Gość Jacek134 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam serdecznie Mój x-trail (2004 2,2 traci podczas jazdy moc- odbywa to się tak- po odpaleniu i przejechaniu 2-5 km traci moc (tak jak by nie posiadał turbo, do 100 km rozpędza się w 15 min , ale po ponownym odpaleniu problem na pewien czas znika i tak wkółko W serwisie po podłączeniu pod komputer -wyskoczył "ogólny błąd pompy paliwowej" w serwisie wymienili: 1. filt paliwa 2. zawór na pompie paliwowej zdecydowanie natomiast wykluczyli awarię przepływomierza (??) Moze ktoś spotkał się z takim problemem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TripleX Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 (edytowane) Witam serdecznie Mój x-trail (2004 2,2 traci podczas jazdy moc- odbywa to się tak- po odpaleniu i przejechaniu 2-5 km traci moc (tak jak by nie posiadał turbo, do 100 km rozpędza się w 15 min , ale po ponownym odpaleniu problem na pewien czas znika i tak wkółko W serwisie po podłączeniu pod komputer -wyskoczył "ogólny błąd pompy paliwowej" w serwisie wymienili: 1. filt paliwa 2. zawór na pompie paliwowej zdecydowanie natomiast wykluczyli awarię przepływomierza (??) Moze ktoś spotkał się z takim problemem ?? silnik 2.2di czy dCi? bo gdzieś na forum czytałem że jeden z tych silników miał problem że pompy właśnie siadały, poszukaj pod hasłem denso itd... Wiesz w extreme przypadku to chyba wymiana... Poza tym jest dużo gratów na allegro chyba potrzebujesz coś takiego: http://allegro.pl/item816421346_pompa_wtryskowa_nissan_x_trail_2_2_dci_05r_f_vat.html Edytowane 10 Grudnia 2009 przez TripleX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 to jest silnik 2,2 dCi Co ciekawe- silnik pracuje dobrze i jest wszystko ok do momentu kiedy się zatrzymam i ruszę- wtedy następuje utrata mocy. W serwisie stwierdzili, że pompa paliwowa jest ok- jak by była zepsuta- to brak mocy występował by non stop Ciekawe to jest..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tst Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 witam i proszę o pomoc mam x-traila 2004r z silnikiem 2,2dci 136KM,otóż mam problem z mocą która spada jeśli się zatrzymam np na światłach.Po ponownym odpaleniu problem znika do momentu ponownego zatrzymania.Po podpięciu auta pod komputer diagnostyczny okazuje się że auto łapie błąd nr 0089 tj.błąd zaworu wysokiego ciśnienia,ale podmieniłem zawór ze sprawnego auta i jest to samo.Zapomniałem dodac że na komputerze pokazało za duże ciśnienie paliwa na pompie (powinno byc około 300at a jest ponad 500 na wolnych obrotach).w serwisie powiedzieli mi że na 99% ten zawór, ale wymieniłem i jest to samo.Szykuję się teraz do wymiany pompy,może ktoś miał taki problem,bo nie wiem czy jak wymienie pompe to pomoże.POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 W serwisie w Warszawie w identycznym przypadku wymieniono mi 1. filtr powiertrza 2. zawory na pompie paliwowej 3. listwe 4. przepływomierz Powiedziano natomiast ,że wymiana pompy nic nie da, gdyż wina jest po stronie sterowania tą pompą -czyli sama pompa jest sprawna Na Twoim miejscu bym mocno zastanowił się nad wymianą pompy- to moze nic nie dać !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tst Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 W serwisie w Warszawie w identycznym przypadku wymieniono mi 1. filtr powiertrza 2. zawory na pompie paliwowej 3. listwe 4. przepływomierz Powiedziano natomiast ,że wymiana pompy nic nie da, gdyż wina jest po stronie sterowania tą pompą -czyli sama pompa jest sprawna Na Twoim miejscu bym mocno zastanowił się nad wymianą pompy- to moze nic nie dać !! dzięki,ale nie wiem co myślec bo byłem dziś w serwisie w radomiu i tam mechanik powiedział mi że miał kilkanaście takich przypadków i w dwóch mu się zdarzyło że czujnik nie pomógł i dopiero wymiana pompy pomogła.A tu czytam jeszcze co innego,jak widac co serwis to inne sposoby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Generalnie tłumaczono mi w serwisie w Warszawie, że jak by "poszła" pompa paliwowa to problem