s900 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Dokladnie tak...nie nadaje sie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 kurcze, ja sie troche zagapilem, mialem wlany 0w40 czy 0w60 pelny syntetyk, jak kupilem to zmienilem olej od razu na 15w40 castrol high mileage,mysle teraz czy nie nalezaloby jeszcze raz wymienic olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 kurcze, ja sie troche zagapilem, mialem wlany 0w40 czy 0w60 pelny syntetyk, jak kupilem to zmienilem olej od razu na 15w40 castrol high mileage,mysle teraz czy nie nalezaloby jeszcze raz wymienic olej. Czyli rozumiemy, że przeszedłeś z pełnego syntetyku na mineralny :?: Jeśli nie zrobiłeś zbyt wiele kilometrów to śmiało możesz wracać do poprzedniego oleju tylko jaką masz gwarancję, że był tam syntetyk :?: Jeżeli silnik był wcześniej zalewany syntetykiem i wymieniany był co tyle ile podaje producent to spuszczając go powinien mieć swój naturalny złocisty kolor, w innym przypadku małoprawdopodobne, że był tam syntetyk. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 byl dosyc ciemny, o tym jaki olej byl wlany wiem z naklejki na obudowie filtra, nie chce wracac do poprzedniego, myslalem o ewentualnej wymianie tego co mam, zeby byl czysty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 byl dosyc ciemny, o tym jaki olej byl wlany wiem z naklejki na obudowie filtra, nie chce wracac do poprzedniego, myslalem o ewentualnej wymianie tego co mam, zeby byl czysty Jeżeli był ciemny to w silniku są osady, więc małoprawdopodobne żeby był tam wlany syntetyk. Naklejką się nie sugeruj, bo może być z przed dobrych paru lat. Wlej jakiś markowy mineralny, albo półsyntetyk i dolej jakiegoś uszlachetniacza typu Militec czy MotoLife (to chyba to samo pod inną nazwą), bo są naprawde dobre i skuteczne. Przećwiczyłem je już pare razy i śmiało moge polecić. 3m sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość technotom Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ja ma takie pytanko,samochód sprowadziłem z Belgii jakiś rok temu,nie wiem jaki był olej lany wczesniej dlatego nie ryzykowalem i zalałem mineralem Mobil 1.Od kiedy został zmieniony olej silnik mi sie bardziej dusi jak jest zimny nawet przy temperaturach rzędu 0 stopni na dworze( nie wspominam nawet o temperaturach minusowych),jak sie rozgrzeje jest oki. Czy to może być wina oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ja ma takie pytanko,samochód sprowadziłem z Belgii jakiś rok temu,nie wiem jaki był olej lany wczesniej dlatego nie ryzykowalem i zalałem mineralem Mobil 1.Od kiedy został zmieniony olej silnik mi sie bardziej dusi jak jest zimny nawet przy temperaturach rzędu 0 stopni na dworze( nie wspominam nawet o temperaturach minusowych),jak sie rozgrzeje jest oki. Czy to może być wina oleju? Teoretycznie może być to wina oleju, gdyż mineralny jest gęstym olejem a w temperaturach ujemnych nawet bardzo gęstym i po prostu jak zgęstnieje to wał korbowy z oporem przebija się przez niego. Ja też mam zalany silnik mineralnym, ale nie mam takich problemów. Skrzynie biegów jak zalejesz gęstym olejem to do puki będzie zimny i gęsty to też będzie się np. ciężko zmieniało biegi i będzie słabiej wyczówalny luz. Tak dla ciekawości w silnikach do aut do wyścigów typu Nascar w silniku masz bardzo mało oleju, za to masz pozakładane wewnątrz bloku wtryskiwacze które natryskują olej tam gdzie trzeba. Dzięki temu wał korbowy nie ma takiego oporu przy przebijaniu się przez olej i dzięki temu ma większą moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość technotom Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Mrozu a jakiej firmy masz olej zalany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Mrozu a jakiej firmy masz olej zalany? Nie mam zielonego pojęcia, bo odkąd go kupiłem to nie wymieniałem oleju a zapomniałem już dawno nazwy jaką podał mi poprzedni właściciel. Powiedział tylko uczciwie, że to mineralny a nie jak większość sprzedających, "że syntetyk, bo silnik jest w idealnym stanie". Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HUBERT Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 moj poprzedni właściciel powiedzial ,ze standard oil i jeszcze cos po niemiecku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 ja miałem jakis olej po niemcach vavoline 10w40 cos takiego(nie wiem jak tosie pisze) zalałem Mobil 1 10w40 filtr Filtron op 581 wydaje mi sie ze po tej zmianie silnik ciszej pracuje, moze dlatego ze tam było blisko miniumum a teraz jest 3/4 stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 moj poprzedni właściciel powiedzial ,ze standard oil i jeszcze cos po niemiecku Standard może oznaczać mineralny :?: Tak tylko spekuluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HUBERT Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 