miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Jacko a czy u Ciebie po wymianie akumulatora tez cos zniknęło z menu?Ja dopiero wczoraj zdalem sobie sprawę że ikona asystenta parkowania całkowicie zniknęła z ekranu,przywrocilem ustawienia fabryczne i wciąż dooopa .Jadę zaraz do serwisu więc zobaczymy co magicy powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Nie mam asystenta...czasami asystentkę Ale to już kwestia osobnego tematu Ja mam acentę z 2014 i jeszcze tego nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Wgrali nowy soft i temat zalatwiony,swoją drogą duzy plus dla nich za rozwiazanie problemu od ręki.Podobno takiego przypadku jeszcze nie mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 To strach nawet odpiąć akumulator do ładowania,bo coś może zniknąć z ekranu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Coś na rzeczy: http://blog.bestdrive.pl/5429-kiedy-sam-nie-wymienisz-akumulatora Gorzej jeśli po okresie gwarancji na samochód, na wymianę akumulatora, trzeba będzie jeździć do ASO ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Więc jest nadzieja że jeśli mamy prostownik z możliwością podłączenia do gniazdka zapalniczki i podtrzymanie układu, wymienimy aku. samodzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Więc jest nadzieja że jeśli mamy prostownik z możliwością podłączenia do gniazdka zapalniczki i podtrzymanie układu, wymienimy aku. samodzielnie. My, mając w komplecie dodatkową złączkę do gniazda zapalniczki, już nie musimy się martwić o takie niuanse - no nie ?? Edytowane 11 Lutego 2017 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Jakby nie patrzeć zabezpieczenie mamy i wygodę przy podłączeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Coś na rzeczy: http://blog.bestdrive.pl/5429-kiedy-sam-nie-wymienisz-akumulatora Podchodzi mi to na temat z pierwszego dnia kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Porter59 poczytaj o tym: http://autokult.pl/25130,system-inteligentnego-ladowania-akumulatora-musisz-wiedziec-o-jego-istnieniu-przed-wymiana-baterii Z tego co doczytałem, to akumulator w systemach "Start-Stop" połączony jest z elektroniką pokładową poprzez system zarządzania akumulatora (BMS – Battery Management System) lub inteligentny sensor (IBS – Intelligent Battery Sensor), które dokładnie monitorują jego stan oraz współpracę z pozostałymi systemami pokładowymi. Inteligentny czujnik akumulatora (IBS) to kluczowy element zarządzania energią w samochodzie. Mierzy on parametry akumulatora, takie jak napięcie, prąd i temperatura - to jest ten moduł na klemie minusowej akumulatora. Na podstawie wartości pomiarów są algorytmicznie obliczane w informacje dotyczące poziomu naładowania (SOC), starzenia akumulatora (SOH) oraz przewidywanej zdolności rozruchowej (SOF), przekazując te dane do pamięci. Co ciekawe, temat znany jest też użytkownikom laptopów którzy borykają się z problemem niesprawnych baterii, gdzie sama wymiana zużytych ogniw, najczęściej nic nie daje i bateria dalej odmawia współpracy (dopiero wyzerowanie licznika cykli ładowania w pamięci EEPROM odpowiednim programem przynosi zamierzony efekt). Przez analogię do akumulatorów w systemach SS, być może (tego do końca nie wiem), system zarządzania akumulatora BMS, poprzez moduł IBS rejestruje w pamięci EEPROM ilość cykli ładowania-rozładowania akumulatora i po przekroczeniu określonej ich liczby lub na podstawie zdiagnozowanych informacji (SOC, SOH i SOF), uniemożliwia dalszą eksploatację akumulatora ? Podobnie jak np. w sławetnej pompie hamulcowej SBC Mercedesa W211, blokującej się po określonej ilości cykli hamowania. Tak więc przyjdzie dokonywać adaptacji akumulatora przy prozaicznej zdawałoby się jego wymianie ... Edytowane 12 Lutego 2017 przez polo32 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Może nie będzie tak strasznie, w niektórych autach po wymianie aku należy odpalic autko i na luzie musi popracować jakieś dwie min. Wyglada na to że się programuje sam, jak w QQ nie wiem, z tego co doczytałem u niektórych po wypięciu akumulatora nic się nie dzieje, może w serwisie jak wymieniają, podtrzymują napięcie na czas wymiany i to cała tajemnica z programowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Na pewno podtrzymują napięcie, bo po wymianie nic się u mnie nie rozprogramowało, mam na myśli radio ani nie wykasowało, tak jak np.liczniki dzienne, średnie spalanie itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 No u mnie było wszystko zresetowane po wymianie akumulatora,wiec byc moze napiecie powinno być podtrzymane a poprzez reset wysypal sie soft. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.