JACKO29 Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Koszty to około 4zł. same oporniki i troszkę własnej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K2o Opublikowano 24 Marca 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2024 Te oporniki będą dobre?https://allegro.pl/oferta/620r-0-25w-rezystor-opornik-620ohm-1-4w-x-50-8158218400https://allegro.pl/oferta/4k3-1-0-4w-rezystor-miniatura-4-3k-50szt-1157-8653343195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2024 Jeśli dobrze pamiętam to tak. No tak,widzę temat obudzony po 3ch latach odżył...i aku też żyje,długie trasy mu nie straszne.Jest wsio OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K2o Opublikowano 24 Marca 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2024 To super, że z akumulatorem wszystko ok. Mam zamiar u siebie to zamontować. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 29 Marca 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2024 Mi oryginalny akumulator padł jako jednemu z pierwszych w pół roku po zakupie nowego auta (jakoś tak we wrześniu 2014). Po ciężkich bojach akumulator został wymieniony na nowy - innego typu (w sumie nie wiem jaki bo był obrandowany logiem Nissana). Od tamtej pory ten nowy jest w bardzo dobrej kondycji, działa bez problemów (9,5 roku). Nic nie grzebałem w ustawieniach ładowania. Widać - odpowiednio dobrany akumulator może działać z fabrycznymi ustawieniami ładowania które sam też wielokrotnie krytykowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 3 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2024 No i pochwaliłem za bardzo mój stary akumulator. Wczoraj padł z dnia na dzień po 9 latach. Po naładowaniu do pełna - następnego dnia rano miał napięcie 10V. Miałem zamontowany w ramach wymiany gwarancyjnej Nissan Genuine Part KE241-70E00-EF. Kiedyś ktoś chyba rozkminił, że produkuje go Exide. I rzeczywiście - znalazłem Exide EL700. Wygląda identycznie z tą różnicą, że nie ma już oczka do kontroli stanu naładowania (które i tak nie działało). Koszt około 600zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 3 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2024 9 lat to i tak sporo wytrzymał, ja dziś przymierzałem się do wlutowania w obwód oporników ale wcześniej uruchomiłem auto i ładowanie 14,4V, na wyłączonym 12,7 a po około 20 minutach 12,47V więc na razie wstrzymałem się z modyfikacją , muszę to poobserwować ciut dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 11 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2024 (edytowane) Po odpięciu wtyczki wiadomo są błędy, wlutowane 2xrezystor , jak na razie ładowanie jest ok Edytowane 12 Czerwca 2024 przez Paulo68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 3 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2024 Sprostuję moją poprzednią wypowiedź, niestety po długich obserwacjach i pomiarach ładowanie po wlutowaniu rezystorów nie wyglądało tak różowo jak tu opisano, owszem było 14,4v na początku ale nie za każdym razem, pojawiały mi się wartości nawet sporo poniżej 14V, akumulator nowy w pełni naładowany o takich samych parametrach jak poprzedni, głównym problemem u mnie był komunikat "start stop system fault" w rezultacie oporniki zostały odlutowane i instalacja przywrócona do stanu fabrycznego ponieważ po podłączeniu fejsa cały czas miałem błędy jak na fotce w poprzedniej wypowiedzi o przerwanym obwodzie ( oporniki sprawdzane były dwukrotnie - na dwóch sztukach nie można się pomylić z wlutowaniem), ostatecznie znalazłem w programie opcję kasowania wartości poprzedniego akumulatora które sterownik pamiętał i wszystko wróciło do normy ze start stop i brak błędów z przerwanego obwodu (auto z 2020 o ile ma to znaczenie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2024 No i chyba dla tego układ Duncho głupiał,komputer pamiętał stary akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo68 Opublikowano 4 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2024 Możliwe, układ wyrzucony, zrobiony reset i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K2o Opublikowano 29 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2024 (edytowane) Witam. Dzisiaj dopiero znalazłem trochę czasu i założyłem moduł Duncho. Jak na razie działa , ale ładowanie podczas krótkiej jazdy testowej było w okolicach 13,52 V, podczas hamowania silnikiem było w okolicach 14,3. Będę dalej testował ten patent. Jeszcze raz dzięki za pomoc. 2024-10-29 at 20.57.16.pdf Edytowane 29 Października 2024 przez K2o 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.