wronek89 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Z czego w końcu to zrobiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Fajnie fajnie to wyszło... Teraz im szybciej będziesz jechał tym więcej świerzego Air będzie w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Z czego w końcu to zrobiłeś? aluminium z izolacja. wykorzystałem ekrany za grzejnikowe Jestem Ciekaw jaka moc teraz 170KM@198Nm no prawie bo 169.8KM:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 tylko nie mów, ze sam dolot tyle dał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 (edytowane) Tak, można powiedzieć że to dolot+przepustnica 64mm. Co prawda było strojone ale góra nie ruszana. Po dolocie i wywaleniu tej przegrody z przepływomierza AFR na tyle się zubożył że był idealny także nie było potrzeby ruszać. Szczerze to liczyłem na większe przyrosty co do nakładów... Wieczorkiem wlepię wykres. Edytowane 10 Grudnia 2009 przez goago Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Ciekawy jestem jaki by był efekt bez zmiany przepustnicy i dotykania się do kolekotra ssącego... i dopiero takie coś wystroić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 A czy wydech z primery 2.0 pasuje do sunnego?? mam wersję HB 5D GA14DE ze ssaciem 4-2-1 od 1.6. Zastanawia mnie czy końcowy i środkowy z wersji bez kata bedzie pasował bo były wersje 2.0 bez kata czy się mylę?? Z góry dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) O porawie dolotu i izolacji termicznej na kolektorze też muszę pomyśleć. Tego projektu goago nie zauważyłem wcześniej. Dawniej w czerwonej powietrze szło z nadkola. Teraz spod machy. Zonk Edytowane 23 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 A czy wydech z primery 2.0 pasuje do sunnego?? mam wersję HB 5D GA14DE ze ssaciem 4-2-1 od 1.6. Zastanawia mnie czy końcowy i środkowy z wersji bez kata bedzie pasował bo były wersje 2.0 bez kata czy się mylę?? Z góry dzieki za info z almery gti bardziej do 1,4 w sam raz. wracając do tematu ostatnio ogarnąłem wydech. teraz do końca jest 60mm na jednym tłumiku przelotowym. do tego głowica poszła 1,5mm w dół oraz przerobiłem wałek ssący z GT na wydechowy. co to dało? zobaczymy niebawem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 No przed wczoraj ominął CIę dyno day wjazd za 50zł do Kreatora Mocy... Ale było ciepło i wyniki nie zbyt rewelacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 No przed wczoraj ominął CIę dyno day Dla mnie ciut za wcześnie...pozostało mi jeszcze przesuniecie odcinki na 7500rpm i wystrojenie oraz start na Bemowie 25 kwietnia ostatnio ogarnąłem zbieżność oraz opony. Kupiłem Yokohama Parada i jestem z nich zadowolony jeśli chodzi o trakcje. tylko troszeczkę sobie popiskują na jedynce i dwójce, gdzie na semperitach paliło laka na trójce i suchej nawierzchni. jedyny minus tych gum to ich waga. są cięższe o 1,3kg na oponie od semperitów prawie nowych. alu koło z oponą ważyło mi 15,2kg teraz 16,5kg ale za to ta trakcja... jeśli chodzi o osiągi sunniacza to przyjmuje każdy pojedynek nawet VE XTomek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) Już Coobciowy Bandit był o 0,4 szybszy od czerwonej. Ale on miał 193KM i 208Nm versus 205KM i 214Nm. No i wydłubany w środku do gołej blachy. Ruda jest odrobinę lżejsza i mocniejsza od czerwonej, więc możemy spróbować. Jeszcze tylko R888 nam brakuje. Powinniśmy zdążyć przed Bemowem. Trakcja to podstawa, bo moment urósł znacznie. Pozdrawiam Edytowane 30 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Do zobaczenia na Bemowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) Na SSS http://www.sss.org.pl/ jest fajnie , bo masz na wydruku RT, ET, 60 feet, V max/400 feet. Najlepiej przyjechać rozebranym samochodem, bez tylnych foteli i niepotrzebnego duperelstwa. Przedni prawy do zdjęcia na miejscu. Rejestracja obowiązkowa. Jak wygrasz, to wcale się nie zmartwię. W projekcie szybkiej limuznki jeszcze dużo można pomajdrować Edytowane 30 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Hehe ciekawie się szykuje Stawajcie razem na kresce a ja potem ustawię się z tym szybszym Ps. Goago coś tam przede bemowem zmajstrujesz ?? Auto warzyłeś, wiadomo ile warzy z 2.0 pod maską ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) Coobcio, a zrobisz rudej przepusnicę /może regulowane kółka też/ i dopieścisz na rolkach. Daj znać na PW. Zobaczymy, co goago szykuje. Może być ciekawie. A z Tobą to chyba tylko dla przyjemności. Za lekka buda. Jak byłeś na hamce, to pochwal się. Pozdro Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwasilewski Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 fajnyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) z Bemowa niestety nici dzisiaj na hamowni tak doj**aliśmy zapłon że poszła uszczelka pod głowicą. ostatni wykres przed nieszczęsnym zapłonem Coobcio nie dokręciłeś go do odcinki? wydaje mi się że do 175 doszło by spokojnie... Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez goago Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 No odcinki ze 150obr.min zbrakło... Ps. przyjrzyj się na wykres strat mocy, te parady kręcą się sporo ciężej jak twoje poprzednie ogumienie... Ciekawe względem ostatnich modów przyniosła zmiana wałka wydechowego na ssący - na moje oko i tak trzeba by go cofnąć do tyłu względem tego co masz w tej chwili... Ale tak czy siak, w sunnym z SR20DEH 173KM i 208Nm to jest już super wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Ps. przyjrzyj się na wykres strat mocy, te parady kręcą się sporo ciężej jak twoje poprzednie ogumienie... Tak. raz że są cięższe o 1,5kg na szt. od poprzednich to wpływa, a dwa że poprzednio miałem 2,5bara a teraz 2,1 a trzy to że wraz ze wzrostem mocy rosną straty... a tu ciekawostka na mega przyspieszonym zapłonie Auto odpalone wszystko gra nawet obeszło się bez planowania głowicy. Pan w autoszlifie pomierzył i stwierdził ze jest prosta. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez goago Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 ty się ciesz że tylko delikatna zmiana uszczelki wyszła--ps. bardzo jestem ciekaw porównania twojego sunny z bombla turbo primerą./.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 (edytowane) . Edytowane 31 Stycznia 2012 przez goago Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.