Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem pod wrażeniem tego co osiągnąłeś przy pomocy wiertarki i wiedzy oczywiście.

nie zapomnij, że jeszczu używał dremelka i nagminnie męczył flexa :D

 

Wczoraj widziałem u jednego amerykańca co śmiga A4 quattro, że ma SMT7 które steruje wtryskami od gazu.... a tak wogóle kloł na drogi w Polsce - ma od około 4 mieś kompletne zawieszenie ECS i już konćówka drążka poszłaaa :)

 

Żeby było na temat :P praca ruszyła z kopyta - na KOE żebyś się wyrobił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu dotarła paczka :D :D :D

Już wtryski wrzuciłem w listwę, po obiedzie poleze z tym do garage :)

 

Tak więc teoretycznie dzięki tym wtrsyką będzie można przewalać 2,2 Litra benzyny w ciągu 1 minuty przy ciśnieniu 3 bary...

 

FOTY:

sojuz.jpg

sojuz2.jpg

 

[ Dodano: Sro 17 Sty, 2007 21:51 ]

Listwa już wjechała pod maskę... Jutro po szkole i po drobnych pracach nie przy swoim wozie zabieram się za wrzucenie Świniaka sprzężonego z MAP sensorem, do tego akumulator podłanczam i odpalamy :D

 

[ Dodano: Czw 18 Sty, 2007 21:47 ]

To żyje :) :) :)

Mały akumulatorek a kręci jak wściekły, pima pare ładnych miesięcy stała nie ruszana a odpaliła na dotyk... Po zapachu spalin czuć odrazu większe wtryski :D

Na dzień dobry musiałem całą mapę na -7 zrobić i zmniejszyć ciśnienie na listwie do 2,5 bara coby czkawki nie miała.

 

No w przyszłym tygodniu prawdopodobnie będzie przygotowywane nowe serce :)

 

[ Dodano: Czw 25 Sty, 2007 17:33 ]

W drodze na Starachowice dawno dawno temu musiało wywalilo mi uszczlkę spod głowicy na czwartym garze - jak się dzisaj okazało... Mimo to zaryzykowałem i w takim stanie udałem się na hamownię, przed pomiarem profilaktycznie zmierzyłem ciśnienie na garach i wyszło:

I.......13,7 bara

II......13,7 bara

III.....13,5 bara

IV......4,4 bara

 

Zanim Maćiek wjechał primą na rolki dolałem 1 litr wody bo tyle jej wyparowało po drodze (ok 15km), postroiłem na nowym diwajsie od Colina i shamowaliśmy :)

 

Przy doładowaniu 1 bar ukazało się coś takiego:

coobcio.jpg

 

I muszę z przykrością stwierdzić że przy zamkniętej przepływce na tych wtrsykach przy 1 barze mam AFR 12,6 schodzący na 11,7.... Jak wymienię uszczelkę to coś czuję że trzeba będzie ciśnienie paliwa podnieść :D

 

Mimo gabarytów turbiny bardzo mi się podoba że na drodze na IV i V auto bardzo przyjemnie ciągnie już od 2500obr.min a na V od 3100-3200 ma już pełnego bara :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy w tym aucie jest instalacja lpg? jeżeli tak to napisz ile ci spala gazu bo myślę też nad taką mocą w swoim samochodzie ale nie wiem czy wtedy nie będzie mi za dużo palił, a i czy pomiar był robiony na gazie czy na pb?

jak dołożysz magnetyzery to na pewno dobije do 400KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

a czy w tym aucie jest instalacja lpg? jeżeli tak to napisz ile ci spala gazu bo myślę też nad taką mocą w swoim samochodzie ale nie wiem czy wtedy nie będzie mi za dużo palił, a i czy pomiar był robiony na gazie czy na pb?

jak dołożysz magnetyzery to na pewno dobije do 400KM

:D:D:D:D

 

Gratki Coobcio. Naprawiaj ten czwarty gar.

