Gość maddrajwer Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 OK Coobcio - myslę że emocje i napięcie osiągnęły odpowiedni poziom i możesz nam powiedzieć co się stało z Twoim nismo ?? EDIT: Się trafiliśmy z czasem Dobrze że bez uszkodzeń się obeszło, bo już były tutaj strachy.Powodzenie w dalszym dłubaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Uffffff :shock: aleście nas nastraszyli =D> Całe szczęście, że to nic poważnego gratki Czekamy na ciąg dalszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Ps. Dzięki Grzesiu, że mnie wczoraj nakarmiłeś - byłem zjebany i nie przytomny po tej wymianie sprzęgła- przy montowaniu skrzyni już miałem czarno przed oczami, no i oczywiście za Sterowanie z opcją pałowania primy na rozkaz Pss. Jestem w szoku ze przy doładowaniu 1bar nie było żadnego spalania stukowego mimo że motor mam doprężony eny tajm eny łer jak to powiadaja za woda :wink: dl mnie to byla przyjemnosc i dobra zabawa. woz jest tak wsciekly ze trudno nim jechac po trzech pasach faktycznie szkoda tych problemow z WG bo bylem ciekaw ile cos takiego trzasnie. kilka dni i wszystko by bylo dopracowane a dla spektakularnego "BOOM" nie bylo sensu sie spinac. pozdro ps. mama faktycznie dobra zupe gotuje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 kuba kiedy strojenie?? nie zapomniej ze to msd jeszcze siedzi u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Strojenei strojeniem - musze zdemontować całe turbo i nieco Frezem powiększyć dziurę w muszli wydechowej od sprężarki - jak to nie pomorze to będize znowu spawanie, cięcie i krzesanie iskier MSD, jak mi coś wpadnie na konto to przelewam CI kase na wysyłkę i jeszcze weźmiemy do tego Soft toucha by było gładkie odcięcie obrotów a nie jak teraz 7400 i strzały jak z armaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Kuba u mojego kumpla w Corsie z silnikiem 1.2 turbo pompowało 1.2 bara i pompuje dość wysoko, bo dopiero od jakiś 3000 czy 3500obr/min. Po założeniu Blow-offa mamy wrażenie,że ciut mniej pompuje, bo robi gorsze czasy na G-techu, więc będziemy zmieniali go na jakiegoś innego. Pomimo tak dużego ciśnienia doładowania auto nie ma spalania stukowego. Pierwotnie mieliśmy lekko doprężony silnik i wszystko było ok i super zapiepszało, ale nie zmieniliśmy świec na zimniejsze i jedna z fabrycznych zaczeła padać i czasami nie dopalała mieszanki i wzrosła nam temp w komorze spalania na tyle, że jeden tłok się lekko nadtopił. Teraz silnik odprężyliśmy i jest wszystko ok. Na G-techu 96km/h osiąga w 6.89s, więc to chyba dobry wynik jak na 1.2 8V które seryjnie miało 45KM i setke robiło w 19s. Wczoraj miała polecieć na 1/4 na bemowie, ale jej nie dopuścili, bo nie mieliśmy dowodu rejestracyjnego, bo psy wabrały a nikt nie pomyślał żeby wziąść dowód i blachy od corsy mojej Kobitki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 7400... inny kwarc? SMT tez gladko odcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 No wczoraj wieczorem przytargalem nowe Serce (SR20DET from Bluebird U13): Dzięki Greg za pomoc przy rozładunku Stary silnik doprężam po przez tłoki z SR20DE i pakuje do jakiejś Budy - chce się pobawić i zobaczyć ile da rade z niego na maksa wycisnąć (z seryjnych wałków GT) A Nowy z natryskami oleju na denka tłoka i pięknąinsalcją wodno-olejową pakuje pod mache do srebrnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 No rewelacyjny zakup Pewnie jeszcze po rewelacyjnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 i pwnie bez wału a co zrobiłes ze swoim mega dopręzonym ... poszedł z dymem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 W obecnym silniku zmienie kolektor ssący na taki z ebay za 100$ i zobacze ile idzie z niego wycisnąć na maksa z N/A Następnie albo go sprzedam albo z czasem zeswapuje do jakiejś lekkiej budy... Ps. nie pamiętam czy się chwalilem ale uznali mi reklamacje z BILSTEINAMI B6 - wana materiału niby, reklamacja trwała 4 meisiące... Gość wczoraj miał mi je wyslać zobaczymy czy na poniedziałek dojdą :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 no się własnie miałem pytać co z tymi amorkami twoimi swapy w modzie ostatnio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 czekam na