kravvsebb Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 10 godzin temu, tomkek1912 napisał: 88kkm, ale moje to 27 kkm przez niecałe 2,5 roku. Ja jak zmieniałem w tym roku, przy 95 tys. to z tyłu tarcza była w na tyle dobrym stanie ze ją olałem i wymieniłem wszystko pozostałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 30 minut temu, Smakor napisał: Tarcze 2x po 22 tys przebiegu??? To nawet klocki powinny 2x tyle wytrzymać. To było,albo celowe działanie w fabryce,albo obsługi przedsprzedażowej.Lewa tarcza padła(wibrowała )już po 3 tys,więc kupiłem same tarcze ,bardzo dobre Japan Line i założyłem bez wymiany klocków...no przecież były nowe.I to był mój błąd,który ujawnił się po następnych 8 tys na nowych tarczach.Wtedy kupiłem nawiercane Zimmermanny z klockami i zacząłem od rozbierania wszystkiego. Okazało się,że ktoś zakleił cały tłoczek i prowadnice klocków pastą głuszącą,która powinna być nałożona tylko na plecy klocka.I to było tylko na lewym kole.Przez to klocek i tłoczek tarł cały czas rozgrzewając tarcze,co spowodowało jej pokrzywienie.Teraz po wyczyszczeniu mam juz 12 tys na Zimmermannach i jest ok!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Ja przejechałem 85 kkm i myślę że jeszcze spokojnie przejadę do 95 kkm. \\tarcze wycierają się równo bez rys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kebry Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Jakie klocki polecacie na przód by nie piszczały i dłużej wytrzymały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joys Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Jakie klocki polecacie na przód by nie piszczały i dłużej wytrzymały ?Piszczace klocki to objaw ich zużycia, ponieważ mają one "czujnik" akustyczny, a nie typowy czujnik, który Ci zapali kontrolkę na desce. Właśnie wymieniam tarcze i klocki na TRW. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 8 minut temu, joys napisał: Piszczace klocki to objaw ich zużycia, ponieważ mają one "czujnik" akustyczny, a nie typowy czujnik, który Ci zapali kontrolkę na desce. Właśnie wymieniam tarcze i klocki na TRW. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Nie o to mu chodziło w pytaniu? Niektóre klocki piszczą... po prostu przy każdym hamowaniu. Na tym forum jeszcze nikt się na to nie skarżył. Ale w swoim życiu miałem już takie, które po miesiącu wywaliłem bo wstyd jeździć było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joys Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) 16 minut temu, Karminadel napisał: Nie o to mu chodziło w pytaniu? Niektóre klocki piszczą... po prostu przy każdym hamowaniu. Na tym forum jeszcze nikt się na to nie skarżył. Ale w swoim życiu miałem już takie, które po miesiącu wywaliłem bo wstyd jeździć było. Piszę o moim doświadczeniu, klocki piszczały (wcześniej było cicho) bo starły sie na tyle, że blaszki zaczęły trzeć o tarczę. P.S. Przecież napisałem na jakie klocki wymieniam ja, więc nie wiem czego nie rozumiesz? Edytowane 23 Października 2019 przez joys 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kebry Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 a ja już jedne wymieniłem i piszczały przy hamowaniu , straszny badziew a obecne szybko poleciały po ostrej jeździe teraz czas na coś lepszego i szukam , co polecacie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kebry Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 -joys- klocki były prawie całe ale tak piszczały że masakra pewnie nie zrozumiałeś o co chodzi ,no ale... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Ja mam obecnie komplet textara z przodu.Nie piszczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravvsebb Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 U mnie są TRW. Piszczenie klocków nie musi oznaczać że się kończą. Jak się jakieś strasznie twarde kupi to też piszczą i piszczą aż tarcza tylko do wymiany się kwalifikuje. Czasem jak jakiś no name'owy producent i materiały w klocku przypadkowe mogą być to i piszczeć potrafią. Brecki też nie piszczą. I chwalone są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 w moim SXie - piszczą od początku - seryjne - nie jest to tragedia - ale przynajmniej wiem z daleka że moja wraca do domu :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drds Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 8 godzin temu, Brzyk napisał: w moim SXie - piszczą od początku - seryjne - nie jest to tragedia - ale przynajmniej wiem z daleka że moja wraca do domu Gdzie takie kupić???? