Morette Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) Mój QQ za chwile skończy 3 lata. Stanąłem przed decyzją i wyborem - Czy przedłużyć / wykupić dodatkowe ubezpieczenie gwarancji. Czy ktoś już wykupił takie ubezpieczenie ?? Jakie mieliście doświadczenia ?? Zagłębiając się w ogólne warunki nie jest to już tak oczywiste dla mnie. Cennik https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/pl/services-pdf/extended_warranty_prices_PL_11_2016.pdf Ogolne warunki ubezpieczenia - Przedłużenie gwarancji https://www.nissan.japanmotors.pl/uploads_nissan/download/Nissan_RozszerzonaGwarancja_owu.pdf Powołując się na pkt. 7.1 (1) Cytat 7.1 Umowa ubezpieczenia Nissan 5* PG nie pokrywa: (1) Wymian, napraw lub remontów będących wynikiem Normalnego Zużycia Komponentów ani Zużytego Komponentu, niezależnie od tego, czy był on objęty Umową ubezpieczenia Nissan 5* PG czy nie; zawsze mogę usłyszeć od serwisu że usterka/uszkodzenie/awaria to efekt zużycia komponentów i nie jest to objęte dodatkową gwarancją ubezpieczeniem. Poniżej przytoczenie co jest objęte gwarancją a co nie: Cytat 4. PRZEDMIOT ORAZ ZAKRES UBEZPIECZENIA 4.1 Umowa ubezpieczenia Nissan 5* PG obejmuje: (i) awarię mechaniczną Ochrona ubezpieczeniowa jest udzielana na dodatkowy okres czasu i/lub limit przebiegu Pojazdu w kilometrach ponad ten pokrywany przez Gwarancję Fabryczną zgodnie z Certyfikatem. 4.2 Awaria mechaniczna (1) Ubezpieczenie w zakresie awarii mechanicznej obejmuje Koszty Naprawy lub, wedle wyboru Ubezpieczyciela, Koszty Wymiany, powstałe w wyniku Awarii Pojazdu, zgodnie z treścią OWU. (2) Komponentami ubezpieczonymi od awarii mechanicznej, są wyłącznie te Komponenty, które zostały wymienione poniżej. Wszelkie oleje lub płyny potrzebne do naprawy lub wymiany poniższych Komponentów są również objęte ubezpieczeniem. Poniższe Komponenty objęte są ubezpieczeniem od awarii mechanicznej: a) Klimatyzacja: sprężarka, skraplacz i parownik, z wyłączeniem przewodów sztywnych, przewodów elastycznych, filtrów i czynnika chłodniczego, chyba że są wymagane z powodu uszkodzenia komponentu objętego ubezpieczeniem; b) Układ hamulcowy i ABS: wszystkie komponenty, z wyłączeniem materiałów okładzin ciernych, tarcz i bębnów hamulcowych; c) Zamek centralny: silniki elektryczne i jednostka sterująca, z wyłączeniem pilotów sterujących, kluczyków, kluczyków z nadajnikiem oraz bębenków zamków; d) Komputery: jednostki sterujące, czujniki i wszystkie sterowniki, z wyłączeniem wymiany wiązek przewodów elektrycznych; e) Układ chłodzenia: pompa wodna, chłodnica, termostat, z wyłączeniem płynu chłodzącego, przewodów sztywnych i przewodów elastycznych; f) Półosie napędowe: półosie napędowe układów 4×2 i 4×4, wały napędowe oraz komponenty, z wyłączeniem osłon równobieżnych przegubów napędowych; g) Osie i przekładnie główne: mechanizmy różnicowe i koła zębate przekładni, wszystkie komponenty smarowane wewnętrznie, osie i obudowy osi, z wyłączeniem elementów mocowania; h) Elementy elektryczne: silniki elektryczne, czujniki oraz naprawy przewodów elektrycznych; i) Silnik: wszystkie elementy smarowane wewnętrznie, łańcuch napędu rozrządu i prowadnice, kolektor ssący i wydechowy, głowica silnika, blok silnika i pokrywa zaworów, z wyłączeniem pasków klinowych/napędu osprzętu silnika, poduszek mocowania silnika i poduszek ramy pomocniczej, przewodów sztywnych i elastycznych, świec zapłonowych, świec żarowych, filtrów oraz olejów, płynów, chłodziw lub smarów, chyba że są wymagane z powodu uszkodzenia komponentu objętego ubezpieczeniem; j) Układ paliwowy: pompa wtryskowa, wtryskiwacze paliwa, sterowniki, szyna paliwowa i przewody wysokociśnieniowe paliwa, z wyłączeniem zbiornika paliwa; k) Przyrządy kierowcy i wskaźniki: włączniki, jednostki sterujące, z wyłączeniem prędkościomierza/licznika przebiegu (km/mile), sprzętu audio i nawigacji oraz okna dachowego; l) Skrzynia biegów: wszystkie komponenty smarowane