Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QASHQAI J11 a inne modele,oferty.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze, że jak widzę podchodzisz zdroworozsądkowo. Polecam jeszcze jazdę tucsonem, w realu w wersji Comfort (ma wszystko co trzeba) z 1.6 gdi co ważne wolnossącym, zapłacisz ok.85k już z metalikiem i oponami. Są podatni na negocjacje.

Nie jest demonem szybkości ale do normalnej jazdy wystarcza.

Miejsca na Full i bagażnik 500l do tego kompletnie bezproblemowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.12.2017 o 10:44, manix napisał:

Dobrze, że jak widzę podchodzisz zdroworozsądkowo. Polecam jeszcze jazdę tucsonem, w realu w wersji Comfort (ma wszystko co trzeba) z 1.6 gdi co ważne wolnossącym, zapłacisz ok.85k już z metalikiem i oponami. Są podatni na negocjacje.

Nie jest demonem szybkości ale do normalnej jazdy wystarcza.

Miejsca na Full i bagażnik 500l do tego kompletnie bezproblemowy.

podoba mi się, muszę rozważyć, choć nie wiem czy nie za duży będzie dla małżonki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.12.2017 o 10:30, biner napisał:

 

ale hybryda sporo kosztuje ponad 100 kPLN  i nie wiem czy ktoś  tak chętnie to kiedyś odkupić, bo ja osobiście nie chciałbym auta z CVT jak to się posypie bo to  finansowo zabije.

 

Nie CVT tylko E-cvt. Poza tym jak kupujesz nowe to masz gwarancję więc argument średnio trafiony ;) nie słyszałem jeszcze aby w hybrydzie padła skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.12.2017 o 11:00, biner napisał:

podoba mi się, muszę rozważyć, choć nie wiem czy nie za duży będzie dla małżonki.

Kobiety lubią duże ;)
  W dniu 28.12.2017 o 11:20, pawcio napisał:

Nie CVT tylko E-cvt. Poza tym jak kupujesz nowe to masz gwarancję więc argument średnio trafiony ;) nie słyszałem jeszcze aby w hybrydzie padła skrzynia.

To są już bardzo dopracowane i bezproblemowe skrzynie. Wiem bo mam "tam" kolegę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.12.2017 o 11:20, pawcio napisał:

Nie CVT tylko E-cvt. Poza tym jak kupujesz nowe to masz gwarancję więc argument średnio trafiony ;) nie słyszałem jeszcze aby w hybrydzie padła skrzynia.

nie wiem czy hybrydy tak cieszą się na rynku wtórnym a 12 tysi za wynalazek wiecej płacić ???

jeszcze jest jedno auto nad ktorym się zastanawiam jest to mitsubishi eclipce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.12.2017 o 13:09, biner napisał:

nie wiem czy hybrydy tak cieszą się na rynku wtórnym a 12 tysi za wynalazek wiecej płacić ???

jeszcze jest jedno auto nad ktorym się zastanawiam jest to mitsubishi eclipce

 

Pamiętaj, że hybryda w mieście dużo mniej pali - a to przecież też dość istotny czynnik zakupowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p

 

  W dniu 29.12.2017 o 12:12, btus napisał:

Pamiętaj, że hybryda w mieście dużo mniej pali - a to przecież też dość istotny czynnik zakupowy :)

przy przelocie tego auta w okolicach 8 kkm rocznie za 18 tysi różnicy to nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Dzisiaj oglądałem jeszcze koreańczyka mniejszego od kaśki KIA STONIC i powiem szczerze za 65 kPLN  po rabacie za 1,4 100 PS jest z wyposażeniem prawie jak N-tec a cena kusząca.

Edytowane przez biner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 29.12.2017 o 12:24, biner napisał:

 

 

przy przelocie tego auta w okolicach 8 kkm rocznie za 18 tysi różnicy to nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Dzisiaj oglądałem jeszcze koreańczyka mniejszego od kaśki KIA STONIC i powiem szczerze za 65 kPLN  po rabacie za 1,4 100 PS jest z wyposażeniem prawie jak N-tec a cena kusząca.

 

Kolego, ale wymiarowo to chyba dwa różne samochody ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.12.2017 o 10:30, biner napisał:

kupiec przyszły tak a kupujący nowke nie :) Uważam że acenta tez szybko pójdzie za 3 lata bo będzie tańsza na wtórnym a ja mniej stracę :)

 

Co do wersji Accenta, to mamy Teknę którą użytkuje żona.

Pytałem ją ostatnio gdyby miała zmienić auto to z jakiego elementu wyposażenia by nie zrezygnowała. 

Odpowiedziała bez wahania, że z kamer  i dostępu bezkluczykowego. Może ewentualnie jeszcze z grzanych foteli.