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kebry Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Klocki wymienione na TRW przednie można samemu wymienić tak prosto jest to zrobione, ale tył już tylko serwis bo trzeba odblokować tłoczki przez kompa i nie każdy warsztat to zrobi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Da się bez kompa Mniej więcej robi się to tak: 1-odpinasz kostkę od elektryki (pomijam temat odkręcania jarzma i samej wymiany klocków) 2-przewód dwużyłowy podpięty do akumulatora i sterujesz zaciskiem. Tam są dwa piny więc zmiana biegunowości powoduje zmianę kierunku obrotów silniczka. 3-Odkręcasz na maksa. 4-Po wymianie zmiana biegunowości i dociskasz klocki. 5-Podpinasz kostkę i kilka razy zwalniasz i zaciskasz zacisk za pomocą klawisza w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Nie będę tego sam robił.Ale zapytam a gdy postawie auto na nie zaciągniętym hamulcu ręcznym.To klocki nie są Ściśnięte? Działają chyba hydraulicznie?Tzn tradycyjnie?Czyli wymiana tradycyjnie? Bez kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) QQ to nie mercedes raczej nie potrzeba kompa do zavlokowania pompy. Klocki na recznym nie sa zacisniete, nie znam QQ, ale z reguly takie auta maja w tylnich tarczach wewnwtrze klocki bebnowe i one odpowiadaja za reczny. Te okladziny starczaja na zycie calego auta , jesli nie bylo z tym problemow , typu zablokowaly sie Edytowane 6 Listopada 2019 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravvsebb Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) Widać w Qq elektryczny ręczny jest i stąd tyle zachodu. W Pulsarze ręczny jest tradycyjny to i klocki wystarczy zdjąć, założyć nowe i żadnych macherów robić nie trzeba... Tak jak poprzednik napisał za ręczny odpowiada ten wewnętrzny bęben, ale może jak jest on l elektryczny to i kupa wtyczek komplikujących życie dochodzi... Edytowane 6 Listopada 2019 przez kravvsebb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joys Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Myślę, że zasada dzialania hamulca ręcznego jest taka sama, lub podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Po co tak się bawić jak pokazano na filmie???, trzeba zrobić jak napisałem w poprzednim poście tylko trzeba przeprowadzić przewody z akumulatora do silnika zacisku, zdjąć wtyczkę, dotknąć do pinów silniczka przewody cofnąć tłoczek do oporu i to wszystko. Następnie wymieniamy klocki jak we wszystkich samochodach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joys Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Po co tak się bawić jak pokazano na filmie???, trzeba zrobić jak napisałem w poprzednim poście tylko trzeba przeprowadzić przewody z akumulatora do silnika zacisku, zdjąć wtyczkę, dotknąć do pinów silniczka przewody cofnąć tłoczek do oporu i to wszystko. Następnie wymieniamy klocki jak we wszystkich samochodach.Nie każdy ma myk do elektryki, więc podałem bezpieczną metodę Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Już to dawno opisywałem.Dodatkowo,można dodać,że jak założymy klocki to regulację robimy klawiszem hamulca.Ustawia się wtedy samoczynnie tak jak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 A nie jest to wszystko opisane w instrukcjach serwisowych Nissana dostępnych w necie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Tego na pewno nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 6.11.2019 o 16:45, Kazik_R52 napisał: QQ to nie mercedes raczej nie potrzeba kompa do zavlokowania pompy. Klocki na recznym nie sa zacisniete, nie znam QQ, ale z reguly takie auta maja w tylnich tarczach wewnwtrze klocki bebnowe i one odpowiadaja za reczny. Te okladziny starczaja na zycie calego auta , jesli nie bylo z tym problemow , typu zablokowaly sie Tak - nie znasz QQ. Wszystko co napisałeś nie odnosi się do QQ. Więc lepiej skasować Twój post i potem mój. Edytowane 15 Listopada 2019 przez Karminadel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.