wewnętrznie, obudowa, mechanizm zmiany biegów, z wyłączeniem tarczy ciernej sprzęgła, docisku sprzęgła, łożyska wyciskowego/współosiowego siłownika sprzęgła oraz poduszek mocowania skrzyni biegów m) Automatyczna skrzynia biegów: wszystkie komponenty smarowane wewnętrznie, obudowa, mechanizm selektora, przekładnia hydrokinetyczna, z wyłączeniem poduszek mocowania skrzyni biegów; n) Układ ogrzewania: rdzeń nagrzewnicy, sterowniki i silnik dmuchawy, z wyłączeniem nagrzewnicy PTC; o) Układ kierowniczy: przekładnia kierownicza, pompa, kolumna kierownicza z przegubami oraz drążki, z wyłączeniem przewodów sztywnych i uszczelniaczy obudowy przekładni; p) Zawieszenie: drążek stabilizatora, sprężyny, wahacze, drążki zawieszenia przedniego i tylnego, z wyłączeniem tulei gumowo-metalowych, tulei stabilizatora, łączników stabilizatora, amortyzatorów i kolumn zawieszenia; q) Turbosprężarka: turbosprężarka, elektromagnetyczny zawór upustowy i silnik elektryczny, chłodnica powietrza, z wyłączeniem przewodów dolotowych sztywnych i elastycznych; r) Łożyska kół: wszystkie łożyska i piasty kół; s) Układ kontroli emisji spalin: wszystkie czujniki, zawór EGR i przepustnica wydechu, z wyłączeniem filtra DPF, katalizatorów i układu wydechowego 7. WYŁĄCZENIA (CO NIE JEST OBJĘTE UMOWĄ UBEZPIECZENIA NISSAN 5* PG) 7.1 Umowa ubezpieczenia Nissan 5* PG nie pokrywa: (1) Wymian, napraw lub remontów będących wynikiem Normalnego Zużycia Komponentów ani Zużytego Komponentu, niezależnie od tego, czy był on objęty Umową ubezpieczenia Nissan 5* PG czy nie; (2) Pojazdów: a) które zostały przerobione w jakikolwiek sposób, niezależnie od tego czy zgodnie z wymogami producenta czy nie, lub b) które nie są fabrycznie zgodne z Europejską specyfikacją, lub c) które zostały wyrejestrowane, lub d) które zostały uprzednio skradzione, choćby zostały odzyskane, lub e) które znajdują się w tymczasowym bądź jakimkolwiek innym (związanym z wymianą bądź zakupem w celu odsprzedaży) posiadaniu przedsiębiorstwa utworzonego w celu prowadzenia sprzedaży lub serwisu samochodów, lub f) które - z jakiegokolwiek powodu - nie były objęte Gwarancją Fabryczną w momencie złożenia Deklaracji Przystąpienia, lub do których ochrona z Gwarancji Fabrycznej wygasła przed rozpoczęciem Ochrony ubezpieczeniowej ustalonym w Certyfikacie, lub g) które zostały wycofane z eksploatacji przed datą rozpoczęcia Ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w Certyfikacie, lub h) które były używane w zawodach lub wyprawach poszukiwawczych (innych niż poszukiwanie skarbów), w rajdach, wyścigach, jako pojazdy narzucające tempo jazdy w wyścigach tzw. pace-making, w jazdach terenowych, jako pojazdy wypożyczane krótko i długoterminowo lub jako nagrody, w szkołach nauki jazdy, taksówki bądź samochody do przewozów osobowych tzw. mini cabs, pojazdy użyteczności publicznej, w tym, jako samochody policyjne, karetki pogotowia, samochody straży pożarnej i wojska, chyba że Ubezpieczyciel wyrazi na to zgodę; (3) Kosztów Napraw lub Kosztów Wymiany Komponentów: a) które były wadliwe bądź uległy awarii przed rozpoczęciem Ochrony ubezpieczeniowej, lub b) których naprawa, wymiana, strata, uszkodzenie bądź inne zobowiązanie z tym związane mogą być wymagalne na podstawie jakiejkolwiek innej gwarancji bądź polisy ubezpieczeniowej, w odniesieniu do kwoty świadczenia ubezpieczeniowego przekraczającej wartość Kosztów Naprawy lub Kosztów Wymiany Komponentów objętych niniejszą ochroną, lub c) których poniesienie było konieczne wskutek wadliwego projektu, wady fabrycznej bądź Kampanii serwisowej/przywoławczej producenta, lub d) których jakiekolwiek uszkodzenie spowodowane zostało winą, zaniedbaniem lub brakiem doświadczenia kierowcy, albo niewłaściwym użytkowaniem Pojazdu (przeładowanie, udział we współzawodnictwie wszelkiego rodzaju, przekraczanie dozwolonej prędkości obrotowej silnika, itp.), lub e) których części zostały wymienione bądź