JackSet Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego te różnice sa spore. w Warszawie pytalem o ceny miedzy aso i najtaniej epower Xtrail 1300 a najdrożej 1900. zastanawiające.. najtaniej w salonie, gdzie kupilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 37 minut temu, JackSet napisał: te różnice sa spore. w Warszawie pytalem o ceny miedzy aso i najtaniej epower Xtrail 1300 a najdrożej 1900. zastanawiające.. najtaniej w salonie, gdzie kupilem Wcale nie zastanawiające. Każdy może sobie zażądać dowolnej kwoty za dowolną usługę. To rynek weryfikuje czy mu się to opłaci czy nie. Dlatego warto porównywać ceny, pytać i też trzeba pamiętać jeszcze o tym, że zawsze warto się targować. Mnie się jeszcze nie zdarzyło nie wynegocjować jakiegoś stałego rabatu na usługi w ASO w którym kupowałem samochód. W końcu dałem im zarobić na sprzedaży auta, a potem kolejny raz na serwisie. I wcale nie chodzi o jakieś symboliczne 3% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego (edytowane) W Trójmieście otrzymanie rabatu na obsługę auta do 3 lat graniczy z cudem, szczególnie przy corocznym przeglądzie. Mają najwyższe ceny w Polsce, to wina braku konkurencji, a w grupie mają jeszcze markę BMW, pewnie stamtąd czerpią ceny. Mają też Renault, ale z zakazem dotykania Nissanów. No i do tego opłaty za utylizację oleju 123 zł netto, uszczelka korka oleju 23 zł brutto, smar do drzwi 80 zł. Wymiany kół zaprzestałem, gdy przekroczyli 200 zł, a było to dość dawno temu. A jakość? Ukraińska. Ciągłe zmiany personelu. W latach 2010-2015 to była fajna ekipa pasjonatów i przyjemne było do nich jechać i ceny były bardzo konkurencyjne. Edytowane 5 Lutego przez aquariusmax 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr Horhe Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego Potwierdzam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego (edytowane) J12 1.3 przegląd po 1-szym roku (wycena przez telefon): Gdańsk - ok. 2000 zł Elbląg - ok. 1300 zł Edytowane 24 Lutego przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeke Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego (edytowane) Zdunek stosuje malo etyczny manewr. Z tego co się zorientowałem cena rb/h w każdym ASO jest na podobnym poziomie, czas potrzebny na przeglad wynika z ustalen Nissana. W teorii więc cena robocizny powinna być przybliżona w każdym ASO (kwestia +/-50-100zl). Co robi Zdunek? Mimo, iz kazdy przeglad posiada swój zakres i na jego podstawie Nissan ustala ilość potrzebnych rb/h to Zdunek pokrętnie uznaje, że przeglad to tylko wymiana oleju+podpiecie kompa+przejrzenie samochodu. Inne czynnosci, które powinny być zawarte w przeglądzie jak wymiana filtra powietrza, kabinowego, płynu hamulcowego, płynu chłodzącego, swiec czy paska osprzętu dolicza DODATKOWO i leca kolejne rbh a za tym cena. W innych ASO przeglad to przeglad i uwzględnia wszystkie niezbędne akcje zależne od wieku/przebiegu, stąd roznice w cenie miedzy przeglądem podstawowym a rozszerzonym (gdzie czasem jest filtr powietrza, czasem płynu chłodniczego lub swiece). Do tego Zdunek jest mistrzem w zawyżaniu cen części i oleju (to wydaje się byc poza kontrola Nissan) oraz dolicza sobie kwoty z dvpy za normalia warsztatowe. Hitem jest opłata za utylizacje oleju oraz nieuwzględnianie zniżek Nissan&YOU na robocizne w przypadku użycia materiałów klienta - co jest niezgodne z regulaminem tego programu. Edytowane 24 Lutego przez zeke 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Warszawa, 1-szy przegląd e-power 1.4 rbh po 525 netto pln czyli 1 godzina i 24 minuty 😀 I bateryjkę w pilocie wymienili 👌 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exopel Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2 