Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mikey_one

No Coobcio jestem pod wrażeniem!! Czekam ne efekt końcowy :D

P.S. Myślimy nad następnym spotkaniem na torze w Lublinie :D myślę, że do tego czasu skończysz i nas odwiedzisz :D Trzymam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wpisz "tor lublin" w forumowej szukajce

 

albo na 3 stronie w dziale spotkania jest cały temat temu poświęcony

 

Coobcio: na ile przewidujesz moc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio: na ile przewidujesz moc?

Jestem optymistą i chciałbym osiągnąć 300KM @ 1 Bar doładowania a ile z tego wyjdzie to się okaże.

 

sam wszytko bedziesz robił, z pomocą koleżeńską, tak?

Dokładnie tak jest :)

 

Ps. Też jestem ciekaw, co z tego wyjdzie - będę informować na bieżąco o przebiegu prac. Chwilowo przerwa ok. tygodniowa - trzeba się wreszcie dziewczyną zając przez te wszystkie wozy ostatnio ją zaniedbuje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do pruszcza sie wyrobisz?

Bardzo bym chciał... Jak czas goni i nie wiem czy starczy go na zmianę tłoków i tym samym jazdę na 1 barze.

Obawiam się, że poza instalacja TURBO będzie wymieniona jedynie skrzynie biegów na dłuższą oraz sprzęgło na spiekowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko na hamowni ma miec te 300 czy do codziennej jazdy?chociaz i tak jezdzisz busami :wink: to bedzie stal w garazowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaś ja nieco inaczej podchodzę do swojego samochodu - to jest dla mnie porostu duża zabawka. Dłubanie przy nim i usprawnianie go to jest moja wielka pasja. Nie ukrywam finanse pozwalają mi, aby pakować w niego 400-500zł miesięcznie (przy dobrych wiatrach) stąd nie mogę sobie pozwolić by nim jeździć na codzień. Więc chyba nie dziwne jest, że w większości poruszam się Busami i Autobusami :?:

 

Ps. Zrobię sobie dwie mapy - jedna do jazdy na codzień ograniczona do 0,5 bara a na drugiej doładowanie wzrośnie do takiej wartości by możliwie jak najbardziej zbliżyć się do wspomnianych 300KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalne kolo zamachowe mamy :) warzące dokładnie 8,14Kg do spieka więc idealnie się nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny postęp, po ok. godzinie pracy udało się zrobić fragment dolotu łączący Intercooler z przepustnicą gazu:

b8ca80b1.jpg

fb354fba.jpg

478ca1ce.jpg

 

Jutro ciąg dalszy, myślę, że też znajdzie się chwila wolnego czasu - chciałbym go wykorzystać i zrobić początek układu wydechowego.

Następnym krokiem będzie fragment łączący turbinę z intercoolerem.

 

Wielkie podziękowania dla Seniora Grabowskiego, który mimo niekomfortowej ciemnej maski do spawania przyłapywał mi te kawałki żelastwa, które co chwilę podrzucałem mu pod nogi i za pomoc z dopasowaniem ich.

 

Dla Posiadacza jedynej uturbionej Primery P10 na jednopunkcie za objerzdzanie złomowisk metali kolorowych i wyszukiwanie dla mnie odpowiednich rurek i kolanek z kwasa.

 

I dla wujka Kiviego za litość i dostarczenie odpowiedniej maski do spawania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...