Gość maciejka_sz Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Czy ktoś sprawdzał 'organoleptycznie' jakie są żarówki do podświetlania deski w n13 a jakie w n14 :?: W N13 3sztuki W3W czyli caloszklana duza zaroweczka 3W 12V. Podswietlenie panela ogrzewania jedna W3W pod maskownica panela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 W N13 3sztuki W3W czyli caloszklana duza zaroweczka 3W 12V. Podswietlenie panela ogrzewania jedna W3W pod maskownica panela. Wielkie dzięki - o to mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Wydaje mi sie, że w N14 jest kontrolka check engine ale w werji na wtrysku po 93 roku mogę sie mylic, ale jutro spawdze czeo może jeszcze brakować - mam pytanie cz w starszych wersjach jest kotrolka od rezerwy ??? rok 91-92 może poprostu mi coś nie działa ??? Co do żarówek mogę z pewnością stwierdzic, że w przyciskach w panelu środkowym są małe 1,2W z wąsami, na nie naciągnięte są kapturki różnokolorowe (niebieskie i żółte) - można je zastąpić małymi ledami o odpowiednim kolorze - praktykowałem to u siebie .. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 - mam pytanie cz w starszych wersjach jest kotrolka od rezerwy ??? rok 91-92 U mnie jest - 91rok, LX, diesel. Zegary sie raczej nie zmienily w ciagu lat produkcji, roznica w wygladzie i rozmieszczeniu kontrolek jest ze wzgledu na to, czy licznik jest z obrotomierzem, czy bez. A fotki licznikow masz w postach powyzej - Jarki zamiescil fotke bez obrotomierza, i tam masz kontrolke pomaranczowa w lewym dolnym rogu. A gregor zamiescil fotke z obrotomierzem - kontrolka rezerwy to ta pierwsza od lewej strony w lewym rzedzie konrolek (pod wskaznikiem paliwa). Zarowki podswietlenia zegarow w moim N14 sa 3-watowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Czyli że co ? Na panelu środkowym tam gdzie mam ogrzewanie tylnej szyby i przeciwmgielne są żarówki 1,2W a w desce pod prędkościomierzem i zegarem 3W ???? :?: :?: :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Jeszcze a propos kotrolki rezerwy i wskaznika rezerwy - dziwnie mi sie te przyrzady zachowuja (w dieslu). A mianowicie: 1. Wskaznik paliwa - po wylaczeniu zaplonu nie opada za zero, ale pozostaje w pozycji wskazujacej aktualna ilosc paliwa w zbiorniku - przy tankowaniu z wylaczonym zaplonem nie podnosi sie, robi to dopiero po wlaczeniu zaplonu (niby nic w tym niezwyklego, ale skoro potrafi pokazywac poziom paliwa bez wlaczonego zaplonu, to na chlopski rozum powinien tez reagowac na jego zmiany) 2. Kotrolka rezerwy - jesli w czasie pracy silnika poziom paliwa spadnie do poziomu rezerwy i kotrolka sie zaswieci, to po wylaczeniu i ponowym wlaczeniu zaplonu chyba logiczne jest, ze poziom paliwa sie nie zmienil, i kotrolka powinna od razu sie zaswiecic. Tymczasem zaswieca sie ona dopiero po kliku minutach po wlaczeniu zaplonu. Czy to jest normalne w Sunny'm, czy tylko ja tak mam ? Dodam, ze jest tak od poczatku,od kiedy go kupilem, czyli od 4 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 bart1awo ja mam w swoim identycznie wiec chyba tak ma byc Czasami bywa to uciążliwe ale da sie wytrzymac A jak Ci sie zapala kontrolka rezerwy to tak stopniowo sie rozjaśnia a nie odrazu zaswieca tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Tak, dokladnie tak samo, rozjasnia sie stopniowo. To jednak troche lipa z ta kontrolka rezerwy ze sie nie zapala od razu po wlaczeniu zaplonu... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 No troche lipa, jednak mozna sie przyzwyczaic. Na panelu środkowym tam gdzie mam ogrzewanie tylnej szyby i przeciwmgielne są żarówki 1,2W a w desce pod prędkościomierzem i zegarem 3W ???? Proszę o odpowiedz bo juz sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 No wiec tak: w desce pod predkosciomierzem sa trzy rodzaje zarowek (wartosci odczytalem z zarowek z licznika od N14 diesel z obrotomierzem): 1. podswietlajace liczniki (3 sztuki), te z nalozonymi niebieskimi kapturkami - sa o mocy 3W. 2. podswietlajace kontrolki: rezerwy i ładowania (czyli dwie skrajne kontrolki - z lewej i prawej strony) oraz kierunkowskazow - sa o mocy 3,4W. 3. podswietlajace kontrolki: spryskiwacza, otwartych drzwi, swiec zarowych, swiatel drogowych, hamulca recznego/plynu hamulcowego, cisnienia oleju, wody w filtrze paliwa - sa o mocy 2W. Te z konsoli srodkowej to Ci nie powiem jakiej sa mocy, bo nie jest na nich nic napisane, ale sa zdecydowanie mniejsze od tych 2W z licznika, wiec mozliwe, ze maja 1,2W, albo nawet mniej. Te 3 sztuki podswietlajace licznik wymienilem sobie na czerwone - licznik teraz swieci na taki przyjemny czerowny kolor, dla mnie znacznie przyjemniejszy niz ten oryginalny niby bladoniebieski, a w rzeczywistosci bialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 bart1awo a o czym musze pamietac jak bede odkrecal deche ? Jest tam coś trudnego dla poczatkującego mechera ? :grin: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Chyba tylko tyle, ze przy demontazu licznika, zanim go wyjmiesz, najpierw trzeba odkrecic koncowke linki szybkosciomierza od strony skrzyni biegow, wysunac troche licznik do przodu, "wymacac" linke z tylu licznika i nacisnac taki maly dynks na plastikowej koncowce obudowy linki - wtedy powinna ladnie zeskoczyc z licznika. To wszystko oczywiscie przy zalozeniu, ze masz predkosciomierz napedzany linka. Bo jesli jest sterowany elektronicznie, to ten problem z linka nie istnieje. Reszta jest raczej intuicyjna i polega w zasadzie na odkrecaniu srubek . Powodzenia! W razie czego tu http://autocentrum.pl/nissanclub/serwis/sun_obrot.html masz gdzies w srodku tekstu opis, jak wyjac zegary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 OK dzieki. Za Jakis czas sie dobiore do swojej dechy. To napisze jak mi poszło. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 No i co ?? Mieliście zrobic zdjęcia desek z N14, a tu kiszka. Pozdrawiam Sorki ale nie dawno wszedłem w ten temat i dzisiaj wysłałem Ci fotki z miare możliwie dokładnym opisem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BUJANY25 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 ja mam takie pytanie, w moim nissanie na tym panelu na którym ustawia się temperaturę ogrzewanie, prędkość dmuchawy itp. w lewym dolnym rogu znajduje się mała prostokątna zaślepka nieprzepuszczająca światła, po zdjęciu tej zaślepki, jest tam guzik, który jeżeli się wciśnie i włączy nadmuch na którykolwiek bieg to guzik ten zaczyna świecić się na zielono, jeżeli wyłączymy ten guzik to nadmuch tak samo działa jak i pozostałe elementy do regulacji temp. itd. czy może ktoś się orientuje co to może być lub co to powinno być, pozdrawiam..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Mi to wygląda na przycisk klimatyzacji No tak wygląda, ale po co by był schowany za zaślepką :?: Może to jakaś kontrolka stanu silnika dmuchawy :roll: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Może ta zaślepa była po to że ktoś wcześniej urwał jakąś część tego przycisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BUJANY25 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Może ta zaślepa była po to że ktoś wcześniej urwał jakąś część tego przycisku nie, jest to fabryczna zaślepka która jest idealnie dopasowana razem z zatrzaskami..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkrasnal Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 jeśli macie zdjęcia i opis deski N14 diesla to poprosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tina Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Nie wiecie jakie są żarówki w zegarach w n14 95r. ? Nie mogę znaleźć informacji na ten temat, wiem jakie są w przyciskach konsoli środkowej T5, podświetlanie zapalniczki i popielniczki W5W, a w zegarach są T5 czy W5W? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sboard Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 W5W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Opis : 1. Akumulator 2. Check engine 3. Olej 4. Ręczny 5. Zegarek 6. druga kontrolka diesla 7. Air bag 8. Swiece żarowe - diesel 9. Nie zapięte pasy 10. Otwarte dzrzwi 11. Rezerwa 12. Kierunki 13. ABS 14. O/D OFF 15. Światła drogowe Pomiędzy zegarem prędkości i obrotów jest miejsce na kontrolki automatycznej skrzyni biegów. Dodam że ten zegary są elektroniczne nie posiada żadnych linek do prędkościomierza i obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Obrazek Opis : 9. Nie zapięte pasy :?: Jest taka kontrolka w sunny? W każdym czy tylko niektóre tak mają? Byłoby to fajnie ale nic takiego chyba u mnie niema. Co prawda mam benzyne i bez obrotomierza. Musialbym rozebrac deske i zobaczyc może jest przepalona. A może wystarczy sprawdzić przy pasach czy nie ma czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Obrazek Opis : 9. Nie zapięte pasy :?: Jest taka kontrolka w sunny? W każdym czy tylko niektóre tak mają? Byłoby to fajnie ale nic takiego chyba u mnie niema. Ano u mnie tez nie ma, ale zawsze zapinam pas więc jej nie potrzebuje Poza tym to u mnie na desce jest inny rozkład kontrolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 n Jest taka kontrolka w sunny? W każdym czy tylko niektóre tak mają? Z takim rozklądem kontrolek jak u mnie czyli z wersji sunny 95, nx100, i bodajrze almery n15. U mnie tez nie świeci kontrolka no ale jest. Rozebrałem calą tą konsolę i zegary wyjąłem i sprawdzałem co jest pod żaróweczkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.