Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nasze wyniki z G-techa bedziemy zamieszczać TU


Coobcio
 Share

Recommended Posts

No Krzys juz wrocil G-tech dotarl do neigo:)

Trzeba bedzie sie styknac i pomirzyc nasze bestje zanim bedzie slisko i beda klopoty z trakcja na pierwszych IV biegach 8)

 

W tym Poscie bedziemy wpisywac swojego Nika, posiadane auto i osiagi jakie wyszly po zbananiu G-techem :D

 

Zycze samych dobrych rezultatów.

Nissan Power TEAM ! !

Link to comment
Share on other sites

Wyniki z dnia 13 października 2004 roku

Na dworze zimno ok 1-2 stopni na plusie a my sie zmagalismy by pierwsze 100 km/h na zegarze osaigac w jak najkrotszym czsie.

Wyniki ponizej to srednie z 3 najlepszych przejazdów a bylo ich w sumie po 5 dal kazdego. Czasy oczywiscie mierzone ze startu zatrzymanego :lol:

 

Wyniki

Lp. Nick: Czas: Auto:

1. Coobcio 6,98 Primera P10 2.0

2. Pawel 8,84 Almera N16 1.8

3. Lukaszek 10,21 Primera P10 2.0

4. Bort 10,03 Almera N15 1.4

5. Kogut 12,14 Almera N15 1,4

Link to comment
Share on other sites

na dworze 7-8 stopmni celsjusza deszcz leje wycieraczki na nonstopper ustawione ale ja dorwałem dzis g-techa!obiecałem pomiar i go zrobiłem wiec podaje wynik

0-60 mph---------->9.53sek

 

lipa cio??sam jestem zły ale tak koła sie slizgały ja 3500obrotów a tu koła sie krecą autko stoi w miejscu !hyhyhy mam nadzieje ze jutro sucho bedzie wiec podam realny pomiar taki jaki powinien byc! powinno byc lepiej??cio Coobcio??:>:>:>

Link to comment
Share on other sites

NO no no wynik nie tak zly... Ja na mokrym po nizej 10 sek nie moglem zejść ale nie dziwne jak na III biegu samochod nie chcial przyspeiszac tylko przemielal asfalt na odcietym zaplonie:)

 

Czekam na wynik z suchej nawieszchni. Ps. na szerokich kapciach i na suchym ruszaj z 3500 obr.min i w miare szybko puszczaj sprzeglo zeby nie na maksa jarac gumy tylko tak średnio :wink:

Link to comment
Share on other sites

jest i lepszy wynik i ostatni bo juz g-techa nie mam!dzis ciepło 8 stopni słonecznie i co najwazniejsze sucho! moj wynik z dnia dzisiejszego 0 - 60 mph to....---------->>>7.98 wiec nie az taki zły ale bedzie lepiej obiecuje ze sie poprawie :oops: :oops: :oops: :oops:

Link to comment
Share on other sites

Stary no juz coraz lepiej, momim zdaniem mozna jeszcze troszke rpzspeiszyc zaplon, do pb98 najlepiej dac 17-18 stppni przed GPM.

 

Zmienisz kola, obrobisz glwoice i bedzie lepiej moze zblizysz sie do moejgo rekorgu 0-60mph w 6,72 sek

 

Powodzenia 8)

Link to comment
Share on other sites

24 października, na dworze ciepło - chyba koło 17 stopni (hmm??)

 

Wyniki 0-60 mil/h:

 

Mrówa Micra K11 1.0 (automat): 12,73

Michał Sunny N14 1.4: 9,70

Rudi Sunny N14 1.4: 12,03

Bort Almera N15 1.4: 10,56 (wkładka JR), 10,30 (bez wkładki)

Jacek Almera N16 1.8: 8,82

 

Do następnego razu ;)

Link to comment
Share on other sites

Ale w kajecie zapisał tylko dwa wyniki - jeden koło 12 s a drugi 19 albo 13 - więc nie wpisałem z dwóch powodów: liczyłem średnią z trzech wyników a dotego nie wiedziałem czy to 19 czy 13. Więc sam sobie winien ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie! Musisz przyjechać jeszcze raz i się poprawić :lol:

 

I tak w pomiarach z tej niedzieli może być większy błąd bo nie każdy nawet zrobił po 5 prób (jak zalecane w instrukcji ;)). No a 2 próby to już przegięcie - na to sobie nie możemy pozwolić ;)

Widzimy się na następnych pomiarach!

