Elmer Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Wczoraj zalałem motula i albo sobie wmuwiłem albo silnik ciszej chodzi na wolnych obrotach, jednak ten motul to naprawde dobry olej nigdy więcej nie zaleje innego. nic sobie nie wmowiles - na bank ciszej chodzi, generalnie motor moze ciszej chodzic jak swierzy olej zalejesz a co do Motula to bardzo doby olej, ja na nim jezdze i tez jak zalalem to ciszej duzo zaczal chodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Elmer, a co Ty ziom mozesz powiedziec o tym czy chodzi glosniej czy ciszej jak masz tłumik srednicy mojej głowy :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomes Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Witam. Posiadam 100 nx 1.6 gaznik na lpg. Silniczek ma juz 282 tys. Obecnie zalany jest Elf 10w 40. Poci sie po lewej stronie ale ponoc ten typ tak ma. Zastanawiam sie czy przy tak duzym przebiegu nie zalac minerala zeby uszczelnik silnik. Jaki filtr do tego polecacie ( fajnie jak by wymiana zamykala sie w cenie 100 zl - nie ma to jak biedny student I dlaczego niby mineral jest taki zly (ze niby do traktorow? ). Jest on gestrzy wiec moze cos zamulac ? Na tym polsyntetyku w gorach przy -25 bez problemu odpalalem na lpg. Co polecacie ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Przy takim stanie przebiegu polecam Ci Valvoline. Też dobry olej i nie rozlewany w Polsce. Słyszałem mnóstwo pochlebnych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomes Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Przy takim stanie przebiegu polecam Ci Valvoline. Też dobry olej i nie rozlewany w Polsce. Słyszałem mnóstwo pochlebnych opinii. No tak tylko dalej nie wiem czy polsyntetyk czy lepiej mineral. ( 10w 40 czy 15w 40). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Np. ten półsyntetyk http://www.valvoline.pl/MaxLifer_index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias1988 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Zbliża się u mnie wymiana oleju, obecnie mam zalany Castrol Edge 0W40 Sport, po tym co wyczytałem nie najlepszy wybór, auto ma przejechane 70 tys. i między wymianami nie bierze ani grama oleju, mam w garażu edga 5W30 jak zaleca producent, lać czy zmieniać na shella który ma dobre opinie na forum??, silnik HR sorki nie ten dział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ja teraz też mam teraz dylemat. Zbliża się wymiana. Lałem Shella 5w40. Z kim nie gadam to Valvoline lub Motul. Co zrobić ? Jaki olej najlepiej kupić ? Przebieg 70 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILLINX Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Dzisiaj zakupilem wlasnie Motula x-clean 5w40. Wczesniej pomykalem na VR1 5w50. Zobaczymy jak to bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ok to czekam na jakieś info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 VQ35DE latane na Castrolu: Zdjęcie przekonujące ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Normalne obklejony jak dieasel w mietku123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 No i to niby 180 tyś km przebiegu Silnik który remontowałem w Infiniti G35C miał sporo więcej nalotu i milion razy lepiej wyglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 na zegarze miał 80k mil czyli 128k km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 O w mordę to dowodzi jaki to dobry olej, pewno zmieniany jeszcze raz na 15tyś km albo rzadziej, hehe ja jakbym był zmuszony do jazdy na Castrolu i miałbym go mieć za darmo to co dziennie bym go zmieniał - hehe zwłaszcza zimą żeby w piecu nim grzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jak bede w pl to wrzuce fote jak wygladaja walki rozrzadu po castrolu. 100 km wystaczylo zeby wytrzec krzywki na walkach i popychaczach a pestki po prostu porozbijalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Castrol ma bardzo dobre właściwości smarne ale zerowe właściwości czyszczace, przez co szlam odkłądający się w dolnych częściach silnika jak odpada to zatkać może sitko w smoku i w efekcie zaciera się cały silnik... Już przesadziłem z tą codzinną zmianą oleju Castrol w silniku, ale jakby dokonywać tego przynajmniej raz w tygodniu i przynajmniej raz na te 200-300km to silnik przez długi okres eksplatacji zapewne były czysty w środku Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Albo kiedyś pierścienie by zapiekło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 ciśnienie na motulu 300v 5w40, ciut lepsze jest na mobilu 5w50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Sam jeżdżę na Motulu 300V i mi chyba nigdy nie spada poniżej kreski. A jak na przykład jadę 100 km/h i wrzucę na luz to na sto procent jest powyżej pierwszej kreski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Polecam „Kujawski extra virgin z pierwszego tłoczenia” Bzdurzenie, jak znajdę przedstawię wyniki badań naukowych przedstawionych na jakimś forum USA poświęconym 350z. Najlepiej wychodzi 5w30 CASTROL German Oil. Jeden z najgorszych to jakiś tam Motul. Chyba w Polsce to znany problem, zawartość cukru w cukrze, na ile ten Castrol jest Castrolem Edytowane 6 Stycznia 2014 przez andrzej6411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Przepraszam cie bardzo ale ten castrol może po prostu nie nadaje się do aut z silnikiem made in japan, W mojej zecie nawet po długiej jeżdzie w miare normalnej jest zawsze minimalnie powyżej 30psi ale jak ostatnio go poupalałem to było 15 może 20 psi ale było ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emce Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 panowie ak ktos zala wczesniej zete olejem valvo 10w40 to jest sens zmieniac teraz na jakiis 5w? przebieg 125 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zainspirowany fotką wrzuconą przez hot_ridera postanowiłem sprawdzić jak to jest u mnie Dzisiaj wczesnym porankiem musiałem na gwałt jechać 40 kilometrów poza Wrocław. Celowo nie jechałem głównymi drogami, tylko bocznymi, gdzie jest dużo ciasnych zakrętów, długich łuków i kilka prostych. Postarałem się wycisnąć wszystko z Zetki korzystałem tylko z biegów 2-4 kręcąc non top do odcinki, hamując silnikiem etc. Przez 8 kilemtrów non stop gaz w podłodze, Nismo miało ciężko prawie jak na torze. Jeżdżę na Motulu 300V 5w40 zdjęcie po takiej jeździe jak opisana wyże, aha spalanie średnie z całej trasy (przy czym wracałem o 8 rano kiedy wszyscy jechali do pracy i maks prędkość wynosiła 70 km i jechałem w sznurku aut) 15 litrów, średnia prędkość z całej trasy 77km/h. Trochę poniżej 30 psi, ale nieznacznie A tutaj po kolejnych 20 minutach jazdy w sznurku, ciąg aut i praktycznie zero wyprzedzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Ciśnienie idealne, na gównianym Castrolu 5w30 co nadaje się jedynie do spaleniu w piecu pewno z 15 by nie było nawet Edytowane 7 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.