moj poprzedni właściciel powiedzial ,ze standard oil i jeszcze cos po niemiecku Standard może oznaczać mineralny :?: Tak tylko spekuluje. dokladnie tak jak piszesz mineralny . olej do ciagnikow rolniczych i to tych starszej generacji -takie jest moje zdanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 dokladnie tak jak piszesz mineralny . olej do ciagnikow rolniczych i to tych starszej generacji -takie jest moje zdanie Tymbardziej zalał bym silnik mineralnym. Był by bardziej szczelny, lepiej trzymał kompresje, nie kopcił tak jak mówisz i był bardziej cichy. Przynajmniej przez jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HUBERT Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 pare osob pytalo mnie o moje autko, jak sie miewa po wymianie z minerala na syntetyk i to bardziej rzadkiego niz podaje producent. wiec do ogolnej wiadomosci. jest za***iscie na ponad 2tys km 0,0 oleju czyli tak jak bylo. z wyciekami tak samo lekko sie poci czyli bez zmian w stosunku do poprzedniego oleju. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MadziaQDI Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Czy ktos moze sie orientuje czy olej "castrol magnatec 10W40 A3/B3" jest polsyntetykiem? bo na buteleczce jest napisane ze to olej w technologi syntetycznej i juz zglupialam czy to syntetyk czy polsyntetyk... dodam fotke jak mi sie uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abarth Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Czy ktos moze sie orientuje czy olej "castrol magnatec 10W40 A3/B3" jest polsyntetykiem? bo na buteleczce jest napisane ze to olej w technologi syntetycznej i juz zglupialam czy to syntetyk czy polsyntetyk... dodam fotke jak mi sie uda. 10W-40 jest olejem półsyntetycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 dokładnie jak kolega napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Czy ktos moze sie orientuje czy olej "castrol magnatec 10W40 A3/B3" jest polsyntetykiem? bo na buteleczce jest napisane ze to olej w technologi syntetycznej i juz zglupialam czy to syntetyk czy polsyntetyk... dodam fotke jak mi sie uda. 10W-40 jest olejem półsyntetycznym Skoro 10w40 jest olejem polsyntetycznym to co powiesz na to?? http://e-motocykl.com/sklep/index.php?op=info&pid=62 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 tak tylko to jest olej do motocykli, a koleżanka Madzia podała dokładnie o jaki jej olej chodzi... baa nawet fotke wrzuciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 MadziaQDI, jaki masz przebieg auta?? jak duzy moze warto o mineralnym pomyslec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abarth Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Skoro 10w40 jest olejem polsyntetycznym to co powiesz na to?? http://e-motocykl.com/sklep/index.php?op=info&pid=62 Dałeś przykład oleju silnikowego dla motorów. W tym przypadku się zgadzam 10W-40 jest olejem syntetycznym podobnie jak Shell Advance Ultra 4 10W40 Jeśli chodzi o oleje samochodowe to nie spotkałem się z syntetykiem o w klasie lepkości 10W-40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MadziaQDI Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Dziekuje bardzo wszystkim za odpowiedz... jesli chodzi o przebieg to mam ok.190tys nie pamietam dokladnie ile ale zdaje mi sie ze ostatnio bylo jakos 191tys. przy ostatniej zmianie zalalam polsyntetykiem tez firmy castrol i chyba dobrze by bylo zebym nie zmieniala rodzaju oleju ale oczywiscie moge sie mylic... a nie orientuje sie ktos moze czy 4litry starczy mi czy lepiej jeszcze dokupic 1litr? dodam ze nie ciagnie mi oleju wiec dolewac nie musze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abarth Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Dziekuje bardzo wszystkim za odpowiedz... jesli chodzi o przebieg to mam ok.190tys nie pamietam dokladnie ile ale zdaje mi sie ze ostatnio bylo jakos 191tys. przy ostatniej zmianie zalalam polsyntetykiem tez firmy castrol i chyba dobrze by bylo zebym nie zmieniala rodzaju oleju ale oczywiscie moge sie mylic... a nie orientuje sie ktos moze czy 4litry starczy mi czy lepiej jeszcze dokupic 1litr? dodam ze nie ciagnie mi oleju wiec dolewac nie musze. Do 100NX'a 1.6 według danych serwisowych wchodzi max 3.2l (miska olejowa i filtr) a do 2.0GTi wchodzi 3.2-3.4l. Więc z 4 litrów Castrola jeszcze ponad pół litra zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Do 100NX'a 1.6 według danych serwisowych wchodzi max 3.2l Tylko, że naprawdę wlejesz max 2.8l. Dlatego, że zawsze coś pozostanie w silniku. Endriu lekko się rąbnął ale pewnie chodziło mu o MOTUL 300V do silników samochodowych. Ja osobiście mogę polecić MOTUL'a 6100 Synergie+ 10W40 - MIODZIO :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.