Coobcio Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Najpierw to bym sprawdził AFR... Potem jakieś korekty i hamownia, nie sądze żębym moment obrotwy z dotychczasowych 140nm się znacząco poprawił... Pożyjemy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 tak , chodzilo mi o zmienne fazy.Jeśli masz już kolektor może warto pokusić się o głowicę i ecu? Bardzo możliwe ,że wtedy podejdą też wałki od qd18 [ Dodano: Wto 12 Wrz, 2006 ] oczywiście trzeba by zrobić nacięcie na aparat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Doszedłem do wniosku że najtaniej wyjdzie mnie samemu zrobić kolektor wydechowy Mam takie pytanie Flansze sam robiłeś czy kupowałeś :?: Te rury od eskorta 2000 to są jakiej sirednicy fi :?: Pospawać dam rade samemu bo mam dostęp do tiga i sam potrafię spawać A i jaką różnice odczułeś po montażu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Flansze sam robiłeś czy kupowałeś :?: A i jaką różnice odczułeś po montażu :?: po części robiłem ja sam czyli wyciąłem nawierciłem pod szpilki. otwory pod rury dałem do frezowania. a i tak mi spierdolili :evil: co do odczuć po montażu to nie było jakiś zaskakujących różnic... wracając do tematu wymieniłem już przepustnice na jedna słuszną 60mm :twisted: i jest :509: jeszcze kilka poprawek i wjazd na hamownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Kolektor ten tak wygląda jakby miał dodawać z 10KM - równoodległociowy, mający sporą pojemność no zobaczymy Nm napewno troche dojdzie. Ps. za***iście CI się wkręca silnik - jeszcze się nie spotkałem z taką szlifierką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 No chłopie po dzisiejszych jazdach na fire road ,dosłownie jestem w ciężkim :shock: :shock: :shock: pięknie to jeździ,dosłownie jak 2.0 143km,,,czekam na prawdziwy rewanż,bo cholera wie komu lepiej nyska chodzi... za to widać że modyfikacje idą w słuszną strone[ja też muszę nadpędzić troszeczkę ze swoimi,i fele koniecznie 16-205 opony,bo lipa] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Ciekaw jestem czy podmieniłeś sam silnik czy skrzynie biegów też :?: Bo 1.4 a 1.6 miały chyba inne przełożenia 1.4 miał krótszą skrzynie czyli na niej powinien ci się lepiej wkręcać na obroty :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Dobra sprawdza żeby do 1.6 zapodać skrzynie wraz z rozrusznikiem z 1.4... No ale Goago już tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 wczoraj stanąłem na kresce z Kubą szliśmy równo do trojki na czwórce minimalnie mi odchodził. auto przeciwnika to skoda oktawia 1,9 TDI z wirusem 133KM&334NM :shock: z chęcią powtórzę ten pojedynek bo dzisiaj przy okazji porządków pod maską wykryłem nieszczelność w kolektorze ssącym przez co blos nie otwierał maksymalnie przepustnicy. teraz bardzo łatwo wkręca sie na każdym biegu do czerwonej kreski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 To Kuba będzie miał minę jak go łykniesz Byłeś na hamowni po wymianie kolektorów ssącego i wydechowego :?: Ciekaw jestem wykresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Byłeś na hamowni po wymianie kolektorów ssącego i wydechowego nie, czekam na nimny dzien moja fura wtedy odzywa :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Byłeś na hamowni po wymianie kolektorów ssącego i wydechowego nie, czekam na nimny dzien moja fura wtedy odzywa :razz: Skąd ja to znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Skodzina byłą na kołach 16" i cały bagarznik gratów + na tylnej kanapie kosiarka Tak czy siak bardzo ładnie Ci to podaje, nie wiem czy teraz chciałbym się z tobąbrać - chyba że zmienie w niej koła na 15 No już troche chłodniej się zrobiło - Czekam na wynik z hamowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 No i byłeś na hamowni :?: A ja byłem i na gazie uzyskałem marne 96.8 HP i 133Nm Ale mam całą sentre z jej wałkami i kolektorem ssącym może wtedy będzie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Wczoraj z Goago zamieniliśmy się na wozy - kurde jak ten jego sunny zapierdziela, na pirewszym biegu to aż się trzęsie z zrywa przyczepność... Ciekawe jak by wyglądał Pojedynek Goagowozu z seryjnym Sunnym GTi... Tak na odczucia mojej dupohamowni - na ćwiartkę jakieś 16 powinieneś mieć spokojnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 hamownia będzie na dniach. muszę ogarnąć parę drobiazgów żeby się znowu nie rozczarować ostatnio z Coobciem odkryliśmy ze za moje problemy z zapłonem odpowiada prawdopodobnie komputer sterujący od 1,4 a ściślej mapy zapłonów. Pisałem o nich na pierwszej stronie. także teraz poszukuje kompa od GA16DS. ma ktoś na zbyciu??? Tomaszek... na twoim miejscu nie spieszyłbym się z przekładką samej głowicy i kolektora od sentry. bedzie Ci ciągle mało...zobaczysz :smile: szukaj bloku od QG18DE i złóż to w jeden silnik. wyjdzie fajna hybryda i dopiero wtedy będzie Ci to zapierdzielać :twisted: niestety twoja prima trochę waży... :neutral: szkoda ze wtedy na hamowni nie zamieniliśmy słowa, niestety się spóźniłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Goago W zasadzie to już prawie mam to ECU dla Ciebie Jeszcze mnie ciekawi mod ze zrobieniem wałka ssacego odpowiednio agresywniejszego bo nawet te z GA16DS są bardzo lajtowe no 222* co to jest w SR20De 240* w seri, dlatego moment max jest o wiele wyzej... Ps. Z tym dołem od QG18De to może być ciekawsze i prostrze rozwiązanie niż same tloki i głądzie przelorzyć tylko czy do skrzyni biegów będzie to pasowało bez problemów :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Oj tak 1355kg sprawdzone na dwóch wagach :? No liczyłem na to że cię spotkam pogadamy i przejadę się twoją rakietą szkoda! Nie tak łatwo o taki QG18DE ale może jak ta sentra coś wpadnie mi w ręce :wink: Ty masz skrzynie myślę od 1.4 na niej jest mocniejszy sprawdzałem w katalogu Może ja tesz coś pomyśle w tym kierunku. A musi to być komp. od DSa? może od mojej sentry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Musi być komp od silnika Gaznikowego - on tylko zarządza zaplonem w naszych przypadkach Ps. Goago kiedy kurde hamujesz, moment u CIebie za***iscie czuć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Ps. Goago kiedy kurde hamujesz, moment u CIebie za***iscie czuć... n nawet dzisiaj... tylko daj mi swojego kompa :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Daj mu tego kompa daj :!: plis :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 jam ktoś chce sobie coś pomierzyć -przypasować odqg 18 to takim dysponuję w częściach- zapraszam.Można sobie porównać kształt przylgni przy skrzyni oraz dziury w głowicy( mam głowice od ga14 i qg18 luzem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Spoko Goago jest już w dodze domnie - Zaraz wyleci ECU z mojej primy Odrazu na rolki pojedziemy i porownamy wyniki na obydwóch kompach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Spoko Goago jest już w dodze domnie - Zaraz wyleci ECU z mojej primy Odrazu na rolki pojedziemy i porownamy wyniki na obydwóch kompach... Czekamy na wykresik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Ecu podmienione i auto shamowane, mocy nie doszło ale za to ten moment.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.