Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi?


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Udało się poskładać :?:

taaaa poskładane jest niby wszystko ok ale chyba jest stuk :/ wczoraj testowaliśmy z Coobciem wtedy nie było nic słychać. wracając od niego do domu znowu się zaczęło. takie cykanie jakby świerszczy :D okolice 5000rpm na czwartym biegu. dzisiaj cofnąłem zapłon zrobiłem rundkę i na razie nic nie słychać.

poza tym jest ok zbiera sie lepiej na górze w niskim zakresie jakby trochę gorzej ale to normalne. pozostało mi wyregulować luzy na zaworach wydechowych bo po obróbce sie zmniejszyły. tylko musze dorwać odpowiednie płytki regulacyjne.

ile płaciłeś od gniazda i robiłeś standardowo czy na dwa lub trzy kąty

no bez takiej finezji :D normalnie były robione a kosztowało to za 8 gniazd i zaworów 80PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy znajdziesz takie płytki bo ja miałem problem w sunnym kupić

Wziąłem je na magnesówkę i o ile był za mały luz o tyle je szlifnołem i było git

Kosztowało mnie to 5zł szt.

Część dało się zamienić więc nawet wszystkich nie szlifowałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko szlifowaną stroną kładz na szklankę tak żeby wałek współgrał z orginalnie wypolerowaną i zachartowaną powierzchnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Gość andy_czarny

widze chlopaki(Łukasz goago i Tomaszek) ze z 1.6 mozna jednak troche wykrzesac moze ja sie w koncu zabiore za moje cudo zamisat gadac i wymyslac rozne nowe dziwne rzeczy typu kupie honde:/

- trzeba bedzie wsadzic dol z 16de i walki z 16ds kolektor 4-2-1 i wydech przelot i mysle ze to juz bedzie jakos jezdzilo.

pozdrawiam i zycze wszystkim dalszej wytrwalosci w modach

(mozna powiedziec ze mnie zainspirowaliscie hehehe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

no jeszcze jakis dolocik i porting glowicy i kol dolot , bo wylot wstawisz pewnie ladny 4-2-1 obrobiony i lekkie zjechanie glowy :)

i wystrojenie tego bo jak ci koniki wskocza to trzeba i je wykarmic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

hehe wszystko w palanch ale powoli, jako ze postatnowilem nie sprzedawac almerci trzeba ja doprowadzic do stana "perfect" pozdrawiam i zycze wszystkim dalszych sukcesow w modach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swapa na 2.0 odradzam. Zreszta pogadaj z Xzandaferem(mam nadzieje ze za bardzo nicku nie pokrecilem), albo z Zellem to powiedza Ci ze to nie takie proste.

Teraz zauwazylem ze ten silnik GA16DE to silnik od sentry. Przynajmniej kolektor ma taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zebrało mnie dzisiaj na pomiary... :) oto wynik

nowywykresn14malywn0.jpg

wykres coś często znika także jest na nim 110,9KM@5280rpm 155,7Nm@4823rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MISTRZOSTWO STARY GRATULACJE ! ! !

Ps. ciekawe czy ta góra spada że zubarza się mieszanka czy coś innego ?

Pss. jak masz już drugie auto i to nie musi być super oszczędne to ja bym je zrobił na beznynę czyli ECUMASTER + mapsensor/przeplywomierz + wtryski paliwka (pewno masz wraz z listwą) pompa jakaś ze sterego golfa zewnętrzna i jazda, wydaje mi się że do 120KM szło by dobić...

 

[ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 21:32 ]

Ps. od 3500obr.min to jakby V-tec Ci się załączył :D

Pss. czas na odświerzenie pierwszej strony

 

[ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 21:37 ]

hehe jeszcze jedno - zapłonem na hamowni się bawiłeś :) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MISTRZOSTWO STARY GRATULACJE ! ! !

mistrzostwo to Ty robisz... ja to tylko taki dlubacz niedzielny :D

mysle ze gaziora ma za malo albo blos sie nie otwiera. trzeba to jakos zmodyfikowac. co ciekawe jednak lepsze okazalo sie cofniecie zaplonu.

co do benzyny to nie lubie jej bo strasznie smierdzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy następnej wizycie na hamowni warto zrobić pomiar ze zdjetym dolotem żeby bylo widać klapkę BLOSA... wtedy by było wiadomo czy do końca się otwiera jak nie to pasowało by zastosować taki siłownik jaki jest w tych blosach z allegro... i z pomocą jakiejś świnki zrobić tak by np. od tych 5000obr.min do końca otwierał przepustnice w BLOSIE.

 

No i nareszcie góra się poprawiła bo wcześniej była z nią kaszana... tzn:

GOAGO14pazdzienika.jpg

różnica imponująca, twój przykład doskonale ukazuje ile można porpawić w takim niby to doskonałym silniczku Nissana nad którym pracowało setki inżynierów którzy mieli nieograniczony dostęp do $$ i technologii :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie wykresik :) moje ukłony ładny wynik na gazioże :one:

Zwłaszcza dla niedowiarków że samemu można tanio i dobrze podrasować :one:

Kurcze zmobilizowałeś mnie

Musze w przyszłym tygodniu Kubę dorwać aby mi wystroił moje toczydełko

Bo aż takiej poprawy jak u ciebie niewidzę :zly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wlasnie, ja rozpilowalem gore gwizdka (fotki w temacie blosa)ok kilku mm od krawedzi przy otwartej palcem przepsutnicy i jak bylo tak jest powyzej 5000tys zaczyna zubozec powyzej 5500 bardzo ubogo 6000 tys to juz nawet 0,1 v na sondzie nie ma, ja mysle ze albo kurtyna sie nie otwiera albo reduktor nie domaga, nieszczelnosc moge raczej wyleminowac bo widze ze podobnie u kazdego jest ,

moze za duza srednica dolotu i nie ma wystarczajacego podcisnienia zeby otowzylo cala kurtyne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam ze ostatnio mialem okazje scigac sie z goago i jego furka robi piorunujace wrazenie :) udalo mi sie dobrze wystartowac 1 i juz bulem o pol fury na przodzie widze ze goago zapina 2 a ja jeszcze ciagne na 1, przepinam na 2 i jeszcze trzymam sie na czele , goago zapina 3 i zostaje hen hen daleko :) a co do blosa to ja mam ubogo 1,200 na luzie:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udalo mi sie dobrze wystartowac 1 i juz bulem o pol fury na przodzie

właśnie to jest największa bolączka mojego sunny :/ co zrobić żeby poprawić trakcję :?: na jedynce to tylko miele kołami a dopiero później dochodzę. tak było na FR nie poradziłem sobie tylko z almerą Albina. ale gdybym dobrze wystartował to kto wie...

mam kolka 195/45/14,

czy winne mogą być amory? bo jeden już cieknie... chociaż wydaje się że jeszcze trzymają :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak tam sie scigalem pierwszy raz z tym czerwonym nx to tez stalem w miejscu na starcie , potem rozgrzalem opony i naprawde pomogło :) przed startem przypal gumke zasze jakis + :) no a ten twoj moment robi wrazenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...