Bartezm Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 na dziś prace remontowe zakończone... a to z dzisiejszej wycieczki: Do dvpy te patrole... wyjechaliśmy im Xem od frontu to z wrażenia się pozakopywały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 na dziś prace remontowe zakończone... a to z dzisiejszej wycieczki: 20170305_111302.jpg20170305_111305.jpg20170305_111309.jpg20170305_111342.jpg20170305_111634.jpg Do dvpy te patrole... wyjechaliśmy im Xem od frontu to z wrażenia się pozakopywały... Ciasto mieli dobre ) Bartek pisales gdzies na forum o tym zajumanym Patrolu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 nic nie pisałem - robiłem remont przedpokoju - teraz obiaduje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 GV vs t30 Komentarze plz, który lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 T30 wygląda nie wygląda tak bulwarowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 T30 wygląda nie wygląda tak bulwarowo wygląda staro przy vitarze... zwłaszcza w środku... poza asfaltem też raczej ustępuje - znacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 (edytowane) Ale nie wygląda tak "plastikowo". GV bardziej do kobiety pasuje, tylko nie mówię że X jest męski . Nie mniej bardziej niż GV P.S. Koledzy szukam trochę po necie i się zastanawiam nad virusem do T30. Mój jest z 2004 roku, 2,2diesel 136KM, 315Nm. Bez DPFa. Jak myślicie, ten silnik nadaje się do virusa?? Podobno ma małe kanały olejowe w głowicy i czy to nie zaszkodzi mu?? Edytowane 25 Marca 2017 przez strus251 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Poszukaj na forum, było o chipowaniu yd22. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Poszukałem i chyba rezygnuję. Mnie głównie zależy na Nm a nie na KM i jak mam mieć dodatkowe jakieś problemy z dwumasą czy coś to dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Chodzi o to że ktoś zrobił i jeździ. Nie pamiętam usera i w którym temacie to było. Może ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Tak, trafiłem na wątki. Nawet doczytałem że ja mam Denso a Bosch co dodatkowo komplikuje sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Według mnie robić - przy delikatnej jeździe spadnie spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 No ja akurat na spalanie nie patrzę. Bardziej w celu ciągania kempingu. Niby jest dobrze ale jak może być lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 No ja akurat na spalanie nie patrzę. Bardziej w celu ciągania kempingu. Niby jest dobrze ale jak może być lepiej Czyli lepiej nie kombinuj, bo skoro do cepki wystarczy, to po co ulepszać? Lepiej sprzedać i kupić coś mocniejszego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Dla tego zapytałem jak to wygląda w tym silniku . Dopiero conkupilem to ze sprzedaniem jeszcze chwila . Najpierw trzeba B+E zrobić bo z następnym holownikiem już będzie potrzebne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomir82 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Nie żeby coś się zepsuło, pytam przyszłościowo, może ktoś jest z okolic i wie: dobry mechanik do X w Gorzowie Wlkp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 W wiocha.pl: Kierowca pomaga babci przejść przez pasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Czy ktoś zna przeznaczenie tego elementu w T31?