morisPL Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Koledzy może ktoś pomoże.. Z problemem braku pełnej mocy borykam się od wiosny jednak nie wyskakiwały błędy, początkowe nieszczelności układu doładowania usunięte i w miarę spokojnie dało się jeździć. Niestety bak puścił na zgrzewach, zaczęło kąpać, więc do ślusarza. Po regeneracji i ponownym montażu baku wyskakuje błąd 77, i świeci się check. Węże paliwowe były puste i mimo pompowania przy filtrze chwile trwało ponowne uruchomienie silnika. Ok 12 razy po 10sek kręcenia rozrusznikiem. Nie wiem czy ma związek, ale w między czasie podłączyłem snorkla i kilka razy testując jego szczelność zadusiłem gadzinę. Na dodatek dalej ciekło spod baku, tym razem z rurki powrotnej przy pokrywie wskaźnika poziomu paliwa (mikro pęknięcie) Czy w/w ruchu z hakiem mogą mieć wpływ na błąd czy to raczej coś z pompą ? Please wyjazd na wakacje za 1,5 tyg a tu takie chce :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Zrób test z bańką, podłącz do niej zasilanie filtra i powrót jak błąd zniknie to będziesz miał odpowiedź SKORODOWANE przewody a i jaki stary jest filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 22 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Filtr ashika ma ze 2 mc może 1500km, puki nie ruszyłem baku było ok. Wczoraj po burzy przejechałem 6km zanim się zaświecił, może mieć wpływ temperatura. Jeszcze jedno mi się nasuwa. Do baku był przymocowany taki owalny chyba odpowietrznik, upierdzielila się ta nóżka na której się trzymał i teraz wisi sobie na przewodach. CZy jego położenie ma znaczenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Filtry ashika nie są zbyt dobre, olejowy wkład rozpadł mi się na kawałki a olej wymieniam co 10tyś. Dobrze że nic nie zatkało a paliwowego nigdy nie rozciąłem ale już nie stosuje tej marki. Ten odpowietrznik nie ma jakiejś ustalonej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Zrobiłem test z bańką, z dodatkiem mixola 1/100 na postoju po chwili było ok, auto popracowali tak z pół godziny w pełnej skali obrotów. Później po mieście też się nie pojawiał, ale na następny dzień już wyskoczył. Ciągle 77. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Problem błędu 77 rozwiązany - woda w układzie paliwowym po spawaniu baku. Nawet 3 przepalone baki nie pomogły. Na szczęście wystarczyło dodanie do baku water remowed Z pozostałych rzeczy Auto ma moc tylko na 2gim biegu i to jak jest już dobrze ciepłe. Pozostałe biegi ledwo co idzie. Przy okazji sprawdziłem napięcie na przepływce i na jałowym 1,5 v a na obrotach do 3,5v. Nie wiem w co inwestować, przepływka czy czujnik biegu jałowego bo i takie sugestie padały.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.