Swoją drogą ciekawe ile srebrna wytrzyma.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba wielkie gratulacje, bo efekt jest imponujący jak na kogoś kto do takiego poziomu doszedł sam we własnym garażu. Obyś dalej sie tak rozwijał i aby starczyło Ci na to funduszy. Elo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa odpalić z grubej rury :one:

Gratulacje uzyskanej mocy :!: podziw i respekt :))))))

 

ps. to po wymianie uszczelki granice 350HP spokojnie przekroczysz :pomysl: :)))

a tak na marginesie da się w ogóle z taką mocą ruszyć w taką pogodę (brak trakcji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na marginesie da się w ogóle z taką mocą ruszyć w taką pogodę (brak trakcji)

Da się i to bez problemów, wałki rozrządu są seryjne i jest pełna kultura pracy silnika hehe...

Przy spokojnej jeździe po mieście palił mi 9,5 L ! ! ! fakt że kręciłem go do 2200 obr.min bo wyżej nie miałem napisanej mapy paliwa pod te big wtryski...

Dozowanie mocy jest pod pedałem gazu więc można śmigać jak seryjnym wozem a jak trzeba to można dopierdzielić i w ułamku chwili mieć ponad dwie stówy na budziku :)

 

Ps. uszczelkę chyba orginalną z ASO zapodam - kosztuje 272zł ale wyda do ponad 400KM :)

Jeszcze przekładka główki z czerwonej primery - nie planowanej i ze zmodyfikowaną komorą spalania + nowe pierścienie i jazda, trzeba w końcu sprawdzić ile zniesie seryjny doładowany SR20De :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dozowanie mocy jest pod pedałem gazu więc można śmigać jak seryjnym wozem a jak trzeba to można dopierdzielić i w ułamku chwili mieć ponad dwie stówy na budziku :)

Śledzę ten wątek już od dawna z „wypiekami na buzi” :D no Kuba wielkie gratulacje!!! a tak po za tym jestem w szoku, że ten silnik to wszystko wytrzymuje w jednym kawałku :galy: :galy: :galy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wideo zrobię ale niech się osuszy trochę na drogach :)

No chyba że jak wymienię uszczelkę pod głowicą to nakręce parę klipów z DYNO :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na pierwszą stronę mojego opisu wreszcię się zabrałem i go uaktualniłem :)

 

Ps. po głowie chodzą mi jeszcze rególowane kólka rozrządku, kto wie może bez podnoszenia boostu te upragnione 350KM będzie :) ??

 

A na te chwilę każdą luźną kasiorkę odkładam na kolejne zakupy tzn. sróby do głowki ARP i uszczelke Cometic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zakupiłem efektowne i mam nadzieje że efektywne przewody paliwowe w metalowym oplocie (stare były już opuchnięte i puszczały przy cybantach - aż śmierdzieć w kabinie zaczęło), mam nadzieje że to pomoże:

ukladpaliwowy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz czekam aż wjedzie pod maske natrysk wody do komór spalania aby móc jeszcze troche podciągnąć na mocy silniczek nie podnosząc jego temperatury. My wczoraj zakładaliśmy taki systemik w naszej firmówce i w sumie jest to banalna robota a chcemy sprawdzić czy wytrzyma nam silnik bez kucia dołu, bo aktualnie mamy 400KM z 2.0 z doładowaniem 1.9 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nawet nie pamiętam jaka jest aktualnie turbina założona, bo auto jest w fazie testów czy wszystko będzie ok, bo jak sie sprawdzi to będziemy takie sprzedawali z gwarancją, bo jak na razie najmocniejsza wersja jaką proponujemy z gwarancją to 340KM, ale sporo klientów chce mieć mocniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę inna klasa i już w serii przygotowany pod turbo jest i to całkiem przyjemnie, o zmiennych fazach rozrządu nie wspominajac :D

Tak czy siak męsko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jeśli pogoda bedzie sprzyjająca będą robione testy i mierzone parametry przyspieszeń aby można było podać wszystko do publicznej wiadomości. Szkoda,że mnie testy ominą, ale niestety do szkoły trzeba iść. Nie powiem autko super jest i bardzo przyjemnie sie nim jeździ a jak nasze sie sprawdzi to możliwe,ze będziemy je jeszcze wzmacniali, ale to już czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...