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Ucho do holowania, pewnie ćwiartkę ci odwrotnie wspawali pod Gnieznem jak auto ściągnęli od niemca co płakał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Ucho do holowania, pewnie ćwiartkę ci odwrotnie wspawali pod Gnieznem jak auto ściągnęli od niemca co płakał Hmmm.. Mój obecny X-trail ma polski rodowód ,brak szpachlu gdziekolwiek i i nowego lakieru więc raczej na pewno Twoja diagnoza jest błędna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiones Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Witajcie. Jest to mój pierwszy post na forum więc chciał bym się grzecznie przywitać: Dzień Dobry! Dwa miesiące temu stałem się szczęśliwym (jeszcze ) posiadaczem Nissana X-trail z 2005r. Samochód pochodzi z pewnych rąk ponieważ odkupiłem go od swojego szefa, który to zakupił go 8 lat temu sprowadzonego z Niemiec. Jak wiadomo od dziadka, lekarza itd. Znam więc historię samochodu i wiem, że nie przechodził on żadnych poważnych napraw a wymieniane były jedynie podzespoły i płyny "eksploatacyjne" . Obecnie samochód ma przebieg 207 tyś.km, zakładając, że był autentyczny w chwili sprowadzenia. Po tych dwóch miesiącach obcowania zrodziło się w mojej głowie mnóstwo pytań i problemów, które chciał bym rozwiązać i prosić oczywiście Was o pomoc. Więc tak: 1. Mam problem z identyfikacją silnika. Szef twierdzi, że jest to typowo japońska i bezawaryjna konstrukcja. Wnioskuję więc, że powinna ona mieć oznaczenie Di i 114 KM. Z dowodu wynika jednak, że samochód ma 100 KW, a więc 136 KM czyli dCi. Na klapie mam natomiast naklejone Cdi (dokładnie w takiej kolejności są literki). Nigdzie nie znalazłem takiego oznaczenia silnika. Po wpisaniu VIN wyskoczyło mi: ENGINE YD22ETI (YD22ETI(YD22DDTI)ENGINE) Nic mi to nie mówi niestety. 2. Z racji tego, że szef niczego specjalnego z tym silnikiem nie robił, bo i nic się nie psuło, mam do Was pytanie: czy powinienem zadbać o coś "za wczasu"? Chciał bym pojeździć trochę tym samochodem i w związku z tym przeprowadzić niezbędne naprawy i regeneracje w momencie kiedy samochód jest na chodzie i mogę spokojnie i powoli w niego inwestować a nie dowieźć lawetą do mechanika. Naczytałem się w necie o zapieczonych wtryskach i wytartych turbinach stąd moje pytanie... 3. Cieknący intercooler. - tej usterki byłem świadomy przed zakupem. Szef zresztą polecił aby zapytać na forum o pewnego Pana, który podobno naprawia te intercoolery poprzez przylutowanie lamel do ramki na stałe. Po tym zabiegu podobno problem wycieków znika. Jest już to dla mnie dość uciążliwe ponieważ przypalający się olej zaczyna dymić i śmierdzieć w kabinie. Mógł bym prosić o jakiś namiar? 4. Radio - chciał bym wymienić na coś bardziej nowoczesnego. Najlepiej na androidzie, z bluetooth itd. Było by już zupełnie rewelacyjnie gdyby obsługiwało sterowanie w kierownicy. Szukałem u nas i u chińczyków na Ali ale też naczytałem się, że nie wszystko pasuje, że ramki wystają albo są za małe itd. Może ktoś polecić coś sprawdzonego? 5. Wzmocnienie silnika, chip tunning itd. Nie ukrywam, że chciał bym , ale chciał bym również aby było to bezpieczne do silnika i zrobione profesjonalnie. Jak ustalimy co to a silnik czy moglibyście napisać u kogo to najlepiej zrobić? Czy silnik powinien być w jakiś sposób przygotowany do tego zabiegu w sensie regeneracji turbiny czy innych rzeczy? Jakiego przyrostu można się spodziewać? 6. Zdolności terenowe i opony. Tutaj mam również dylemat. Samochód będzie przeze mnie używany w pracy. Wiąże się ona z częstymi wyjazdami głównie na żwirownie, kopalnie odkrywkowe, obiekty hydrotechniczne. Teren nie jest jakiś specjalnie ciężki, nie ma stromych wzniesień itd. ale jest niekiedy bardzo grząsko i mokro. Do tego dochodzą koleiny po ciężkim sprzęcie kopalnianym jak wozidła, wywrotki, koparki itd. Do tego dochodzi temat dojazdów. Niestety w zasięgu mam całą Polskę więc chciał bym pójść na jakiś kompromis i dobrać takie opony, żeby w miarę sprawdziły się na żwirowniach i jednocześnie dały możliwość podróży autostradą z prędkością ~140km/h tak żebym słyszał własne myśli . W tej chwili mam zwykłe szosowe opony i samochód przeszedł już test bojowy. Z 2 na 3 żwirownie wyjechał o własnych siłach . Jest to o tyle dobry wynik,że wcześniejszy Peugeot Partner wyjeżdżał z 1 na 10 Wiem, że się rozpisałem strasznie ale będę Wam niezmiernie wdzięczny za każdą pomoc i sugestię! Pozdrawiam! Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiones Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Ok. Dzięki za odpowiedź. W takim razie temat zagadkowej kolejności literek jest wyjaśniony Same raczej nie odpadły więc za pewne masz rację, że coś było robione z klapą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 CDi to oznaczenie diesli mercedesa,moze zamiana ilterek dci na cdi była celowa aby uatrakcyjnić samochód lub zwiekszyć jego wartośc ? Ten silnik ma 136km. Ciekawe z ktorego miesiąca? Chyba od października 2005 r w tym modelu były montowane filtry dpf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 ad1 Jak w dowodzie - 136 kunia ad2 nic nie rób, zamiast w remonty kase pakuj do skarbonki (tak po 500 miesięcznie) jak uzbierasz - sprzedaj Xa i kup coś nowszego ad3 IC - sposobów jest kilka... albo dać do wspawania nowego rdzenia lub przerobić i mieć IC w zderzaku - tam gdzie powinien być... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78906-nieszczelny-intercooler-naprawa/page-5? ad4 pełna dowolność uzależniona od budżetu - wszystko da się zrobić i wszystko bedzie pasić... ad5 po pierwsze jedź na hamownie i sprawdź w jakiej kondycji masz silnik... jak poniżej 130 to odpuść temat... jeśli zdrowy to możesz cisnąć ile chcesz... 170KM z samego programu nie powinno być jakimś wielkim wysiłkiem dla silnika... INNA SPRAWA SPRZĘGŁO... ad6 do wyboru do koloru... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85649-t30-podniesienie-zawieszenia-x-trail/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99821-jakie-opony-polecacie/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/45916-x-trail-opony-zimowe-felgi/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103925-opony-wielosezonowe/ ni i pamiętaj o sprzęgle chyba że lubisz ten słodki zapach a jak chcesz jeszcze podłubać i masz dużo czasu to takie fajne dodatki: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86216-wyciszanie-wyg%C5%82uszanie-x-trail-fotorelacja/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/76327-oil-catch-tank-do-naszych-x-ow/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/105458-projektor-hud/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78399-komputer-pokladowy-w-x-trailu-wszystkie-maja/?hl=%20komputer%20%20pok%C5%82adowy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiones Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Dzięki wielkie @Bartezm !!! Po Twoich linkach widzę, że przerabiałeś to i owo w swoim Xie Co do IC to wymienię pewnie rdzeń. O opony muszę jeszcze dopytać ale to już w odpowiednim wątku. Umknęła mi jeszcze jedna rzecz a mianowicie wskaźnik paliwa. Nie wiem czego poziom on wskazuje ale na pewno nie jest to poziom paliwa W ogóle zachowuje się jak by żył własnym życiem. Zauważyłem, że im cieplej na zewnątrz tym mam więcej paliwa w baku Do tego zawsze gdy odkręcam korek to słyszę długie i dość głośne syknięcie. Tak jak by się odpowietrzał czy coś? Tankowanie też nie jest proste bo co chwila wybija mi pistolet, muszę lać dosyć wolno żeby go do pełna zatankować a i tak wskaźnik paliwa nigdy mi nie pokazał 100%. Reasumując - nie warto inwestować, do póki jeździ to nic nie robić i zbierać na nowszego? Niestety z nowszych samochodów nie bardzo mi cokolwiek podchodzi. Jedyne co spełniło by moje oczekiwania to chyba Iveco Daily 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.