regulowane w celu osiągnięcia pozytywnego wyniku okresowego Badania Technicznego Pojazdu, czy innych kontroli urzędowych o tym samym charakterze; f) jeśli Awaria była spowodowana bądź wystąpiła wskutek modyfikacji niezgodnych z oryginalnymi specyfikacjami producenta, któregokolwiek z akcesoriów bądź sprzętu niezainstalowanego i dostarczonego wraz z Pojazdem w chwili jego produkcji; (4) Uszkodzeń Pojazdu bądź jego Komponentu(-ów) spowodowanych wypadkiem, pożarem, kradzieżą, usiłowaniem kradzieży, zderzeniem, jakimkolwiek wypadkiem drogowym, przypadkowym uszkodzeniem w czasie holowania, uszkodzeniem przez wodę, aktami wandalizmu, wybuchem, klęską żywiołową, burzą, powodzią, działaniami wojennymi, niepokojami społecznymi, siłą wyższą, uszkodzeniem fizycznym/mechanicznym, rozbitymi szybami bądź jakimikolwiek innymi czynnikami zewnętrznymi; (5) Usterek lub uszkodzeń spowodowanych: a) holowaniem przyczepy bądź innego pojazdu, którego parametry przekraczają parametry zalecane przez Nissan lub którego masa przekracza maksymalną Masę Całkowitą Pojazdu; b) korzystaniem z Pojazdu w czasie popełniania czynu przestępczego; c) rdzą bądź korozją; (6) Jakichkolwiek strat, obniżenia wartości, utraty dochodu (wynikających, bezpośrednio lub pośrednio, w całości lub w części, z Awarii objętej bądź nieobjętej niniejszym ubezpieczeniem); (7) Elementów, które są przedmiotem Kampanii serwisowej/przywoławczej producenta; (8) Przeglądów okresowych i zalecanych regularnych czynności obsługowych, czynności regulacyjnych silnika; (9) Opon, kół, wyważania kół i ich geometrii; (10) Zalania wodą i przecieków, nieszczelności, tzw. szumu wiatru, pisków, stukania ani też ich napraw; (11) Pasowania lub regulacji elementów lub części, które zwykle nie są związane z wymianą części, np wymianą drzwi, pokrywy silnika, lub pokrywy/drzwi bagażnika; (12) Czynności serwisowych związanych z obsługą/wymianą między innymi: żarówek, lamp, świateł i soczewek, bezpieczników, świec zapłonowych, przewodów zapłonowych, korków, piór wycieraczek, dysz spryskiwaczy, filtrów, pasków klinowych/napędu osprzętu silnika, płynów niezamarzających, smarów, olejów ani paliw. Oleje i smary są jednak objęte ubezpieczeniem jeśli ich wymiana jest niezbędna wskutek Awarii samego Komponentu, która stanowi część uzasadnionego roszczenia uznanego przez Ubezpieczyciela; (13) Wszystkich szkód lub wadliwego działania i skutków z nich wynikających, o których powiadomiono Ubezpieczonego w chwili przeprowadzania przeglądu Pojazdu (okresowego przeglądu technicznego) i które nie zostały naprawione przed Awarią; (14) Opłat na rzecz Dealera przekraczających wysokość Ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Umowy ubezpieczenia Nissan 5* PG (zgodnie z sekcją 9.2); (15) Jakiejkolwiek formy wtórnej straty ani uszkodzenia komponentu, który nie był objęty ochroną lub został z niej wyłączony; (16) Jakiejkolwiek deprecjacji lub obniżenia wartości Pojazdu; (17) Wadliwego wykonawstwa, materiałów lub napraw, których koszty zostały pokryte przez Ubezpieczyciela w imieniu Ubezpieczonego; (18) Usług świadczonych bez stosownej uprzedniej zgody wydanej zgodnie z postanowieniami niniejszych OWU; (19) Wposażenia dodatkowego, które nie zostało zainstalowane fabrycznie; (20) Komponentów niewymienionych w sekcji 4.2 (2) powyżej, które nie zostały objęte Ochroną ubezpieczeniową, w tym, między innymi: a) Nadwozie, powłoka lakierowa, szyby, poszycia tapicerskie, fotele i ich elementy regulacyjne, dywaniki, uszczelki okien i drzwi, poszycia drzwi, poszycia boczne i elementy wykończenia, elementy galwanizowane i chromowane, pióra wycieraczek, uszczelki elementów nadwozia, masy uszczelniające nadwozia, okno dachowe, dach składany kabrioletu, zamki, kluczyki i bębenki zamków; b) Anteny, sprzęt audio i nawigacja, w tym głośniki, odtwarzacze CD i DVD; c) Uzupełnianie lub wymiana olejów, płynów, chłodziw i smarów; d) Akumulatory, elementy