godziny temu, JackSet napisał: I bateryjkę w pilocie wymienili 👌 epicko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgalin Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego J12 po 12 miesiącach, Elbląg: 475,71zł. Własny olej, filtr oleju i filtr kabinowy. Polecam ekipę z Elbląga, mega sprawnie i nie tną w ciula Gdańsk jest padaka, mam tu bliżej, ale obsługa tragiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego W Gdańsku przy własnym oleju kasują więcej za utylizację niż kosztuje sam własny olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeke Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego (edytowane) 12 godzin temu, matgalin napisał: J12 po 12 miesiącach, Elbląg: 475,71zł. Własny olej, filtr oleju i filtr kabinowy. Polecam ekipę z Elbląga, mega sprawnie i nie tną w ciula Gdańsk jest padaka, mam tu bliżej, ale obsługa tragiczna Ceny NETTO materiałów w Elblągu (wycena 7 luty): 2211709 - OLEJ 5W30 1L 60zl 1520900Q0F - FILTR OLEJU 60,61zl 272774EM0A - AIR FILTER KIT 154,59zl 3317200QAA - USZCZELNIACZ 10,31zl Przy przegladzie nie doliczaja normaliow warsztatowych, w przypadku wlasnwgo oleju nie ma oplaty recyklingowej... Aquarius - zamiast narzekać zagłosuj w koncu nogami. Edytowane 27 Lutego przez zeke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabuss Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego Pierwszy przegląd gwarancyjny, ASO Rybnik, brak możliwości zabrania własnego oleju, oni niby leją jakiegoś totala ale po numerze katalogowym to jakieś cuda wynikają.(Eh sorry że zdjęcie do góry nogami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego (edytowane) Wpisane bardzo ciekawe pozycje np. filtr kabinowy od J11, olej Nissan 5W30 C4. A do tego ozonowanie wnętrza i klimy (była potrzeba?). Coś robili w hamulcach (musiał być spory przebieg) i ustawienie zbieżności (jakieś uderzenie było?). Edytowane 28 Lutego przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego w rybniku tak mają że " proponują " wszystko co można. ( klima , hamulce, geometria. ) . geometria na 1 przeglądzie? - wiadomo - na forum jesteśmy trochę spaczeni. Ale na przykładzie opla - nie maja pojęcia co to geometria. w zeszłym roku miałem ostatni przegląd w J11. Wtedy wprowadzili geometrię. Też mi proponowali. Przegląd ukł hamulcowego to smarowanie smarem prowadnic. Ale po tym jak mi NIE zalepili gwoździa w oponie - tzn zalepili ale przejechałem 20 km - mam swoje zdanie. A potwierdził to wulkanizator do którego się dotoczyłem ( jakiego paprocha włożyli w oponę ) . Ale olej pozwolili bez problemu mieć własny. Niby wpisują to do systemu - ale ja nic w książce nie miałem. W rybcu zależy na kogo trafisz. Ale jak to mówią - fajni ludzie już byli . ( w zeszłym roku to obsada 5/8 z przebiegiem ok 8-10 lat ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabuss Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) 4 godziny temu, aquariusmax napisał: Wpisane bardzo ciekawe pozycje np. filtr kabinowy od J11, olej Nissan 5W30 C4. A do tego ozonowanie wnętrza i klimy (była potrzeba?). Coś robili w hamulcach (musiał być spory przebieg) i ustawienie zbieżności (jakieś uderzenie było?). Przebieg niecałe 12tys, zgłosiłem piszczące klocki hamulcowe, kamerką sprawdzam co jakiś czas czy gdzieś olej nieprzecieka z pokrywy, mam przedlifta 2023r, oczywiście ASO nieslyszało o takim problemie,o dziwo u mnie narazie sucho... nikt ale to kompletnie nikt nie przedstawił mi wcześniej że będą wykonywane takie pracy jak chociażby geometria (nigdzie nie uderzyłem)czy właśnie ozonowanie, wiedziałem tylko o takich podstawowych jak właśnie olej( mówili że leją