Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Proste pytania - Szybkie odpowiedzi


Adriel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc jak Ci padnie i zadzwonisz po Assistance - "dogadaj" się z lawieciarzem by nie odpalał przy użyciu boostera - tylko zawiózł na lawecie. Bo wg regulaminu jak auto przyjedzie na kołach - nie będzie z tytułu assistance samochodu zastępczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie będę ładować, nie po to dałem za auto stówe, żeby akku ładować... Jak padnie to wymienia, a jak będzie potem problem to podziękuję nissanowi przed końcem 5 letniej gwarancji... I juz mnie nie zobaczą. 

W Nissanie już płaczą
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pavllo napisał:

Nic nie będę ładować, nie po to dałem za auto stówe, żeby akku ładować... Jak padnie to wymienia, a jak będzie potem problem to podziękuję nissanowi przed końcem 5 letniej gwarancji... I juz mnie nie zobaczą. 

Wolna wola... nie ładuj.Tylko, że los jest złośliwy i może bateria klęknąć w bardzo niedogodnym momencie, i wtedy dopiero Ci krwi napsuje...(Czego Tobie nie życzę)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, rozumiem, że wam - wszystkim te akku padły, po kolei ? No bo rozumiem, że każdy qq od jakiegoś rocznika ma ten super system ładowania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu. Dodam, że mi akurat w najmniej oczekiwanym momencie - gdy miałem kogoś zawieźć na lotnisko. Żona zawiozła samochodem teściowej - a ja prawie godzinę czekałem na assistance. A potem... okazało się, że samochód zastępczy się nie należy - a ASO zajęło jeden dzień roboczy badanie aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo skoro qq jeździ tyle setek tysięcy czy milion/y to jakby każdemu padł akku to... Byłoby wesoło :)

Wiem, że zawsze awaria jest nie w porę... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pavllo ale Ty masz silnik 1,6 a w tych silnikach tak jak i w dieslach to chyba już problem z aku nie występował. W kosiarkach sporej grupie ludzi padł aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.6b też padają i to coraz częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, JACKO29 napisał:

W 1.6b też padają i to coraz częściej.

czy w nowym egzemplarzu robiłeś już przeróbkę do ładowania akku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pavllo napisał:

czy w nowym egzemplarzu robiłeś już przeróbkę do ładowania akku?

 

Na razie nie,nie pojawiają się na razie objawy z poprzedniej Kaśki

5 godzin temu, Brzyk napisał:

Jacko
Gdzieś pisałeś o trzeszczenie na poduszce silnika.
Która to była?

Górna od silnika i nie trzeszczenie a stukot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega jeździ QQ 1.6 tecna i nigdy nie miał żadnego problemu z akumulatorem czy silnikiem, ale on generalnie ma dopiero 30kkm przez 4 lata. Czytając te wpisy i padających akumulatorach zaczynam myśleć, że Nissan z tym wprowadzaniem innowacji nie przesadza w reklamach. Do tej pory problemy z akumulatorami dopadały ludzi którzy mało jeżdżą albo mają stare aku, lub niesprawne systemy ładowania. Nissan wprowadził system "rozładowywania" aku podczas jazdy.

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam na razie żadnych objawów z akku. Ale z ciekawości sprawdzam dzis napięcie akku po przyjezdzie z pracy... 12.26v...myślę, super, powoli sie zaczyna... Ale ide do auta żony (ma w aucie normalne ładowanie + wyłączony na stałe s&s) a tam... 12.27v...

Kurde zima? Inne wskazania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Afrance napisał:

W zimie to normalne chodź aku wydaje się lekko niedoladowany optymalnie powinno być 2.4 w lecie wyzsze

Sent from my SM-A530F using Tapatalk
 

Jednak wyższe... Taki trzeba doładowywać już!

,,

Napięcie naładowanego akumulatora na wyłączonym silniku (min. godzinę po zgaszeniu silnika)

Powinno wynosić od 12.5V do 12.8V. Jeśli napięcie naszego akumulatora wynosi mniej niż 12.5V to oznacza, że nasz akumulator jest niedoładowany lub zużyty, potrzebne będą pomiary profesjonalnymi urządzeniami które możemy bezpłatnie wykonać w większości sklepów z akumulatorami. Jeśli na mierniku zobaczymy 10.5V i do tego mamy problem z uruchomieniem pojazdu, oznacza to, że nasz akumulator ma najprawdopodobniej zwarcie w celi. Tutaj nie pozostaje nam nic innego jak jego wymiana na nowy.''

Cytat z https://akustrefa.pl/poradnik-eksperta-2/item/1107-jakie-napiecie-spoczynkowe-powinien-miec-akumulator

W łódce mam 10 letnie Delphi Marine. Na pierwszej fotce po tygodniu bezruchu w temperaturze -4C mają takie napięcie, a na drugiej parę minut po uruchomieniu. Na wszelki wypadek mam w rezerwie jeszcze Centrę+ na zapasie. Została po zezłomowanej Astrze. nie ładowałem 3 miesiące, jutro ją sprawdzę...

004.jpg

005.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze dziś jedno pytanko 1f642.png?_nc_eui2=AeFqrbCz5bt5RXW3PbJDd:)

Po sprawdzeniu VINu pokazuje mi kraj producenta Wielka Brytania a Qashqai z kierownica po lewej stronie wiec rozumiem ze to przekładka czy tak ??

 

 

 

Jedno z pytań dotyczące Qashqaia ,wyłowione z Fb...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie,niektóre produkowane są w St.Petersburgu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy już było, ale nie potrafię znaleźć tematu dot. mojej sprawy w J11.

 

Mianowicie,

gdzie, pod co, macie podłączone kamerki (wideorejstrator) z przodu, tak, by nie angażować wejścia zasilania znajdującego się w tunelu pod radiem?

Samochód na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączenie pod zasilanie gniazda w schowku. Po zdjęciu półki dla pasażera. Kabla od lusterka starczyło bez problemu.

Dodatkowo zrobiłem to na przetwornicy dla Arduino i dodałem przekaźnik opóźniający załączenie zasilania na 10 sek oraz dwa gniazda USB. Może ktoś powie że niepotrzebnie ale szybkie odłączenie i podłączenie zasilania zawiesza czasami kamerkę. W Nissanie stacyjka nie przerywa gwałtownie zasilania jak w innych markach ale dla spokoju ducha....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, RAMA napisał:

Podłączenie pod zasilanie gniazda w schowku. Po zdjęciu półki dla pasażera. Kabla od lusterka starczyło bez problemu.

Dodatkowo zrobiłem to na przetwornicy dla Arduino i dodałem przekaźnik opóźniający załączenie zasilania na 10 sek oraz dwa gniazda USB. Może ktoś powie że niepotrzebnie ale szybkie odłączenie i podłączenie zasilania zawiesza czasami kamerkę. W Nissanie stacyjka nie przerywa gwałtownie zasilania jak w innych markach ale dla spokoju ducha....

Dzieki za podpowiedź!

Masz może jakieś zdjęcie jak to wygląda u Ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...