Link to comment
Share on other sites

nie chce schodzic z tematu...ale sie absolutnie nie zgadzam :!: A co komu po czasie jaki srednio robi :?: Jak dla mnie liczy sie tylko i wylacznie najlepszy czas... i wlasnie trzeba dazyc zeby ten najlepszy poprawic...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

no i w sumei racja ale za kazdym razem sa inne warunki, czasem 6,5 wyjdze a innym razem 7,5...

 

Ale spoko liczy sie najlepszy (o ile G-tech za bradzo nei oszukał)

 

No w te srode beda dwa 200nx do pomairu mysle ze oba zejda ponizej 7 sek do 60mph

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
nie chce schodzic z tematu...ale sie absolutnie nie zgadzam :!: A co komu po czasie jaki srednio robi :?: Jak dla mnie liczy sie tylko i wylacznie najlepszy czas... i wlasnie trzeba dazyc zeby ten najlepszy poprawic...
hmm g-techy maja to do siebie ze sa "optymistami" moj Poldek Rover wg gtecha na 1/4 mili mial 16.9s a na Modlinie wyszlo 17.44s(oczywiscie bez czasu reakcji) warunki b.podobne(wiadomo nie identyczna temp. czy wiatr ale roznica 0.5 s to niebo i ziemia :roll: )
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

10 grudnia 2004 roku

 

Wyniki Coobciowozu:

 

0-60mil in 6,69 sek

1/4 mile in 15,4 sek

 

Jestem Very Heppy :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Przemo78

Wczorajszy pomiar tj. 2 stycznia 2004 roku

 

Warunki:

Godzina - 10:00

Temperatura - około 5 *C

Słońce ;)

Wiaterek - niestety niezły

 

 

Ilośc pomiarów: 6

 

0-60 mp/h: najlepszy 8,56 sekundy

0-400 m: 16,80 sekundy

 

Sposób zasilania silnika: GAZ i tylko gaz!!!! ;)

 

Ustawienia dawki gazu:

Ekonomiczne ;)

 

 

Podsumowanie:

Pomiary przeprowadzane przed remontem wykazały że wcześniejsze czasy były troszkę gorsze.

 

Wnioski:

Nie jest żle, remont się udał, natomiast to co mi się nasuneło to, że jak wymienie przewody i świeczki aha i oczywiście ustawić gaz na maxymalną dawkę ;) to powinno się udać urwać pare setnych

Link to comment
Share on other sites

Myśle ze jak sie zorbi CAI i uruchomi beznyne to zejdziesz spokojnie ponizej 7 sek :wink:

Link to comment
Share on other sites

Czasy do 60 mil/h z dzisiejszych pomiarów:

 

bort: Almera 1.4 - 9,95

adasko240: Primera 2.0 automat - 10,28

Pecyn: Almera 1.6 - 9,65

Jaca V6: Maxima 3.0 V6 automat - 9,51

 

Temperatura - chyba kilka stopni na +

Wiatr - duży

Nawierzchnia - sucho

Link to comment
Share on other sites

ładnie łandnie widze ze zimno sprzyja dobrym osiagą.

Ps. Bort poprawiles sie o 0,1 sek GRATULUJE twoje umiejestnosci w oerowaniu sprzeglem, gazem i zmiana biegów Podniosły się !!

 

Ps. Auto masz 100% seryjne tylko po moim ustawieniu zaplonu i prosze bardzo masz osaigi prawie jak Almera 1.6 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest --Mlody--

``ładnie łandnie widze ze zimno sprzyja dobrym osiagą.

Ps. Bort poprawiles sie o 0,1 sek GRATULUJE twoje umiejestnosci w oerowaniu sprzeglem, gazem i zmiana biegów Podniosły się !!

``

 

:? Panowie, wybaczcie mi, ale nie chcial bym byc zle zrozumiany... wiec z gory uprzedzam ze w tresci tego co napisze nie ma zadnych przejawow zlych emocji :)

 

Powiem Wam , ze wedlug moich kryteriow oceny `umiejetnosci` jazdy, operowanie sprzeglem, gazem, hamulcami, i zmiana biegow, sa TYLKO i wylacznie NARZEDZIEM jazdy, tak sie sklada, ze przez cale zycie przekraczam jakies tam bariery tylko po to zeby byc lepszym w tym jak jezdze ( groznie to zabrzmialo ) , i niestety nie bylem nigdy zwolennikiem traktowania sprintu samochodowego jako wyzwania dla `umiejetnosci`... ale to niewazne... nic nie jest wazne...

 

 

... zywiec... to jest wazne :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...