totala chociaż wątpię) filtry itp, zgadzam się z moim przedmówca powyżej że te ASO zeszło na psy. P.S oczywiście z piszącymi klockami gówno zrobili. Własnego oleju też już niemożna bo cyt:" widział Pan żeby ktoś do restauracji przychodził z swoim schabowym?" Edytowane 1 Marca przez grabuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca 5 godzin temu, grabuss napisał: Przebieg niecałe 12tys, zgłosiłem piszczące klocki hamulcowe, kamerką sprawdzam co jakiś czas czy gdzieś olej nieprzecieka z pokrywy, mam przedlifta 2023r, oczywiście ASO nieslyszało o takim problemie,o dziwo u mnie narazie sucho... nikt ale to kompletnie nikt nie przedstawił mi wcześniej że będą wykonywane takie pracy jak chociażby geometria (nigdzie nie uderzyłem)czy właśnie ozonowanie, wiedziałem tylko o takich podstawowych jak właśnie olej( mówili że leją totala chociaż wątpię) filtry itp, zgadzam się z moim przedmówca powyżej że te ASO zeszło na psy. P.S oczywiście z piszącymi klockami gówno zrobili. Własnego oleju też już niemożna bo cyt:" widział Pan żeby ktoś do restauracji przychodził z swoim schabowym?" niepojęte to dla mnie. Od dawna w różnych markach jak jechałem na przegląd, to przy oddawaniu samochodu jest ustalane co będą robić w ramach tego przeglądu i przedstawiana jest wstępna wycena. W Nissanie oczywiście też tak jest. Jakby mi na pierwszym przeglądzie zrobili jakieś ozonowanie klimatyzacji o które nie prosiłem, a książka serwisowa tego nie wymaga, to zwyczajnie bym za to nie zapłacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawzim Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Nieźle naciągają. Człowiek w nowym samochodzie zgłosił piszczace hamulce to za sprawdzenie tego faktu wystawili rachunek. Na Twoim miejscu to bym tam pojechał wyjaśnić z kierownikiem serwisu. I żądał skorygowania faktury. Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario111 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Piszczace klocki hamulcowe robią na gwarancji jezeli taka jeszcze masz . Reszta jak ozonowanie ,geometria to naciąganie klienta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Z kierownikiem tez nic nie wskórasz. Swojego czasu pojechałem po chlapacze - nissan miał na stronach nawet niezłe promocje. To mnie skasowali 250 zamiast 120. I zaproponowali 250 zł za montaż bo trzeba koła ściągać. Gdy pokazałem promocję na www - od razu zrobili korektę. A montaż zajął mi < godziny bez ściągania kół. Jeździłem tam z wczesniejszymi samochodami ok 2010 r. Mam wrażenie że nie ma tam odgórnego porządkowego. Natomiast ceny w porównaniu z Gdańskiem - chyba normalne. Ja musiałem się rok prosić o wymianę tylnego zacisku - który powodował błąd hamulca. też czyścili 2 x. W końcu trafiłem na gościa który to po prostu zlecił jeszcze na gwarancji. Natomiast - niby drobnostka - z hamulcem zgłaszałem tez lampke kabinową - o której zapomnieli dopisac do zlecenia gwarancyjnego. I 3 dni po gwarancji - nie załatwili tego. Bo po terminie. * hasło z kotletem własnym - jak chcesz - napisz na salon do kierownika . ale nie serwisowego. Do mnie kiedyś wydzwaniali jak tam obsługa. Gdy opisałem błędy - więcej nie dzwonili. AHA - jeżeli tam pojedziesz - bierz na wszystko dokument. Ja się kilka razy połasiłem na poprawki - typu brak płynu chłodzącego ( pon min ) - a w papierach "ptaszek" że skontrolowany. Wiadomo - przyjechałem na 2 dzień i dolali. ALe u nich w papierach jest że mają 100% skuteczności i zadowloenia bo nie ma poprawek i zwrotów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Z Nissanem związany jestem od 2001r. Mam archiwum kosztów wszystkich przeglądów gwarancyjnych (od Almery N16, przez QQ J10, X-Trail T32, i