nagrzewnicy PTC, wiązki przewodów elektrycznych; e) Układy wydechowe, filtry DPF, zbiorniki paliwa, katalizatory, przewody dolotowe sztywne i elastyczne; f) Materiały okładzin ciernych, tarcze i bębny hamulcowe; g) Tarcza cierna sprzęgła, docisk sprzęgła, łożysko wyciskowe/współosiowy siłownik sprzęgła oraz poduszki mocowania skrzyni biegów; h) Aktywowane poduszki powietrzne i napinacze pasów bezpieczeństwa; i) Kolumny zawieszenia i amortyzatory, tuleje gumowo-metalowe zawieszenia, tuleje stabilizatora, wahacze i drążki zawieszenia, poduszki ramy pomocniczej oraz poduszki mocowania silnika; j) Koła i opony, zawory powietrza, czujniki ciśnienia w oponach, pomiar/regulacja geometrii kół oraz wyważanie kół; k) Bezpieczniki, wszystkie światła i soczewki, żarówki, oporniki przetwornic lamp wyładowczych oraz płytki obwodów drukowanych tworzące elementy lamp; l) Lusterka i zwierciadła lusterek; m) Paski napędu osprzętu, przewody sztywne i elastyczne różnego rodzaju. Edytowane 21 Maja 2018 przez Morette Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 ja mam dodatkową do 5 lat i 100 kkm. Wiem że jest kilka niejasności, które potem mogą spotkac się z odbijaniem piłeczki. Jak widac to już w bieżącej gwarancji. 2k to nie aż tak dużo. Głupia turbina to masz już 1,5 k zł. ( w nieASO ). A w 5 lat niestety ale może paść. Mam na razie psychiczny spokój. Bo przeciez auto sie nie psuje . A zestaw głośnomówiący nie działa/ ALe wg aso jest OK. Więc sam widzisz. 5 lat naprawy . zamiast kupić za 80 zł słuchawke do ucha.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 ja tez kupie...2000pln to nie tak dużo... W jeepie, którego pierwotnie miałem kupić taka przyjemność kosztowałaby mnie 7900 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Ja już z tego skorzystałem ,więc wiem,że warto.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Ja miałem w poprzednim 5 lat i mi się bardzo opłaciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam246 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Rownież z tego skorzystałem , bez problemu ASO wymieniło mi skraplacz klimatyzacji bez żadnych kosztów , wiec się narazie opłaciło to miec....Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 w końcu jakieś optymistyczne informacje mam też, ale w sumie życzyłbym sobie i innym nie musieć skorzystać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboolLFC Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 No to powinnismy byc bardzo wdzieczni nissanowi za to, ze placimy za przedluzenie gwarancji I usuwaja usterki bez klamania,ze tak musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Z tym usuwaniem usterek to chyba aż tak słodko nie ma. Kolega Jacko29 ile już czeka na decyzję w sprawie swojego silnika? Więc pewnie z ogromnym bólem im przychodzi zapewniać usługi gwarancyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Słodko,nie słodko...Silnik był wymieniony na przedłużonej gwarancji,tyle z tego skorzystałem.Co do dalszych losów centrala odpowiedziała...skargę na działanie serwisu złożyć należy do serwisu,oni nie są stroną w konflikcie...baju,baju.Info od rzecznika...awaria usunięta,nie ma uszkodzeń,podstaw do dalszych dochodzeń.Dalsza zabawa to jak kopanie się z koniem. Co do przedłużonej gwarancji,to nie było najmniejszego problemu z wymianą silnika.Troszkę dłużej trwała wymiana papierów między serwisem,a Nissanem,ale nigdy nie było wzmianki o problemach z wymianą.Moim zdaniem,mówiąc to w oparciu o własne doświadczenia,warto zainwestować w przedłużenie gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Jacko29 nie wiem czy dobrze zrozumiałem, te porysowanie cylindra to wina serwisu i centrala umywa od tego ręce? Ja osobiście również mam zamiar przedłużyć gwarancje o ile tak długo będę go użytkował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Noe wiadomo czy cylinder porysowany,kompresja jest fabryczna,co do reszty to się zgadza.Będę