by nie zanikał przy ponownym odpaleniu- czyli brak mocy byłby ustawiczny- a tu przy zresetowaniu /czyli ponownym odpaleniu/ jest dobrze- czyli pompa sama w sobie jest sprawna. Powiedzieli, że ostatnia rzeczą jaką by wymienili w tego typu awarii- jest pompa paliwowa. To jest bardzo ciekawa sprawa- w wielu x-trailach ten problem występuje i nie ma jednoznacznej diagnozy przyczyny awarii. Kontaktowałem się też w tej sprawie z serwisem w Białymstoku- mówili, że mieli kilka takich przypadków i raz pomogło wymienienie zaworu na pompie, innym razem listwy a innym /nie za bardzo wtedy zrozumiałem/ jakiegoś czujnika na pompie paliwowej który wg nich często "wariuje" Kolego jeszcze jedna podpowiedz- pojeździj jakiś czas z włączoną klimatyzacją i zobacz co bedzie się działo Jeden serwis juz się poddał ( 1:0 dla Japończyków ) Teraz kolej na serwis w Białymstoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 mi pojawił się dziś (pierwszy dzień użytkowania) ten sam problem. Po przejechaniu 2km i zatrzymaniu nastąpił brak mocy:( po odpaleniu na nowo, było OK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 No to kolego masz problem. Widzę ,że w x-trail to poważny i częsty problem w moim x wymieniono już: -filtr paliwa -dwa zawory na pompie paliwowej -przepływomierz -zawór ciśnienia paliwa -listwę i w dalszym ciągu nic .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek01 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 No to kolego masz problem. Widzę ,że w x-trail to poważny i częsty problem w moim x wymieniono już: -filtr paliwa -dwa zawory na pompie paliwowej -przepływomierz -zawór ciśnienia paliwa -listwę i w dalszym ciągu nic .... Mam pytanie , o jaką listwę chodzi? (wymieniono listwę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Powiedziano mi w serwisie, ze wymieniono listwę Common Rail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 (edytowane) Poszperałem w zachodnich forach... Wynika że uszkodzeniu uległ czujnik położenia przepustnicy. Edytowane 1 Stycznia 2010 przez Umberto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek01 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Listwa Common Rail , a to chodzi o szynę Common Rail, nie wiem po co to wymienili, bo to jest "rura" fachowo zasobnik paliwa pod wysokim ciśnieniem, ale to nie ma żadnego wpływu. Kolega Umberto napisał "czujnik położenia przepustnicy" , w Common railu nie ma żadnej przepustnicy , przepustnica jest w archaicznych już dziś silnikach benzynowych gaźnikowych. Z Twojego opisu i na mój nos wynika że jest to sprawa elektryczna, bo po restarcie silnika jest ok. tam może być kilka rzeczy ,dozownik w pompie common rail, czujnik doładowania , przepływomierz, czujnik obrotów koła zamachowego,pedał gazu , jednostka sterująca silnika, wszyskie te rzeczy są elektroniczne a te lubią "wariować". Dziwne że komputer nic nie pokazuje,ale miałem tak w MANie, komputer nic nie pokazywał a doszedłem sam że walnięty czujnik doładowania (podmieniłem z 2 auta), zakładam że elektrowtryskiwacze masz sprawdzone i są dobre... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Dokładnie kolego chodziło mi o szynę, choć niektórzy używają określenia listwa . Po podpięciu pod komputer w drugim serwisie- wykazał uszkodzenie zaworu na pompie paliwowej- zawór ten został wymieniony w pierwszej kolejności- co nic nie dało No i tak jeżdżę od serwisu do serwisu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norni Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 mam ten sam problem jak koledzy wyżej i co jest usterką wie ktoś to napewno nie jest pompa a zawór ? raczej chyba tez nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 przepustnica= pedał gazu polecam jednak w tym kierunku się zainteresować (gadałem z moimi mechanikami i mówią, że znają temat i że to pierdoła), kazałem im wymienić, ale nie wiem czy pamiętali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 no i zaliczam drugi autoryzowany serwis nissana- juz trzeci dzień minął i nie moga ustalić przyczyny...drugi