Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi?


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co do AFR nie masz jakiegos wskaznika diodowego napiecia? na sondzie

nie mam nawet sondy lambda :D:D jak tworzyłem swój kolektor to zapomniałem o tym szczególe.. :P może kiedyś wspawam lambde i dam wskaźnik np. TAKI

co do dołka w wykresie to wydaje się że już go zlikwidowałem. winne okazało się złe ustawienie czułości w parowniku. najlepiej spisuje sie na całkiem wyjętej sprężynce ze śruby od regulacji czułości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do dołka w wykresie to wydaje się że już go zlikwidowałem. winne okazało się złe ustawienie czułości w parowniku. najlepiej spisuje sie na całkiem wyjętej sprężynce ze śruby od regulacji czułości.

 

goago daj fotke gdzie ta sruba i sprezyna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z2maciek polecil aby pod sprezyne naciskajaca membrane bodajeze to bedzie wysokiego cisnienia ta za ktora krazy woda zeby podlozyc podkladke i wtedy zwiekszy sie utrzymywane cisnienie w reduktorze np u mnie to jest 0,7Bara i moze wlasnie przez to podaje maloa gazu na wys obrotach ale juz sam niewiem :(

 

[ Dodano: Pon 09 Kwi, 2007 22:32 ]

ale wasze BRC maja 0,66 Bara widze wiec to raczej nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naciskajaca membrane bodajeze to bedzie wysokiego cisnienia ta za ktora krazy woda zeby podlozyc podkladke

to nie jest ta sprężyna, ta jest malutka umieszczona w śrubce od regulacji czułości. ale jednak coś dalej mi sie pieprzy teraz na wyjętej sprężynce obroty na biegu jałowym stały się nie stabilne także włożyłem ją z powrotem. widzę ze bez smt6 się nie obędzie... kurde a to wiąże się ze zmianą przepustnicy bo u mnie nie ma nawet jej potencjometru. pewnie da się ugrać jeszcze trochę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest ta sprężyna, ta jest malutka umieszczona w śrubce od regulacji czułości. ale jednak coś dalej mi sie pieprzy teraz na wyjętej sprężynce obroty na biegu jałowym stały się nie stabilne także włożyłem ją z powrotem. widzę ze bez smt6 się nie obędzie... kurde a to wiąże się ze zmianą przepustnicy bo u mnie nie ma nawet jej potencjometru. pewnie da się ugrać jeszcze trochę :D

Nie potrzebny CI TPS by to wystroić, będzie modyfikacja mapy tylko w zakresie obrotów.

Proponuję zapłon na aparacie dowalić na maksa by poprawić dół najbardziej jak się da po czym cofania zapłonów w funkcji obrotów dokona się po przez SMT6 czy tam DET które taniej wyjdzie i na 100% poprawnie obsłuży twój zapłon co różnie bywa w przypadku tego pierwszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naciskajaca membrane bodajeze to bedzie wysokiego cisnienia ta za ktora krazy woda zeby podlozyc podkladke

to nie jest ta sprężyna, ta jest malutka umieszczona w śrubce od regulacji czułości. ale jednak coś dalej mi sie pieprzy teraz na wyjętej sprężynce obroty na biegu jałowym stały się nie stabilne także włożyłem ją z powrotem. widzę ze bez smt6 się nie obędzie... kurde a to wiąże się ze zmianą przepustnicy bo u mnie nie ma nawet jej potencjometru. pewnie da się ugrać jeszcze trochę :D

 

wiem wiem

mi chodzilo o sprezyne aby zwiekszyc cisnienie gazu w reduktorze, ale wydaje mi sie to zupelnie zbedne, bo Was bez problemu wyrabia na cisnieniu 0,66 Bara.

 

Ja bym stawial na to ze BLOS mi sie nie otwiera ale bez hamowni tego nie sprawdze :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DET które taniej wyjdzie i na 100% poprawnie obsłuży twój zapłon co różnie bywa w przypadku tego pierwszego.

powiedz mi jeszcze jaki tego koszt u Ciebie łącznie z montażem i strojeniem na hamowni

ile Ci teraz LPG ciągnie w mieście ?

ostatnio w trasie około 9l/lpg a w mieście pewnie 12-13 nie oszczędzając

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w SMT6 się już nie bawię bo dojścia się skończyły... Co do specialnej ceny dla ciebie to posłałem Ci PW :)

 

Dołożenie Swinki daje ci możliwość przejścia na sekwencję, będziesz do tego potrzebować innego reduktora no i wtryskiwaczy aha i do silnika trzeba będzie dołożyć map senora lub przepływomierz powietrza oraz TPS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszę się :) ale za jakiś czas. to chyba jedyny sposób aby wyprostować przebieg momentu u mnie. może uda się coś ugrać więcej :?: :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas pokaże :)

dół się na pewno poprawi...

 

[ Dodano: Pią 13 Kwi, 2007 14:50 ]

Odwiedził mnie przed Chwilą Goago i muszę przyznać że naprawdę miło mu to chodzi.

Jest niesamowita reakcja na gaz, silnik bardzo grzecznie i kulturalnie chodzi, pod maską porządek - laleczka normalnie...

 

Co do osiągów to przy nieco zmulonym starcie (jak na mój słuch) Sunniacz kręci czasy w okolicy 7,3 sek do 100km/h by G-tech... Więc już simiało może stawać na kresce z seryjnym GTi :)

 

Gratki ziom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sekwencja o tyle dobra że nic by nie dławiła dolotu i wszędzie szło by podlać ile trzeba...

Moim zdaniem to by był najlepszy kierunek. Do tego trzeba by było uzupełnić elektronikę o TPS i coś co posłurzyło by za skalę deflection - np. przeplywka z P11...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

widze ze w walku wydechowym czesc ktora napedza aparat zaplonowy jest odcieta i dospawana bardzo starannie nowa albo jest nalozone cos na stara czesc walka czy zaspawane(ale watpie bo to sie kreci i by bicie bylo)

i wykonales naciecie ktore wlasnie napedza aprat zaplonowy

czyli naciecie wykonales nie w sposob identyczny tylko zapewne zeby przyspieszyc zaplon , (badz opoznic), poniewaz fasolki-rozciecia w aparacie byly za male do twoich potrzeb przyspieszenia zapewne zaplonu :D

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli naciecie wykonales nie w sposob identyczny tylko zapewne zeby przyspieszyc zaplon

niestety nie trafiłeś :D

Walki z QG18DE

byleś blisko z tym że ja przerobiłem wałek ssący na wydechowy z sentry. teraz mam obydwa po 40,7mm wysokości krzywki. może uda mi sie w niedługim czasie dobić do 130KM@160Nm :D taki mam plan czy realny to sie okaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...