To tak gwoli podpowiedzi co kręci nasze panie. :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z kolei to wyposażenie podstawowe

Tekna Tekna ale N-Tec wydaje się być rozsądnym kompromisem ale z automatu odpadają nam ledy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dla mnie acenta w zupełności by wystarczyła ale musiałbym mieć czujniki lub kamerę cofania ledy to byłoby już bajka ale 13 kPLN różnicy za kamerkę i kilka innych niepotrzebnych bajerów nie bardzo mi się usmiecha. Mam w moim mondeo prawie wszystkie te nowinki a tak naprawde wogole z nich nie korzystam, dlatego teraz chce wziac to co jest naprawde potrzebne, a nie bez sensu wywalac kase na cos, czego nie uzywam.Gdyby ta Visa miala lepsza tapicerkę to w cenie acenty mialbym silnik 1.6 kupilby ładne alu i śmigał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w rodzinie dwie wersje Tekna i Acenta, ale doposażona w pakiet bezpieczeństwa oraz Navi i jak mam obiektywnie porównywać to ta druga wersja w zupełności mi wystarcza. W Teknie nie korzystam z połowy tych bajerów, felgi 19 też nie są mi potrzebne, jedynie co to może brak mi full ledów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 30.12.2017 o 13:46, kakolgda napisał:

Ja mam w rodzinie dwie wersje Tekna i Acenta, ale doposażona w pakiet bezpieczeństwa oraz Navi i jak mam obiektywnie porównywać to ta druga wersja w zupełności mi wystarcza. W Teknie nie korzystam z połowy tych bajerów, felgi 19 też nie są mi potrzebne, jedynie co to może brak mi full ledów.

Wszystko byłoby super tylko w Acenta w cenniku nie ma pakietu bezpieczeństwa do Visa jest a do Acenty nie, co to za polityka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 30.12.2017 o 18:21, biner napisał:

Wszystko byłoby super tylko w Acenta w cenniku nie ma pakietu bezpieczeństwa do Visa jest a do Acenty nie, co to za polityka.

Hmm to do tej wersji po lifcie już nie ma takiej opcji ? Nawet nie wiedziałem. Może specjalnie to zrobili bo doposażeniu samochodu w te dwa pakiety można było uzyskać naprawdę fajne auto.

 

W ogóle w tym QQ po lifcie są już w standardzie czujniki cofania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
  W dniu 31.12.2017 o 10:12, kakolgda napisał:

... W ogóle w tym QQ po lifcie są już w standardzie czujniki cofania ?

Czy tak trudno wejść na stronę Nissana i zerknąć w specyfikację ?

Ktoś udzielając Ci odpowiedzi się "walnie", ty nie sprawdzając informacji zamówisz, .... a przy odbiorze "zdziwko"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 31.12.2017 o 10:12, kakolgda napisał:

Hmm to do tej wersji po lifcie już nie ma takiej opcji ? Nawet nie wiedziałem. Może specjalnie to zrobili bo doposażeniu samochodu w te dwa pakiety można było uzyskać naprawdę fajne auto.

 

W ogóle w tym QQ po lifcie są już w standardzie czujniki cofania ?

Od NC w górę... Można dokompletować(Czujniki parkowania tyłem KE511-99902 658 zł

Czujniki parkowania przodem – zestaw główny KE512-99905 867 zł + montaż).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak podchodzi do tego Nissan ale np takie dokładane czujniki pakietowe nie są zakładane w fabryce tylko na placu centralnym w Mszczonowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy rzeźba. Napisałem jak jest w Toyocie. Ja mam fabryczne w teknie i pokazuje tak.

4630de9b375ec6d296539f665a622b41.jpg

 

796edfbc85f04baddd3a832042ed22f5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 2.01.2018 o 18:31, biner napisał:

Tak to jest super ale jak to wygląda w tych dołożonych

U mnie w lewym rogu przed szybą umieścili dodatkowy ekranik na którym pokazuje odległości od czujników w cm (przód i tył) oraz pika i mówi jaka odległość,tyle tylko,że po angielsku.Pikanie albo mówienie można wyłączyć albo może być to i to,jutro zrobię zdjęcie jak to wygląda.

post-62161-0-99824000-1515051651_thumb.jpg

post-62161-0-62363000-1515051668_thumb.jpg

Edytowane przez tz1609
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 2.01.2018 o 20:03, bambus napisał:

Panowie! QASHQAI J11 a inne modele,oferty

 

No to ja powrócę do tematu zgodnie z zaleceniem Kolegi :)

W związku z ciągłymi problemami z obecnym QQ ( można poczytać w dziale o silniku 1,6 ) zaczynam szukać jakiejś alternatywy - musi to być auto z normalnym benzynowym silnikiem , bez turbin i żadnych udziwnień - wyboru za dużego nie ma i praktycznie wszyscy kandydaci to Japończyki :

Toyota RAV4 

Mazda CX5 lub 6

Ostatnio miałem okazję pooglądać i pojeździć Outlanderem 2.0 CVT - silnik 150 KM muł jak cholera w porównaniu do 1,6 z QQ ale auto tak spokojne i proste , że mnie urzekło - podobno auto praktycznie bezawaryjne - czy ktoś z Was miał może coś więcej do czynienia z Mitsubishi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 3.01.2018 o 20:15, bambus napisał:

Bez turbiny to jeszcze Subaru Forester i Honda CRV.

 

Fakt Honda CRV też oglądałem ale automat 5 biegów a nowa będzie 1,5 turbo CVT - ale za Subaru wielkie dzięki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...