Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Proste pytania - Szybkie odpowiedzi


Adriel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, tomkek1912 napisał:

88kkm, ale moje to 27 kkm przez niecałe 2,5 roku.

Ja jak zmieniałem w tym roku, przy 95 tys. to z tyłu tarcza była w na tyle dobrym stanie ze ją olałem i wymieniłem wszystko pozostałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Smakor napisał:

Tarcze 2x po 22 tys przebiegu??? To nawet klocki powinny 2x tyle wytrzymać.

To było,albo celowe działanie w fabryce,albo obsługi przedsprzedażowej.Lewa tarcza padła(wibrowała )już po 3 tys,więc kupiłem same tarcze ,bardzo dobre Japan Line i założyłem bez wymiany klocków...no przecież były nowe.I to był mój błąd,który ujawnił się po następnych 8 tys na nowych tarczach.Wtedy kupiłem nawiercane Zimmermanny z klockami i zacząłem od rozbierania wszystkiego.  Okazało się,że ktoś zakleił cały tłoczek i prowadnice klocków pastą głuszącą,która powinna być nałożona tylko na plecy klocka.I to było tylko na lewym kole.Przez to klocek i tłoczek tarł cały czas rozgrzewając tarcze,co spowodowało jej pokrzywienie.Teraz po wyczyszczeniu mam juz 12 tys na Zimmermannach i jest ok!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jakie klocki polecacie na przód by nie piszczały i dłużej wytrzymały ?
Piszczace klocki to objaw ich zużycia, ponieważ mają one "czujnik" akustyczny, a nie typowy czujnik, który Ci zapali kontrolkę na desce. Właśnie wymieniam tarcze i klocki na TRW.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, joys napisał:

Piszczace klocki to objaw ich zużycia, ponieważ mają one "czujnik" akustyczny, a nie typowy czujnik, który Ci zapali kontrolkę na desce. Właśnie wymieniam tarcze i klocki na TRW.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
 

Nie o to mu chodziło w pytaniu?

Niektóre klocki piszczą... po prostu przy każdym hamowaniu. Na tym forum jeszcze nikt się na to nie skarżył. Ale w swoim życiu miałem już takie, które po miesiącu wywaliłem bo wstyd jeździć było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Karminadel napisał:

Nie o to mu chodziło w pytaniu?

Niektóre klocki piszczą... po prostu przy każdym hamowaniu. Na tym forum jeszcze nikt się na to nie skarżył. Ale w swoim życiu miałem już takie, które po miesiącu wywaliłem bo wstyd jeździć było.

Piszę o moim doświadczeniu, klocki piszczały (wcześniej było cicho) bo starły sie na tyle, że blaszki zaczęły trzeć o tarczę. 
 

P.S.  Przecież napisałem na jakie klocki wymieniam ja, więc nie wiem czego nie rozumiesz?

Edytowane przez joys
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja już jedne wymieniłem i piszczały przy hamowaniu , straszny badziew 

a obecne szybko poleciały po ostrej jeździe

teraz czas na coś lepszego i szukam ,

co polecacie  ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie są TRW.

Piszczenie klocków nie musi oznaczać że się kończą. Jak się jakieś strasznie twarde kupi to też piszczą i piszczą aż tarcza tylko do wymiany się kwalifikuje. Czasem jak jakiś no name'owy producent i materiały w klocku przypadkowe mogą być to i piszczeć potrafią.

Brecki też nie piszczą. I chwalone są...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Brzyk napisał:

w moim SXie - piszczą od początku - seryjne - nie jest to tragedia - ale przynajmniej wiem z daleka że moja wraca do domu :)

Gdzie takie kupić???? :jump:

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Klocki wymienione na TRW 

przednie można  samemu wymienić tak prosto jest to zrobione, ale tył już tylko serwis bo trzeba odblokować tłoczki przez kompa i nie każdy warsztat to zrobi . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się bez kompa

Mniej więcej robi się to tak:

1-odpinasz kostkę od elektryki (pomijam temat odkręcania jarzma i samej wymiany klocków)

2-przewód dwużyłowy podpięty do akumulatora i sterujesz zaciskiem. Tam są dwa piny więc zmiana biegunowości powoduje zmianę kierunku
  obrotów silniczka.

3-Odkręcasz na maksa.

4-Po wymianie zmiana biegunowości i dociskasz klocki.

5-Podpinasz kostkę i kilka razy zwalniasz i zaciskasz zacisk za pomocą klawisza w środku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę tego sam robił.
Ale zapytam
a gdy postawie auto na nie zaciągniętym hamulcu ręcznym.
To klocki nie są Ściśnięte?
Działają chyba hydraulicznie?
Tzn tradycyjnie?
Czyli wymiana tradycyjnie? Bez kompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QQ to nie mercedes raczej nie potrzeba kompa do zavlokowania pompy. Klocki na recznym nie sa zacisniete, nie znam QQ, ale  z reguly takie auta maja w tylnich tarczach wewnwtrze klocki bebnowe i one odpowiadaja za reczny. Te okladziny starczaja na zycie calego auta , jesli nie bylo z tym problemow , typu zablokowaly sie 

Edytowane przez Kazik_R52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać w Qq elektryczny ręczny jest i stąd tyle zachodu. W Pulsarze ręczny jest tradycyjny to i klocki wystarczy zdjąć, założyć nowe i żadnych macherów robić nie trzeba...

Tak jak poprzednik napisał za ręczny odpowiada ten wewnętrzny bęben, ale może jak jest on l elektryczny to i kupa wtyczek komplikujących życie dochodzi...

Edytowane przez kravvsebb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co tak się bawić jak pokazano na filmie???, trzeba zrobić jak napisałem w poprzednim poście tylko trzeba przeprowadzić przewody z akumulatora do silnika zacisku, zdjąć wtyczkę, dotknąć do pinów silniczka przewody cofnąć tłoczek do oporu i to wszystko. Następnie wymieniamy klocki jak we wszystkich samochodach.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co tak się bawić jak pokazano na filmie???, trzeba zrobić jak napisałem w poprzednim poście tylko trzeba przeprowadzić przewody z akumulatora do silnika zacisku, zdjąć wtyczkę, dotknąć do pinów silniczka przewody cofnąć tłoczek do oporu i to wszystko. Następnie wymieniamy klocki jak we wszystkich samochodach.
Nie każdy ma myk do elektryki, więc podałem bezpieczną metodę

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to dawno opisywałem.Dodatkowo,można dodać,że jak założymy klocki to regulację robimy klawiszem hamulca.Ustawia się wtedy samoczynnie tak jak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 6.11.2019 o 16:45, Kazik_R52 napisał:

QQ to nie mercedes raczej nie potrzeba kompa do zavlokowania pompy. Klocki na recznym nie sa zacisniete, nie znam QQ, ale  z reguly takie auta maja w tylnich tarczach wewnwtrze klocki bebnowe i one odpowiadaja za reczny. Te okladziny starczaja na zycie calego auta , jesli nie bylo z tym problemow , typu zablokowaly sie 

Tak - nie znasz QQ.

Wszystko co napisałeś nie odnosi się do QQ. Więc lepiej skasować Twój post i potem mój.

Edytowane przez Karminadel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...