autoryzowany serwis nissana chyba bedzie musiał się poddać :/ Czy ktoś może polecić naprawdę wysokiej klasy serwis nissana w Polsce ?! Wczoraj się dowiedziałem od mechaników w serwisie Forda- że w fordach modelu mondeo ,dość często występuje ten sam problem, czyli utraty mocy- po pdłączeniu pod komputer diagnostyczny nie wykazuje zadnego błędu, wszystko sprawne... W tym przypadku podkręcają obroty o 50 jednostek i problem znika w 80 % przypadków takowej awarii...taka ciekawostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norni Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 podkręcenie obrotów to nie wyjście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oklat Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 podkręcenie obrotów to nie wyjście Witam wszystkich .Ten problem wlasnie przerobilem .Nalezy wymienic czujnik(zawor)na pompie paliwowej Kszt 150EURO A potem WCZYTAC komputerem na nowo w SERWISIE NISANA.LECZ ten serwis musi umiec to zrobic!!! Moge polecic serwis ale jest1500 km na zachud. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregfr Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Powiedzcie Paniowie jak to jest z tym silnikiem? Można to usunąc czy nie ? Chce kupic x traila ale jak czytam o tych problemach to mi sie jakos odwidziało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek134 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 No i ja pokonałem ten problem- przyczyny tej awarii są naprawdę rożne i nie jest to tylko i wyłącznie wina zaworu na pompie paliwowej ! W moim przypadku awarii uległa pompa elektryczna ( pompa przejściowa) mieszcząca się koło zbiornika paliwa cena nowej to 3 650 zł, używka znacznie tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregfr Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 a jak sprawa z intercoolerem ? często się rozszczelnia? Jakos chyba nie wyszły im te silniki. Dzieki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris010271 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam i proszę o pomoc Mam x-traila 2004r z silnikiem 2,2dci 136KM. Mój problem polega na nieregularnym przerywaniu pracy silnika pomiędzy obrotami 2000 a 3000, samochód zachowuje się tak jakby nagle odcięło mu paliwo. Komputer w autoryzowanym serwisie nic nie wykrył. Wymieniłem już filtr paliwa,przepływomierz został wyczyszczony a usterka dalej została. Sytuacja ta powtarza się bardzo nieregularnie, nieraz jeżdżę cały tydzień i nic, a nieraz w ciągu jednego dnia powtarza się kilkukrotnie.Oczywiście tankuję na autoryzowanych stacjach. Jeżeli ktoś miał podobną usterkę to proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lato Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam i proszę o pomoc Mam x-traila 2004r z silnikiem 2,2dci 136KM. Mój problem polega na nieregularnym przerywaniu pracy silnika pomiędzy obrotami 2000 a 3000, samochód zachowuje się tak jakby nagle odcięło mu paliwo. Komputer w autoryzowanym serwisie nic nie wykrył. Wymieniłem już filtr paliwa,przepływomierz został wyczyszczony a usterka dalej została. Sytuacja ta powtarza się bardzo nieregularnie, nieraz jeżdżę cały tydzień i nic, a nieraz w ciągu jednego dnia powtarza się kilkukrotnie.Oczywiście tankuję na autoryzowanych stacjach. Jeżeli ktoś miał podobną usterkę to proszę o pomoc Witam, Wczoraj miałem podobną przygodę. Silnik i rocznik ten sam. Wziąłem to na karb mrozów, zamarzniętego paliwa i wstawiłem do ciepłego garażu. Jutro będę odpalał. Czy u Ciebie to dłuższy problem czy od momentu kiedy zaczęło ostro mrozić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris010271 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam, Wczoraj miałem podobną przygodę. Silnik i rocznik ten sam. Wziąłem to na karb mrozów, zamarzniętego paliwa i wstawiłem do ciepłego garażu. Jutro będę odpalał. Czy u Ciebie to dłuższy problem czy od momentu kiedy zaczęło ostro mrozić ? U mnie nie ma znaczenia czy zima czy lato, natomiast w zimie występuje częściej, i tak już od 8 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.