rezultaty ciezkiej pracy - wyglada to za kazdym razem coraz lepiej!! powodzenia zycze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 6 miesięcy trwała reklamacjia Bilsteinów B6 w firmie MTS... skandal. Z dniem dzisiejszym doczekałem się ich ufff... Nareszcie amorki są już w moich rękach Tylko jakby tu je zamontować - mam troche utrudniony dostęp do kół tylnych:P :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 No trochę nie ma miejsca - musisz sobie podnośnik założyć - taki paltformowy - wtedy mógłbyś mieć coś w rodzaju rampy - tyle że z czasem byś po kolana zarósł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Za nim je zamontuje odwiedzą jeszcze pana Tadeusza z Zerkopolu coby je deczko utwardził, powiedzmy o 150%, może wtedy auto będzie chciało na wprost jechać Chociaz bez szpery może sie to nie udać :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 zaciagnij swoja laseczke aby pomogla przy sprzataniu. ja tak robie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Najbardziej mi się podoba to pudło po TYSKIM...:D:D Zamontuj i daj znać jakie wrażenia z jady:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 a co Ty Coobcio szerminator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Z okazji nowego roku przybyły zabawki do TurboKrowy Nowy wzmacniacz dla układu zapłonowego z opcją łagodnej odcinki by MSD: A odpowiednio wydajniejsze wtryski paliwa powinny dotrzeć jeszcze w tej połowie miesiąca Mega THX dla Wielkiego Waca ! ! ! Jak nowe, duże (555ccm) wtryski paliwa dojdą to biorę się ostro za robotę, tzn: dół z SR20DET wraz z wymiennikiem ciepła do tego główka z dawnej Primery Kosy przygotowana przez Rally Project (Powiększone i wypolerowane kanały, zawory ssące na 2 kąty, komora spalania wypolerowana i przerobiona na okrągłą) A i bym zapomniał co jeszcze nowego przyniósł nowy rok, ten malusieńki akumulatorek: Wymiary 13x18cm i wysokość 21cm - dzięki takim wymianą mam nadzieję że wpierdzielę go gdzieś z tyłu w boczek... Tak się zastanawiałem czy nie pójść w ślady Kiviego i nie zastosować żelówki z motocykla tzn. 19Ah i 160A przy nieco mniejszych wymiarach ukrycie go w boczku z tyłu nie stanowiło by najmniejszego problemu ale ten mały prąd mnie jakoś nie przekonuje, choć jak auto stoi w ciepłym garażu to nie ma najmniejszych problemów ze swobodnym kręceniem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 widze ze paka jest. nawet ta sama tasma oklejona co ja ja chlastalem. dobrze. przynajmniej wiem ze celnik skur.yn nosa tam nie wsadzal [ Dodano: Sro 03 Sty, 2007 20:01 ] a tu fota nowych wtryskow, ktore juz sa w drodze na kuby drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Hehe stary ciesz się bardzo !! Ps. do czasu nadejścia nowych wtrysków zbieram kolejne diwajsy, tak więc już nabyłem świniaka - nieco bardziej precyzyjnego jak SMT6, jednak do jak ktoś ma zamiar śmigać GAZ/PB to już się tak dobrze nie sprawdzi jak SMT6 ale za to ma procedurę startową i co najistotniejsze Interpolacje, do tego czujnik ciśnienia powietrza w przedziale - 1bar + 1,5 bara, wygląda to tak: No i wreszcie udało mi się dorwać czujnik ciśnienia oleju - coby wreszcie odpalić dodatkowy wskaźnik na cyferblacie Jak wszystkie te gadżety wsadzę na swoje miejsce to dopiero zacznie się gruba robota - oczywiście bez pomocy Kiviego się nie obejdzie bowiem z 3 silników powstanie jeden taki konkretniejszy pod Turbo a drugi konkretny pod N/A [ Dodano: Pon 08 Sty, 2007 14:55 ] A przypomniało mi się że jeszcze zamawiałem uszczelkę termiczną między głowicę a kolektor ssący - coby powietrze dodatkowo się nie podgrzewało w kolektorze ssącym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 13 stron bardzo ciekawej lektury, jestem pod wrażeniem tego co osiągnąłeś przy pomocy wiertarki i wiedzy oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 No dzisiaj o 15:00 ma być u mnie pan z Wtryskami od Waca - coś dobrego nosa miałem że tak dziś jest ten dzień Ps. w Garage posprzątałem więc mam jak podpiąć się z DET i wymienić ten prawy tylny amorek I już mnie tu nie ma :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Milo widziec ze pojekt znow nabiera tempa! Walcz Kuba :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.