Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 hehe no wreszcie się pochwaliłeś Odcinka UP to konieczność żeby z wysokiego niutonometrarzu się nie wybijać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Ja w końcu musze swoja GT ruszyć bo żeby zwykła sri była szybsza Gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Ja w końcu musze swoja GT ruszyć bo żeby zwykła sri była szybsza Gratki a wydech czeka Fajnie Grzechu, ze dalej dłubiesz , mam nadzieje ze wałki dopiero pokaza co i jak jak odciecie podniesiecie, Moje ECU czeka jak cos , znalazłem chyba na swoje ECU jakiś zamiennik :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 to mojej GT nie dogonisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 eh ten momencik to ile teraz ma na bajkomierzu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 nie mierze bo ja nie umiem tym jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Hehe z Lukasem się ustawcie ja mogę być kierowcą testowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 ale chyba tym razem ty w moim [ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 20:22 ] ok. mam teraz wojniejsze 5 min i troche mnie naszlo zeby sie potasowac nad wlasnym autem nie, nie Gre jeszcze sie nie nastukalem ale jestem na dobrej drodze wiec: jakis czas temu moj przyjaciel Lukasz odstapil mi pol darmo (doslownie) swietne walki marki piper cams ale ze lezaly u Bartka w Tomaracing a mnie nie bardzo chcialo sie po nie odbijac to odebralem je dopiero niedawno. walki wjechaly pod maske czego oczywiscie dokonal moj kolejny klubowy przyjaciel a zarazem nadworny tuner Kubu$ :diabel: jakos mnie troche ostatnio natchnelo wysypac sie z kasy wiec zadysponowalem w El-tecu piekny przelotowy srodkowy tlumik robiony na wymiar. tydzien pozniej zakupiony od naszego klubowicza bo bardzo atrakcyjnej cenie kolektor rurowy od primery GT oddalem do modyfikacji ponownie do El-teca. obcieta zostala flansza dolna i dospawane kolanka 52mm i dwururka kolczca sie na laczniku wlastycznym. mozna powiedziec ze wydech mam teraz kompletny. wykres juz zamieszczalem wiec o efektach nie musze sie juz rozwodzic. no moze warto wspomniec ze woz jest szybszy czyli zgodnie z oczekiwaniami :diabel2: bedzie jeszcze szybszy bo oczekiwania rozna wraz z kolejnymi modyfikacjami ktore wkrotce.... :fuckyou2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 GREG będę czekał z niecierpliwością na kreskę,nawet jeśli COOBCIO poprowadzi twoją,warunek to sucha nawierzchnia,mam wielką chęć sprawdzić twoje nowe ustawienia,no i mój nowy dolocik,choć mam wrażenie że poprzednio było lepiej[ale to pewnie kwestia przestrojenia kompa na nowe warunki pracy],a tak poza tym to gratki dłubania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Wykres jak mi się podoba taki jakby V-tec od 4500 obr.min się przestawiał Ps. wpadaj na pomiar komprechy zobaczymy jaki stan motoru jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 aktualny wykres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 W stosunku do poprzedniego wykresu: http://i5.photobucket.com/albums/y184/greg007/Obraz023.jpg To bardzo miło poprawił się środek i sama góra... przy 1500 obr.min doszło 20Nm Jeszcze tylko trzeba dostroić żeby tych falbanek nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 ladnie ladnie ale wujka nie przebiles :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 qrde tak to seryjna gt powina smigać gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 ladnie ladnie ale wujka nie przebiles :mikolaj: nigdy twojego wykresu nie widzialem i pewnie tylko dlatego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 wybiore sie soon do wawy na ta sama hamownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 o widzisz super pomysl bedzie mozna porownac meskie GT z marnym SRi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Greg76 już nie bądź taki skromny twoja ruda zapiernicza bardzo przyjemnie - dzisiaj miałem okazje zasiąść za jej sterami... Drobne dostrajanie na hamowni, wygładzić te skoki trzeba coś tam może idzie dodać i będzie very good - wtedy mowy niema żeby dorównała Ci jaka kolwiek P11 z Polska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 nie ma co sie lizac po posladkach.... znudzilo mi sie juz n/a :/ regulator wahy garrett gt28 intercooler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 a wiec jednak ;p ile KM mniej wiecej docelowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Szczerze powiedziawszy to żeby coś się działo w aucie o masie i gabarytach primery to Turbo jest jedynym słusznym rozwiązaniem... Jakiegoś softa z tego wystrugamy na powiedzmy 210-220KM tak żeby nie przekraczać 0,5 bara i będziesz mega heppy. No i wolne obroty będą jedwabiście gładnie bo już nie będzie potrzeby stosowania agresywniejszych wałków, pozostawiając ten wydech co masz będzie cicho - oby nie za "nudnie" cicho... no i ciąg będzie już właściwy od jakiś 3000 obr.min a nie od 5000 Piękne posunięcie, ps. bardzo fajny kolektor wydechowy miał kiedyś GRE i z tego co wiem dalej go ma - atakuj go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 a wiec jednak ;p ile KM mniej wiecej docelowo? na poczatek tylko tyle zeby bylo najmocniejsze p11 w Polsce :diabel: a potem to zobaczymy co z tego wyjdzie ps. na gadu ci podam szczegoly [ Dodano: Nie 13 Maj, 2007 20:05 ] Szczerze powiedziawszy to żeby coś się działo w aucie o masie i gabarytach primery to Turbo jest jedynym słusznym rozwiązaniem... Jakiegoś softa z tego wystrugamy na powiedzmy 210-220KM tak żeby nie przekraczać 0,5 bara i będziesz mega heppy.No i wolne obroty będą jedwabiście gładnie bo już nie będzie potrzeby stosowania agresywniejszych wałków, pozostawiając ten wydech co masz będzie cicho - oby nie za "nudnie" cicho... no i ciąg będzie już właściwy od jakiś 3000 obr.min a nie od 5000 Piękne posunięcie, ps. bardzo fajny kolektor wydechowy miał kiedyś GRE i z tego co wiem dalej go ma - atakuj go teraz to jeszcze troche gratow trzeba pozbierac, orurowanie coolera, potem to poskladac, stroic na jakims malym doladowaniu i patrzec co to wyda. na cyferki to potem bedziemy patrzec jak mi motor nie splynie po uruchomieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 greg76 trzymam kciuki P.S. Królewskie rządzi Dzieki male sprostowanie: Rzadzi Legia, Krolewskie sponsoruje :diabel: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 nie ma co sie lizac po posladkach.... znudzilo mi sie juz n/a :/ regulator wahy Obrazek garrett gt28 Obrazek Obrazek intercooler Obrazek Obrazek Widze, ze grubo idziesz Powiedz mi ten cooler z tomsona to ile kosztuje taka przyjemnosc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Widze, ze grubo idziesz Powiedz mi ten cooler z tomsona to ile kosztuje taka przyjemnosc?? w wyjatkowej promocji bylo 700 ale nie bral od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.