obecnie T33) i uważam ze koszt nie wzrósł jakoś dramatycznie. W 2002 1szy przegląd kosztowal ok. 400, potem koszty rosły powoli, a obecnie T32 epower to 1.300 za 1szy przegląd w ASO. Jak porównać to do średniej krajowej to można powiedzieć, ze mocno staniało 🤤 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) W Gdańsku e-power 1-szt przegląd ponad 2300 zł. Tanio? Nie podrożało drastycznie, gdy roboczogodzina jest powyżej 500 zł brutto? Obecnie nie można pisać: ASO, bo dilerzy nie są już związani z importerem w sensie nie są podwykonawcami, są odrębnym bytem i każdy warsztat ma swoje reguły. Przykładowo jeden warsztaty pisze 1.3h za 1-szy przygląd, drugi 1.4h, a Gdańsk 1.6h. Do tego różne stawki za h, oczywiście Gdańsk ma najwyższą stawkę. Wymiana filtra powietrza z filtrem 400-500 zł. Wymianą oleju z olejem powyższej 800 zł. Edytowane 1 Marca przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca 1 godzinę temu, aquariusmax napisał: W Gdańsku e-power 1-szt przegląd ponad 2300 zł. Tanio? Nie podrożało drastycznie, gdy roboczogodzina jest powyżej 500 zł brutto? Obecnie nie można pisać: ASO, bo dilerzy nie są już związani z importem w sensie nie są podwykonawcami, są odrębnym bytem i każdy warsztat ma swoje reguły. Przykładowo jeden warsztaty pisze 1.3h za 1-szy przygląd, drugi 1.4h, a Gdańsk 1.6h. Do tego różne stawki za h, oczywiście Gdańsk ma najwyższą stawkę. Wymiana filtra powietrza z filtrem 400-500 zł. Wymianą oleju z olejem powyższej 800 zł. czyli warto poszukać dobrej ceny jesli różnica wynosi 1.000 zl to wycieczka w cenie 😉 przeglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moulder Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Właśnie wczoraj dostałem propozycję pierwszego przeglądu w Zdunku w Gdańsku. 1850zł. To jest masakra. Jutro dzwonię do Elbląga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca (edytowane) Całkiem tania wycena (jak na ten punkt), pewnie mniej oleju policzyli, bo u nich litr kosztuje 109 zł lub inne auto albo od marca jest obniżka absurdalnych cen. Może stanę się trochę adwokatem diabła, bo wrzucę argument na ich drobną obronę. Stosują dedykowane oryginalne części Nissana (poza olejem), choć nie zawsze tak robili, bo kiedyś zamontowali mi na przeglądzie filtr oleju Blue Print. Z tego co czytam, dlatego fajnie jeśli wrzucamy na forum pozycje faktur, inne ASO wkładają "zamienniki", choć także Nissana, bo do J12 pasuje filtr pyłkowy za 315 zł (cena ASO, czyli cena Nissana), ale pasują wymiarami 216/200/35mm także tańsze filtry Nissana/Renault/MANa, które kosztują ok. 150-200 zł (w detalu 50-100 zł),a często są "lepsze"/skuteczniejsze, bo z węglem. Z tego co wykryłem, to "odpowiedniki" nie mają sztywnych wszystkich 4 boków, a tylko 2. Może to mieć znaczenie, bo wentylator w J12 jest fabrycznie wadliwy i delikatnie wyje (słychać na 1-2 biegu), co potwierdzałem w innych sztukach QQ. Edytowane 2 Marca przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARobert Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Znajomy robił przegląd w Elblągu i na oryginalnych materiałach wyszło 1570. Materiały około 1000 w tym policzyli 6l oleju Nissana co jak pamiętam wyszło ponad 650. Filtr kabinowy za 250 oryginał z numerem Nissana i Manna CU 22034 a filtr oleju nawet jeżeli chcemy oryginał to dostaniemy Purfluxa robionego dla Renault (taki był u mnie OEM) - wyszedł około 100 wraz z miedzianą uszczelką. Ja się wybieram do nich wkrótce ze swoimi materiałami . Mam akurat kupione filtry kabinowe Manna i Boscha. Mann węglowy choć jak nowy to jest biały a tańszy Bosch - papier. Muszę z ciekawości je porównać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.