Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Grega76 P11 SRI - Ruda Suka


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hehe no wreszcie się pochwaliłeś :)

Odcinka UP to konieczność żeby z wysokiego niutonometrarzu się nie wybijać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w końcu musze swoja GT ruszyć bo żeby zwykła sri była szybsza :D

Gratki

a wydech czeka :)

Fajnie Grzechu, ze dalej dłubiesz :) , mam nadzieje ze wałki dopiero pokaza co i jak jak odciecie podniesiecie, Moje ECU czeka jak cos , znalazłem chyba na swoje ECU jakiś zamiennik :sylwester:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chyba tym razem ty w moim :P

 

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 20:22 ]

ok. mam teraz wojniejsze 5 min i troche mnie naszlo zeby sie potasowac nad wlasnym autem ;) nie, nie Gre jeszcze sie nie nastukalem :D ale jestem na dobrej drodze ;) wiec:

 

jakis czas temu moj przyjaciel Lukasz odstapil mi pol darmo (doslownie) swietne walki marki piper cams ale ze lezaly u Bartka w Tomaracing a mnie nie bardzo chcialo sie po nie odbijac to odebralem je dopiero niedawno. walki wjechaly pod maske czego oczywiscie dokonal moj kolejny klubowy przyjaciel a zarazem nadworny tuner Kubu$ :diabel: jakos mnie troche ostatnio natchnelo wysypac sie z kasy wiec zadysponowalem w El-tecu piekny przelotowy srodkowy tlumik robiony na wymiar. tydzien pozniej zakupiony od naszego klubowicza bo bardzo atrakcyjnej cenie kolektor rurowy od primery GT oddalem do modyfikacji ponownie do El-teca. obcieta zostala flansza dolna i dospawane kolanka 52mm i dwururka kolczca sie na laczniku wlastycznym. mozna powiedziec ze wydech mam teraz kompletny. wykres juz zamieszczalem wiec o efektach nie musze sie juz rozwodzic. no moze warto wspomniec ze woz jest szybszy czyli zgodnie z oczekiwaniami :diabel2: bedzie jeszcze szybszy bo oczekiwania rozna wraz z kolejnymi modyfikacjami ktore wkrotce.... :fuckyou2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GREG będę czekał z niecierpliwością na kreskę,nawet jeśli COOBCIO poprowadzi twoją,warunek to sucha nawierzchnia,mam wielką chęć sprawdzić twoje nowe ustawienia,no i mój nowy dolocik,choć mam wrażenie że poprzednio było lepiej[ale to pewnie kwestia przestrojenia kompa na nowe warunki pracy],a tak poza tym to gratki dłubania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres jak mi się podoba taki jakby V-tec od 4500 obr.min się przestawiał :D

Ps. wpadaj na pomiar komprechy zobaczymy jaki stan motoru jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W stosunku do poprzedniego wykresu: http://i5.photobucket.com/albums/y184/greg007/Obraz023.jpg

 

To bardzo miło poprawił się środek i sama góra... przy 1500 obr.min doszło 20Nm :)

 

Jeszcze tylko trzeba dostroić żeby tych falbanek nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greg76 już nie bądź taki skromny twoja ruda zapiernicza bardzo przyjemnie - dzisiaj miałem okazje zasiąść za jej sterami...

 

Drobne dostrajanie na hamowni, wygładzić te skoki trzeba coś tam może idzie dodać i będzie very good - wtedy mowy niema żeby dorównała Ci jaka kolwiek P11 z Polska :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Szczerze powiedziawszy to żeby coś się działo w aucie o masie i gabarytach primery to Turbo jest jedynym słusznym rozwiązaniem... Jakiegoś softa z tego wystrugamy na powiedzmy 210-220KM tak żeby nie przekraczać 0,5 bara i będziesz mega heppy.

No i wolne obroty będą jedwabiście gładnie bo już nie będzie potrzeby stosowania agresywniejszych wałków, pozostawiając ten wydech co masz będzie cicho - oby nie za "nudnie" cicho... no i ciąg będzie już właściwy od jakiś 3000 obr.min a nie od 5000 :D

Piękne posunięcie, ps. bardzo fajny kolektor wydechowy miał kiedyś GRE i z tego co wiem dalej go ma - atakuj go :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec jednak ;p ile KM mniej wiecej docelowo?

 

na poczatek tylko tyle zeby bylo najmocniejsze p11 w Polsce :diabel: a potem to zobaczymy co z tego wyjdzie :P

 

ps. na gadu ci podam szczegoly ;)

 

[ Dodano: Nie 13 Maj, 2007 20:05 ]

Szczerze powiedziawszy to żeby coś się działo w aucie o masie i gabarytach primery to Turbo jest jedynym słusznym rozwiązaniem... Jakiegoś softa z tego wystrugamy na powiedzmy 210-220KM tak żeby nie przekraczać 0,5 bara i będziesz mega heppy.

No i wolne obroty będą jedwabiście gładnie bo już nie będzie potrzeby stosowania agresywniejszych wałków, pozostawiając ten wydech co masz będzie cicho - oby nie za "nudnie" cicho... no i ciąg będzie już właściwy od jakiś 3000 obr.min a nie od 5000 :D

Piękne posunięcie, ps. bardzo fajny kolektor wydechowy miał kiedyś GRE i z tego co wiem dalej go ma - atakuj go :)

 

teraz to jeszcze troche gratow trzeba pozbierac, orurowanie coolera, potem to poskladac, stroic na jakims malym doladowaniu i patrzec co to wyda. na cyferki to potem bedziemy patrzec jak mi motor nie splynie po uruchomieniu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...