miał okazję dalej skorzystać z opieki Nissana,bo właśnie padł kombajn od sterowania nawiewu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 No to trzymam kciuki żeby nie było problemów. Ja w dzień dziecka jadę do serwisu w dąbrowie na wymianę oleju więc złapię pierwszy kontakt i pierwsze wrażenia Na razie po rozmowie z kierownikiem serwisu pierwsze wrażenie pozytywne zobaczymy jak będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiu15 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 wytłumaczcie mi. jesli przedłuzam gwarancje o kolejne 2 lata to płacę 1945 zł. Jak pzrez te dwa late mam jezdzic do serwisu to czy tez musze płacic za kolejne przeglądy??. Jeśli tak to w końcu ile wychodzi to przedłużenie gwarancji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Przez te 2 lata masz serwisować auto w ASO co jest normalne, a koszt przeglądu (materiały możesz mieć swoje) to przecież koszt usługi nie gwarancji. Ostatni zresztą i tak możesz sobie pominąć. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 zyskujesz dodatkowo asistance za każdy przegląd. Dowioza cie do aso - a tam .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Mi jak pytałem o własne materiały to owszem, ale wymiana filtra kabinowego jako usługa 150 zł. Wymiana świec 0,5 RG - 121 zł ze zniżką. Wymiana filtra oleju i powietrza następne pół godziny. Czyli ok. 400 zł. Mi ta wymiana ostatnio zajeła ponad 3 godziny, a skoro nie zarabiam takiej kasy w 3-4 godziny to bardziej opłacało się samemu. A co do przedłużonej gwarancji to żałuję póki co, że nie wykupiłem. Mam jeszcze 500 zł zapasu i ponad rok do 5 lat. Za naprawę klimy wywaliłem 1400 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Ale cena przeglądu zarówno małego jak i rozszerzonego (robocizny) Jest z góry ustalona i jeśli nie dochodzą dodatkowe czynności /naprawy Nie ulega zwiększeniu jeśli ma się swoje materiały, przynajmniej u nas.Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 To prawda, tyle dobrze że jak z góry ustalą cenę to już nie wołają więcej. Tydzień temu robiłem zalecaną wymianę osprzętu i rolek, i zapłaciłem 749 zł ze zniżką dla stałych klientów. Też policzyli pół godziny Tej wymiany akurat nie chciałem robić sam i na częściach kupowanych samodzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasziek Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Za niecaly rok konczy mi sie gwarancja. Tez bede przedluzal. Nie jest to jakis astronomiczny koszt a zawsze to troche wiecej spokoju przy ewentualnych usterkach No i sprzedaz samochodu z gwarancja bedzie latwiejsza Edytowane 7 Listopada 2018 przez stasziek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Gdyby nie przedłużona to bym się bujał z żłopiącym olej silnikiem,a tak,wymieniony na przedłużonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Ale czy pobór oleju nie stwierdzono czasem za starej gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Tak,tylko że bujałem się z tym cały czas i nikt nie kwapił się podjąć decyzji.Gdybym nie zrobił kilku rzeczy (w tym opłaty gwarancji) miałbym ręce w nocniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plurdon Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Witajcie! Przymierzam sie do zakupu Nissana Juke i czytając wątek o przedłużonej gwarancji zastanawiam się nad jedną rzeczą. Gdybym czysto teoretycznie kupił samochód demonstracyjny lub nawet dwuletni używany ale kupiony w salonie Nissana i na gwarancji, to po roku lub dwóch latach obowiązującej gwarancji producenta mógłbym dokupić kolejne 2 lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 1 godzinę temu, Plurdon napisał: Gdybym czysto teoretycznie kupił samochód demonstracyjny lub nawet dwuletni używany ale kupiony w salonie Nissana i na gwarancji, to po roku lub dwóch latach obowiązującej gwarancji producenta mógłbym dokupić kolejne 2 lata? TAK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.